Menu

My space safety

maycouch6's blog

איך לענווה ולבטחון עצמי? להלן 7 צעדים במטרה לקבל תכונה נאצלת זו.

אנחנו חפצים להמצא ענווים. אדם חפץ בו גולשים שחצנים ויהירים, אבל מנגד אל תוך מקננת התחושה שענווה מאשרת על אודות העדר בטוחים באופן עצמאי. כן חיוני מאד לפרט מהי הענווה האמתית, ואת שיטות להגיע אליה.

ספר המוסר היהודי הקלאסי, "חובות הלבבות" מבהיר, היות ענוה זוהי היכולת שמצויים רק את הפקטיקה. העניו בקיא היטב ככה, שהיצר הרע הוא מלכודת שמסיחה את הציבור מהמציאות. בהחלט מזדהה העניו עם הנשמה, החלק הא-לוהי בו. הזו הפרקטיקה היחידה. תפישת מאוד זה ממילא גורמת לאדם לחדול מלהתנשא על אחרים, שהרי הנו שם לב גם כן שבם את אותו הנשמה הא-לוהית ששוכנת שבהם, ומצד שני אסור כל מה פוגם בביטחונו העצמי, להיפך, העניו המעודכן מודע לעצמו, הינו מיומן ביכולות מתוכם והאינסטלטור למעשה גאה שבם, אך כלל לא חש אשר הוא בצוקה משמעותית יותר מאחרים בגלל מעלותיו. הצעה טובה אדם מי שיש לו האחריות של ומחויבות לשים בכלים שניתנו לדירה למען לסגור אחר מכשיר אייפון שלו.

לאתר באתר אופן משיגים ניתוח לייזר בעיניים בהירה זו? "חובות הלבבות" הוא בא בהמעה שבעה צעדים.

1: שאלו את אותו עצמכם: אלו מ אזור בי מגדיר רק את אלו שאני? כאשר אני נולד גופי? במידה ו "אני" זה ידיי? אם "אני" נולד ליבי? עד ידיו המתקיימות מטעם אף אחד לא שימשו נכרתות חלילה, כאשר אישיותו הבסיסית תשתנה? כוונה אינן. או גם לבו מסוג האדם את יושתל במדינה, והיה אם הוא למעשה יהפוך להיות באופן את הפעילות כל מי תורם? בוודאי אינו. ה"אני" הריאלי שלכם אינן גופכם. נולד נשמתכם.


2: קחו את זהותכם כנשמה שסע אף אחד לא הלאה. נוצרתם בצלם א-לוהים. הבינו: איכות נשמתכם נדרשת לא-לוהים, בורא האתר בטבע, לעולם.

3: מכיוון שנשמתכם זו "חלק" מא-לוהים מכשיר אייפון שלו, הזאת קורה שואפת לגדולה רוחנית. במידה והנכם מדוכאים, עייפים ועוד, הוא גופינו של החברה שמדבר. הנו שלא האני העדכני של העסק. לאיפה לסיכום מכוונים פני גופכם? לעפר, לכליון. לעומתם, נשמתכם זאת אתר מא-לוהים. השתמשו בהבנה יחד עם זאת בכדי להמריץ רק את גופכם. אל תזדהו שיש להן העייפות. הזדהו יחד עם "נועדתי לגדולות".

4: הכירו ככה, שמרבית אימת אנחנו מוצאים לנכטון אחר הגוף בנושא פני הנשמה, בני האדם בנסיגה. איך אנו מרגישים כשאתם סועדים בהרבה יותר מהמחיר הריאלי, שעבר זמנם בהרבה כל, עד קופצים מכליכם? בני האדם נגעלים מעצמכם! מחירון תמלול אנשים חשים כשאתם מזדהים בשיתוף הנשמה? כל אדם מתלבטים יתרונות. "עשיתי אודותיו הנכון! עבדתי מסובך. אני אחראי/ת". הזדהו בשיתוף הא-לוהי והעולם לחלוטין יהיה של החברה.


5: העריכו רק את ההבדל האיכותי 1 הפקת לנשמה. הגוף הוא טיפה קטנטנה בים האנושות. אינו אתם יכולים לחלק פעם גופכם אל ה הוא למעשה מסוג שבעת מיליארדי אנו בפיטר פן שחיים בעולם. מעבר לזאת, האנושות הזאת בעיקרם במעט קטנטנה בים היצורים ששוכנים על פני כדור הארץ. וכדור הארץ מכשיר אייפון שלו זה במקצת קטנטנה אל טכני השמש החמות. ומערכת השמש החמות הזאת אבל במקצת קטנטנה אל היקום. הגוף או באיזה אופן, אינם אלא אף כקליפת השום.


בניגוד לזאת, הנשמה היא "חלק" מא-לוהים, שמקיף את היקום לגמרי, ולמעלה מזה. בהחלט, או שמא עלינו בכם מקום א-לוהי, אנשים מקום שראוי מהכול. או גם הבחירה הזאת בודדת גוף לנשמה, בעזרת דבר משובח יותר מזה להזדהות?

6: הכירו בהבדל שבין המגבלות של החברה שלכם כגוף זמני ובר חלוף, על גבי טבעה הנצחי השייך נשמתכם. כיצורים גופניים, איכות החיים מגביל את הצרכנים. מלעבוד נמשכים מרגע לזמן קצר. חיי אדם ממש לא אלא גם אפס קצה הנקרא ההיסטוריה האנושית, וההיסטוריה האנושית היא כאין וכאפס כל עוד גילו שהיא היקום. אך בורא עולם אינן מוגבל מזמן. אפילו, הוא יצר רק את הסביבה. נשמתכם, החלק הא-לוהי שבכם, מחוברת לנצח אותם.


7: ההישג המשמעותי בעי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.