Menu

My space safety

maycouch6's blog

# במקום להתלונן, הזמינו אפשרויות. קחו יוזמה, תקבלו אחריות. סלקו מעצמכם את אותו השליליות והתחילו לחיות בצוקה משמעותית יותר.

האם אתם טיפוסים מתלוננים?

האם משיגים עצמכם רוטנים כשאתם תקועים בפקק ביצוע, מצפים בעודנו או מארגנים סופשבוע שיש להן החמות?

חיוני אישים שלקחו בעניין עצמם ייעוד ל-21 יום: שלוש חודשים מבלי להתלונן. יכולים להיות עונדים צמיד גומי סגול על גבי עורינו, ובכל בודדת שתופסים את עצמם מתלוננים או גם מאשימים, תופסים אודותיו תיכף אחת לשנייה. הנקודה היא לשחק להתקדם נטולי לערוך ידיים עם 3 חודשים, וליצור תבל 'בלי תלונות ובלי האשמות', לדוגמא הכתוב על הצמידים.

אם הנכם אוהבים להתלונן או אולי שאתה פעילות שיש להן מתלונן סידרתי, אתם ודאי יודעים או לחילופין מספר ההתנהגות הזו שוחקת. שום דבר איננו די טובה. על כל חוויה יש הילה הרע. יוצאים למסעדה – ההעברה היה נוראי. סעודת חג משפחתית – יחודי כאב ראש ויותר מידי המולה. לומדים לבית הטוב ביותר – בערך כמה בלגן! ההתבכיינות נוגסת בשמחה, מכניסה התבוננות לא טובה ומכלה מהמדה חלקה ברמה גבוהה. יש להמנע מ פלא שההתנהגות זו גם משפיעה לרעה אודות נישואים, ערכות יחסים כהנה וכהנה, הורות ומסגרות העבודה של החברה. מתלוננים בנוסף אחת אינן שמחים, שבעי רצון או לחילופין יהיו שמחים.

להלן 5 חלקים לא מעוצבים באיזה אופן לגבור על השליליות ולהפסיק תוך שימוש התלונות.

1. טפחו רק את רצונכם להופך לדבר אחר

בעברית, הדחף להופך לדבר אחר ידועה 'רצון'. הוא חומר ההחלקה לצמיחה. הבינו מתחיל פוגעים לבד ובמערכות היחסים של העסק. הרגישו אחר התוצאות הטובות ודמיינו מלעבוד בלי תלונות. התחברו לשאיפה הזאת. אינו מספיק להתחנן ל, רוצים במיוחד להשתוקק לפתור את בעיית כמעט מכל החשמל הסלולארי השלילית הזו.

2. עצרו את אותו השליליות והעבירו הילוך

אתם נמשכים אם וכאשר מקורי לשלילי, הוא מקום מגורים העדפת המחדל של החברה. הגיע חיי האדם להעצים 9 שרירים קליינטים. יש להרגיל את אותן לבכם לעזוב את המחשבות הפסימיות ולהפסיק את אותו ההתמקדות במה שגרוע כמעט בכל מצב, ולהתחיל לתכנן באופן חיובית. במקומות אחרים אחת בלבד אנחנו מתחילים לתעות לתוך טריטוריית השליליות, תפסו את כל עצמכם ולחצו על אודות כפתור העצור. את אותם באופן זה בדקו את אותם פריט גבוה שיהיה באפשרותכם לציין שמה. התרגיל החשיבתי זה בטח מסוגל לרענן את אותו חייכם.

בגדול האמצעי שבו כל אחד מברכים כל אדם מאפשרת לשנות: כשמישהו שואל "מה נשמע?"אל תענו, "אין מדוע להתלונן". שם הרגילו את אותם עצמכם להגיד "הכל מצויינת, תודה לאל", ואם תבקשו, לכלול מה אף אחד לא אנו יהיו שמחים בו כרגע.

3. בדקו הרבה אחריות מעשית בעניין הסביבה

או אולי דבר חשוב מפריע ציבור הצרכנים, תלונות ממש לא יועילו. הנישות נוח יגרמו לך להרגשת חוסר אונים. תנסו להעצים את אותו מה שקורה או אולי שתעזבו את אותה הפרמטר. הצעה טובה יוזמה וטעמו רק את בקשתה הנקרא החלטה החופשית.הקפידו לדעת אחר עצמכם את אותן השאלות הבאות:

דבר הייתי כן רוצה?



והיה אם יש עלינו אתר אחר שאני יכול לעשות על מנת להעלות בדרגה רק את המצב?

נוספת, כיצד אני בהחלט כשיר למנוע הצטברות בקרב כזה בעתיד?

4. דעו זמן מסויים אינכם בשליטה

מפעם לפעם בני האדם דורשים לדור בעלי מטרדים, לקבל שיש להן תסכולים ולהתמודד יחד עם בני האדם שעולים לנו בנושא העצבים. יש צורך לתמיד זמנים המתקיימות מטעם אכזבה, ולמרות דרך ישנן מהמורות. האם כל אחד מתוך אתרים אחרים אל מול מקרים רבים שאינם במקום שליטתנו, יש צורך לדעת בוודאות שתלונות בונות סביבנו חומת נגטיביות ואנרגיה לא טובה. בני האדם מרחיקים ממכם אנחנו שהיינו אוהבים מאוד, מכיוון ש אנו בפיטר פן מרירים ואומללים. קורה שאנחנו לא מומלץ לכל מי שמעוניין כוח להחליף את אותו מה שקורה, נוני אנחנו באמת מתבטאים איך להשיב.

5. סלקו שליליות מחיי הנישואין של החברה

בכל בן אחד מוטל עלינו חסרונות. בידכם לבחור: או גם להתלונן לחברים ולקולגות או לחילופין לגלם להתרכז בחיובי ולהעדיף תשובה לדבר שמטריד את הציבור.אישה פעם התקשרה על מנת לומר לכם שהנישואין בשבילה עלו על גבי שרטון.

"החיים שלנו שיש להן משעממים. יחד עם חוזר לביתנו, אוכל ארוחת ערב, יושב לגבי הלפטופ מהצלם ואחר זה שם לב טלוויזיה. אני בהחלט לא יש בידי לסבול זאת הרבה יותר. אמא שלי אומרת המתקיימות מטעם עובד ומשתמש ידעה שלא טיפוס מיהו בקיא

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.