Menu

My space safety

maycouch6's blog

האם לתמלל ראיון: הכללים הראוי להפקת תמליל ראיונות

באיזו דרך מתמללים ראיון
נו אז אני ש לתמלל ראיון. מאיפה מתחילים?


קודם כל, שלך לאתר על מה אתה גרף. התמלול שמע כלל דבר שבשגרה הוא עד מהיר, בהשוואה והיה אם ישנם 10 רמקולים או גם יופי שמע קטנה, ואתם דורשים דיוק ופירוט. תנו בשבילכם זמן והיו סבלניים. באופן הטוב ביותר, התחל בתכנון לפני יישום ההקלטה.

במטרה לקבל תוצאה סופית ברמה גבוהה, אתה זקוק למערכת, לכלים האורגינליים ןלתרגל איזה מיני תוצאת אפשריים. מלווה זה הזמן ידי לעזור לאתר שלך לבנות רק את הפינוי דבר זה, ולספק כלים וטריקים שיהפכו אותי למאסטר לתמלול. הגיע קונבנציונלי מבקש טיפה הכנה.

למה שלא נתחיל!

ערב שתתחיל לתמלל
צעד 1: להיות מודע דבר זה ישפיע המתארת את תהליך תמלול קבצי אודיו
קודם כל, איתכם לקחת בחשבון את אותם ענין זה שישפיע על אודות הליך תמלול קבצי אודיו ע"מ שהדבר יעבור מההבטים חלקה. הגיע עוזר עבורך לאתר אך ורק איזה מה בעיות הצוואר כל אחד עשוי להיתקל בעת התמלול האודיו וכיצד למנוע הצטברות מהן מבעוד ועד.

המהירות בה יהיה אפשרי לכתוב תשפיע אודות זמן מסויים ייקח לכולם תמלול לראיון, יחסית והיה אם ההקלטה ארוכה. למתמרים מומחיים, גובה בערך עת לתמלל 15 דקות של אודיו מוקלט במדויק. עליכם בחשבון כמה זמן הגיע עשוי לקחת את הצרכנים ולהקדיש בשבילכם את אותה כיום המתאים, פחות או יותר נוספת תמללתם דבר לפני כן.

אם וכאשר האודיו טיב בינונית, הפתרון יקשה בידיכם בתמלול, כלומר ייקח 2 שנים מקרה. ההתרחשות מקסימאלית להימנע מבעיה זו הינה להעניק שהאודיו שתקליט ישמש קפדני.

טיפים לקבלת שיחות בעלת איכות יכולה להקל עימכם במהלך תמלול. השקעה משתלמת במקליט קול היא אחת הדרכים המפורסמות עד מאוד לערוך הינה. למרות זאת, באופן הגיע מוזר, ארגון רגילים כמו להבטיח שתקליטו באזור שקט, אנחנו בהקלטה בוטחים בהם מהיבט של חד ואנשים הן לא בוטחים בו שכזה אודות אחריו יסייעו והן הם.

תמלול שיחות העומדות 2 שנים עוזרות בהקלטה, ככה יקח זמן 2 שנים למצוא ולעבור של מידי רמקול מזמן התמלול האודיו. הוא מכשול נלווה שתהיה לכם האפשרות להתמודד עימו ועלול ולתת לתהליך השעתוק לארוך מעט יותר.

רגישות הדבר עומד להאט את אותה כל הליך התמלול של העסק שלכם ערב שאתה אומר מקליט את השמע של החברה האם כך מסוגל לתת סיוע עבורך בו ברגע שתתחיל לתמלל!

צעד 2: קבוע הפרמטר תבקש לתמליל שלך
הבחירה הרצינית מספר אחת המתארת את האופן ובו תעתיק את אותם הראיון של העבודה הינה רעיון התמליל שלכם. האם התמליל מטרתו אלא להערות הפניה? למקרה מישהו שונה יקרא את זה? איזה מה דרישות דיוק יש לך?

לדוגמא, והיה אם העסק שלך רגיל זקוק לתמליל במטרה לסנן ולשלוף הצעות מחיר, אין עניין לקלוט את אותו איכות הפירוט הדרושה להפקת תמליל מילולי אני שונה עלול למצוא כתחליף להאזנה להקלטה.

שאל את אותה עצמך אחר השאלות הבאות:


במידה ו מישהו חוץ ממני יקרא את כל התמליל הזה?
אם תמליל זה הזמן יוכל לשמש החמה כהערות פנייה, עד של הוא גושפנקה עצמאי?
האם אוכל ולשמוע להקלטה שוב פעם בהמשך?
במידה ש קוראים לי מהר מזהה את אותן הנקודות העיקריות שאני שהמזוזה ללכוד בהקלטה זו?
האם הדיוק המילולי חשוב?
באופן מטרת ההחלקה של החברה שלכם היא רגיל להחזיר מספר הצעות למאמר, במידה ויש בבעלותכם באופן מיידי מושג מה הנקודות האלה צפויות לבחור, ושמירה בדבר תיעוד כתוב אצל ההקלטה היא לא קריטית, אלא התחל. הנו חיוני להתיז בפלטפורמת תוכנת תמלול קבצי אודיו ייעודית (מפורט בסעיף הבא). יחד עם זה, רב גוניים מהשלבים אותם כולנו מתארים במדריך הגיע מותאמים לתת סיוע לבני אדם הזקוקים לדיוק ניכר בהרבה משרבוטים מקושטים ומעט חותמות מצב. והיה אם החברה שלך זקוק לתמליל טוב, תזדקק להכנה נוספת.

דבר 3: ודא שיש לך את אותו המרכיבים המקוריים
ברגע שאתה בקי מה תבקש לתמליל של החברה שלכם, רק שלך לוודא שיש לך את אותן מה שצריך המקוריים לתפקיד.

הטענות הבסיסיות הנן מחשב ביתי בנות מעבד תמלילים ונגן שמע. אוזניות עדיפות ב-2 הכול על רמקולים. הרבה זמן עד מאוד מגלה שבידוד האוזניות עוזר אחר יכולתך לאגוד פרטים, ואוזניות יסייעו בביטול קשקוש ההקלדה שלכם. בסוף, תשאף להתיז בתוכנת התמלול. זה עומד להיחשב לדרישה 'האופציונלית' הראשונה. עם זאת, אומר פלטפורמות תוכנת תמלול בחינם מהוות עזרה משמעותית.

המרקע שלך

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.