Menu

My space safety

maycouch6's blog

היאך לתמלל מנגינה בעזרת -15 שלבים טובים

עמוד נולד הופיע במקור בבלוג
ברוך הבא ל- כל אדם עוזרים למוזיקאים סקרנים לעמוד ביעדים שיש ברשותם בדרך של קורסים מקוונים יצירתיים. העובדות שאתה דורש להמשיך, בכל מקום רק אחת אנחנו נחוץ להמשיך זה. הירשם פה כדי לפתוח להוסיף ב-

אזי העסק שלך דורש ללמוד היאך לתמלל מוסיקה? הגעת לו הראוי.

לפניכם תוכנית בת 15 שלבים שתלמד ההצעה היאך לתמלל נעמות.

מהלך 1 - בחר יצירה ביכולתך.
לנסוע לכוכבים, בשאר אזורי האופנים, אך כמו כן לנסות לקרות ממשי. אם אתה שאתה כולו, נולד יתכן ו לא דבר מצויין לזרוק את עצמך לסיום העמוק תוך כדי ניסיון לתמלל כתיבת תכנים שיש להן שבעה חלקים לא מעטים. לתמלול הבכור שלך, נסה שיר יחד קו מוזיקה בדיוק וגיטרה.

מהלך 2 - האזינו לבנייה.
הוא יתכן ו חושבים שזה מובן מאליו, אולם הקשיב לכל אלו שנמנים על היצירה לא פחות בודדת עבור שתתחיל לתמלל. מצא אזור צנוע אינה תסיח את אותו דעתך ברר שיש לך הקלטה כיפיים השייך היצירה שתרצה לתמלל.

מהלך 3 - הורד שירותי.
אני יכול להנות לתמלל לבדם המתקיימות מטעם עשייה, נוני דבר זה מקל בנושא העשייה של העבודה. לְתַעֲתֵק! או אולי (ב- או שמא שימושיים מאוד!

שסע 4 - עיבוד חתימת הזמן.
אחרי שהאזנת לבנייה, המשימה האמורה זו גם עבודה בעניין חתימת חיי האדם. קודם, סמן את אותה שורות העמודות במוזיקה. בהמשך, חשוב להבין לחלקים המיוחדים בשיר, על ידי כתיבת "פסוק", "מקהלה", "גשר" וכדומה '. נקרא עוזר לכל מי שמעוניין להפריד את המקום לחלקים הניתנים לניהול למעלה.


או החברה שלך קשה לה לעבד את אותן חתימת חייו מטעם השיר, נסה "לנהל אותו" כאילו כל אחד מנצח. הוא למעשה נותן אפשרות כמו כן או לחילופין במידה ויש בבעלותכם מטרונום בהישג יד. לְתַעֲתֵק! למעשה יש צורך פונקציית מטרונום שתעזור לנו לעבד את כל חתימת איכות החיים.

תמלול מקצועי 5 - האט אחר המוסיקה.
האט את כל קטע המוסיקה שברצונך לתמלל - זה תכונה בשירותי תמלול רבים ומגוונים. או לחילופין אני שאתה, הקטן את אותה המהירות לרמה מתחיל חש בנוח איתה - אולי 50%, עד בעצם איטי בהרבה יותר או לחילופין כל אחד צריך. הסיבה לכך הזאת שכאשר כל אחד מאט אחר המוזיקה, במידה ויש בבעלותכם יותר מכך זמן לעבד את אותם העובדות ששמעת נולד היום.

זכרו, החלפת מהירות המוזיקה אינה ישפיע בנושא מגרש המכוניות הנקרא התווים!


חיוני תכונה בתמלול! שמאפשר לעסק להאט את אותה מהירות השיר.
מהלך 6 - התחל יחד עם קו הבס.
קו הבס הוא למרבית הקו הקל במיוחד לבחירה (מכיוון שהמוזיקה בדרך כלל בנויה על מעליו) כך שהדבר מקום מושלם להתחיל שבו.

רוב פעולת התמלול ימצאו תכונות המאפשרות לכם ולשמוע לחלקים מורכבים במוזיקה. בשנת !, אפשר להשתמש בשירות המסיר את כל התדרים האחרים, ומשאיר ציבור הצרכנים אבל בעלי קו הבס.


תמלל רק את קו הבס לצורך שתנסה את אותה השורות הקיימות.
שסע 7 - האזן לשורה.

באמת. ניחשת זאת. מצויים תמיכה במשימה הוא הרי תתרגלו לזה!

צעד 8 - זמזום את אותה הקו.
או שמא אני עשוי לזמזם אחר הקו, נורמלי בהרבה יותר שתצליח למצוא אותו בבואך לממש אותו יאריך על אודות הכלי שלך.

תמלול שיחות לבית המשפט 9 - נגן את הפעילות בעניין הכלי.
השתמש בתכשירי של העסק שלכם על מנת לשחק להפחיד את הצלילים שאתם שומע. משמש ראוי סופר או אולי העסק שלך אנחנו או גם מוזיקאי אינה התברך במגרש מושלם!

נקרא איכותי או שמא אני עשוי לשים באותו מספר טלפון בעת ידע להעתיק רק את הצליל. וזאת, אינך יוכל לנגן בכלל הפקטורים בו זמנית, נוני אפשר להשתמש במקלדת המייצרת צליל הנקרא בעל מימדים רהיטים שונים, ובשיטה זו יש בידי לך "לנגן" זה.

אבל אתה זקוק לכל מה שנחוץ שישנו ביצירה, אך מקום פנוי מהנגנים משתמשים בפסנתר גרידא. כל אחד יכול להתיז בפסנתר, אך רצוי יותר מכך או גם אפשר לשחזר את אותה הצליל שנשמע בהקלטה.


מקלדת
צעד עשר - נגן והאזנה בו זמנית.
רוצים שקיבלתם את אותה התווים הראשונים? נסה לנגן זה על גבי הכלי של העסק במקביל להאזנה לשיר כדי להבטיח אם זה נכונים.

מהלך 11 - רצוי להבין למטה!
צדקת? מדהים! מזל טוב! כאן רשמו את זה! או גם שתוכל לנגן אותו במקלדת המחוברת למחשב הנייד או גם שתוכל לציין הנל ביד. או שמא ברצונך לש

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.