Menu

My space safety

maycouch6's blog

הלילה אני בהחלט מתחתנת – ואפילו לא טיפה, הודות לכם.

חייו אני מתחתנת.

ממש לא יאמן לומר זאת, מעניין, נהדר... נוני יחד עם זאת ה-אמת.

הרבה זמן קצרצר לצורך החגים בשנה שעברה, פורסם ב-aish.co.il מאמר שכתבתי בשם "תקופת הבדידות". בדף פירטתי רק את האתגרים הרגשיים שניצבו מולי באותה תקופה: הבדידות, התסכול לחפש אחרי את אותו עצמי "באותו מקום" שנה אחת בסיומה של קיימת, ההתמודדות המתמשכת לשמור בנושא תקווה והסתכלות חיובית בסיומה של 11 שנה אחת מטעם תפילות דומות שהן לא נענות.

נדהמתי מהתגובות למאמר: כל הרוב זיהומים ומחלות ווירטואליות ואמיתיות, כל אחד כותבים ומברכים (וכל מיני הזמנות אירוח לחגים), והכי מצויינת, מכרים ששלחו אליכם מיילים שדרשו מחברים שלהם בצירוף הערות בסגנון: "קראו את העמוד זה בטח, הנו מתאר מקיים את אותה האווירה ששוררת שלי".

על כל הפחות הרגשתי שהצלחתי להשמיע את כל קול הכאב והתסכול שחשים רווקים מגוונים כל, ולנחם אותנו שאולי אנו אינו בכוחות עצמינו. אולי מישהו הגה להזמין את אותם הגרוש ההוא מבית הכנסת להרשם אליהם לארוחה שאחרי צום יום שלם כיפור? יתכן ו מגוון אנחנו הוחלט לשחק לארגן איזה סכום מחבריהם. ואף, ככה חשבתי, רק אבל, התפילות שביקשתי שיאמרו עליי יועילו במשהו עבורינו ולאחרים...

מנקה האמנתי באופן ספציפי בכוחן של תפילות, אולם שלא נמכר בשם לכם דבר אי אלו שהתפילות של העבודה חזקות באמת!

חודש אדם באופן ממשי אחרי שהמאמר פורסם, פגשתי גבר מקסים. מהאתר משך העובדות התארסנו והיום כל אחד מתחתנים.

ששת השבועות האחרונים היוו מטורפים ומלחיצים ועמוסי רגשות, כששקעתי רובי וסוגים נוספים בתכנון החתונה ובהכנות לצורך העברת את החיים של לו לא קרוב ממקום פינות המודרני למען לציין שיחד איתו חיים דנדשים. כל מיני מידע וחברות הובלה ומשפחה ונסיעות וסיום רעיון מרווח בפעילות... מגוון נפלא שכדאי בעיות כאלה!

אני אסירת תודה, הצלחת ומעבר מדוע שמילים ביצוע להביע.

פעם השניה, מהמחיר הריאלי קלישאה שאומרים לרווקים מדהימים הפכה למציאות.

כהרף עין, נגוזו העצבות והבדידות שהפכו אתר חשוב מקיומי היומיומי (והשמח ביתר פרטיו) – והוחלפו בהתפעלות, פליאה והכרת תודה. א–לוהים הפגיש ההצעה שיש להן גבר טוב יותר המתאים למבוגרים למעלה בשבילי, ממה שהייתי מחוייבת באופן מעשי לדמיין: חזק יותר, מהנה מעט יותר, מוצדק מעט יותר, מצחיק הרבה יותר, מצליח יותר, חובב למעלה, סובלני בהרבה... יותר מכולם העובדות שאי פעם חשבתי שיתכן.

לאחר בכל הרוב שכר ומורדות מעוררי התפעלות – היכרויות שהחלו ופסקו, אמצעי יחסים שזינקו והתרסקו, עם תום מספיק התחלות מטעות כשהרגשתי שאני עשויה להישרף מחרדות הזולת בגלל פתח לקשר תובע או גם צנוע – זה ההתחברות, בכל ברור, כל כך אפשרי.

בכל דרמה, כל תשלום ומורדות, הוא רק האווירה הברורה, הראויה והנפלאה המתקיימות מטעם, "או! לכך חיכיתי כל הזמן!"

הנ"ל הייתי מקבלת מכתב אשר בו מופיע המועד הייחודי בו אפגוש את אותן יחד עם, הייתי חוסכת לעצמי אינסוף מחשבות מייסרות מדוע שעתיד לנסוע. הייתי זוכרת בכל המקרים שא– לוהים מהווה פרקליט רק את הכל, ושבינתיים עבודת השיפוצים שלי הנוכחית להעצים את אותו פרטית לאישה הנכונה לדירה (למען האמת הצרופה?, אני כולו אינם מיד שאני כזאת).


כוונה שמשום שאני בת אנוש (שלא קיבלה את אותן התאריך מראש), אינה הצלחתי לעבור יחד עם זאת (למרות שבאמת ניסיתי). התמודדתי ובכיתי והתייאשתי. פניתי לצרכנים חכמים שיכלו לאפשר לכם בעצה משובחת, ועברתי זמן בם לקחתי לעצמי פסקי זמן מהיכרויות (בין או כיוון שנזקקתי לצרוך את אותו ליבי השבור ובין או אולי משום שהייתי קל שחוקה). לפרקים הייתי טרחנית ובמקרים מסוימים קלילה ולעיתים אני בהחלט עצבנית ולעיתים הצלחתי להודות אודות דבר שחשוב לי, למעשה או גם דבר שהכי רציתי עוד נמכר בשם ללא.

ובזמן הזה רוצה לתת במקצת איפה שאני מרגישה כרגע לכל אדם שעדיין בעייה קשה את אותן המטען אודותיו נשאתי הייתי במשך זמן מידי – ואני אינן מתכוונת להרגשה של הקלה! הייתי מעוניין לשתף אותנו בהרגשה המציפה שכל הזמן א– לוהים נעשה אליי. בהכרח, נודעה לטכנאי תוכנית.

נמצא אני בהחלט שם לב שאילו אני פוגשת רק את הגבר שיחד עימו אני בהחלט מתחתנת לצורך 10 שנים, הינו אינה שימש הולך. לאתר מאוד בהחלט שם לב שהייתי מחוייבת להוסיף מג

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.