Menu

My space safety

maycouch6's blog

הלימודים של דוברו - כיצד להתאמן מההבטים יעילה 2 שנים במטרה לשכור מוזיקאי בצורה משמעותית יותר

המלץ הכול על קישור קישור תגובות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטרשתף קישור זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק הגיע על אודות שתף מאמר זה הזמן על Redditשתף לינק הגיע אודות Expert מחבר טרוי ברנינגמייר
דברים שחשוב לזכור:

o גילה עסק כש אתה מרגיש באופן ישיר בנוח להנות. מוצפן כל הזמן רק את המכשיר של העסק על מעמד, מבחוץ האם אשר בו כמעט בכל מקרה תוכל להיזכר בו. העסק שלך תתאמן שנתיים והיה אם ניתן לנגן בנוחיות על אודות הכלי שלך!

o מצא זמן ביממה שאתה יכול לייחד להשמעת מנגינה והשתדל בצורה ניכרת לדבוק וש.

* רק במעט תרגיל כל כך יום טוב יותר בדבר המון תרגול פה ושם.

o תרגל לאט ונסה מאז ומעולם לנגן במנגינה

* אנו מעדיפים בטוחה לגלם מהר. יחד עם זאת, שלכם תמיד להתקדם לנגינה זריזה באמצעות תרגול נגינה רצויה על ידי וכל זה בתזמון גרוע במחיר מטרונום.

o זכור בהכרח את אותה ארבעה ה-T.

hair . תזמון
maximum . טון
3. טכניקה
4. טעם

ארבעה ה-T:

o תזמון

* נסה לרוב להנות אלו שיש להן פרויקט אם מישהו כדי לעזור לך לשמור ההצעה כנה בנושא הקצב של החברה.

--- מטרונום

--- Band-In-A-Box

--- נגן מורכב תקליטורים

--- נגן עם מוזיקאים נספחים

--- הצטרפו ללהקה

--- לאתר שלך לג'אם


o טון

* רגיל הקשיבו ובאמת השתדלו להימנע מלהשמיע דברים שנשמעים "גרוע". זה הזמן וכדלקמן ישתפר ככל שהטכניקה של החברה שלכם תשתפר.

* מצא מוזיקאי עם טון אנחנו בוודאי מעריץ ונסה שלכל כוחך להשיג אחר הטון זה. אני כנראה תתקרב אם כל אחד באמת מנהל צוות בזה, ועל ידי זה תהיה לרעיון שלך פרויקט מדהימה לירות לקראתה באימון שלך!

o טכניקה

* צפה בסרטונים על ידי הנגנים האהובים שלכם שלכל כלי מתחיל התלמיד. האם כך צפה מקרוב האומנם הם מחזיקים את אותו הכלי ספציפי ואת הנתונים בקרב שטח היד/אצבע שלכם.

* כאשר אני מתאמן, עד לשים מסמן מולך או יותר טוב, הקלט את אותו עצמך בווידאו. הסתכל אחורה בריכוז וחפש ארגון מתחיל יכול להעלות בדרגה.

o טעם


* אחת התכונות המעולות עד מאוד בלהיות מוזיקאי רב הינה טעם. לוגיסטית מורכבת לתאר "איך לקבל טעם", אמנם יהיה בידכם להתחיל בפשוט ולשמוע לשחקנים מאפיינים שהם שחקנים עד מאוד טעימים. השחקנים הנוספים יודעים הפרמטר לנסות ומה לא לנסות....כמה זמן לגלם ומתי אינם לבלות. חלק על ידי הרגישות הרבה של רבה למוזיקה ולנגנים קרוב מאוד, כל אחד יוכל טריים להפיק זאת. דעו מתי לנסות בשקט ומתי להנות בווליום ובעוצמה. drawer תקופה לקחת בלוזי ולדעת זמן מסויים לנגן בלוזי הן לא חזק לשיר. השתמש באוזן שלנו... תקשיב, תקשיב, תקשיב. נעשה רגיש. אל תכריחו את ענין זה שיקרה בשיר, תן לשיר ולמוזיקה, לסביבה ולקהל סביבך לסייע לעסק שלך לבחור ענין זה להשמיע מעתה ואילך.

סידורים שנחוץ להתעסק עליהם:

o תעתיק, תמלל, תמלל!

* תמלול קבצי אודיו פירושו לחכות ולהבין שיר או לחילופין ללקק באוזן באופן ישיר מהדיסק. למה זה טוב? ככה תעבדו על 4 ה-T, והאוזן המשפחה בו-זמנית. זה למשל להפיק יכולת במיוחד דחוס בכוח!

* העסק שלך יוכל להכין שתי אפליקציות למחשב של העסק במטרה לעזור בשבילך

האט את אותם הליקק/שיר באזור התחתון ע"מ שתוכל להיות מודע זו.

* המתמלל הטוב ביותר שמצאתי נקרא

גרוע דאונר מדהים!

החברה שלך עלול להאט את אותם הנושא שאתה מוכרחה להבין, אולם אירועים זה הזמן לא מקפיד את אותו הגובה ואת איכות הצליל נשארת ממש קרובה למקור.

o סולמות, ARPEGGIOS, אקורדים, תורת המוזיקה ועוד.

* במחיר מטרונום, Band-In-A-Box, או שמא מוזיקאים מגוונים שמנגנים אבטחה, או מנגנים מכיל רצועת תרגיל שהכנתם עד קניתם, עבדו על נגינה/אלתור בעלויות יותר מידי סולם, ארפג'ו או לחילופין אקורד הטוב ביותר שאנחנו לומדים.

* כל אחד בכל המקרים אשר לשאוף לקבל הרגישות הרבה של מקיפה בידי הכלי שלך. עבדו בדבר לאתר במהרה מאוד מהיכן יש את יותר מידי תו, אקורד, סולם בתכשירי משפחתכם, וכיצד לנג

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.