Menu

My space safety

maycouch6's blog

להרוויח בבית: מתמלל רפואי

המלץ אודות מאמר קישור תלונות הדפס מאמרשתף קישור זה בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף לינק זה הזמן בין השנים Diggשתף לינק הגיע ב-Redditשתף עמוד הגיע ב-Pinterest
תמלול רפואי פירושו תמלול קבצי אודיו מספרי רפואיות המוכתבות על ידי סוכנים בגדר הבריאות. הנם צריכים להיות סוג של, דוחות התקדמות, תלונות תרשים, פיזיקה, היסטוריה ואפי' מכתבים. מתופעל סיכון מתגלגל וגובר להתדיינות שעומדת בפני סוכנים מורשים בטווח הבריאות ורישום בידי בכל פיסת בניית נהייה חיוני.


בגלל המחסור מתקופת, במרבית סוכני תיווך בתחום הבריאות מקובל מכתיבים תלונות. ההמרה של תגובות כמו אלו למסמכים מודפסים, סללה את אותו התהליך לבתי עסק חלופיים רב גוניים. תמלול קבצי אודיו רפואי היא בעצם אחד מהם.


אם לאדם יש ידאג מינימאלי בטרמינולוגיה ונהלים בריאותיים, הינה עלול להעלות בדרגה אחר הטיב היום לקריירה מצליחה בתמלול רפואי. מתמללים רפואיים מרוויחים בידי תרגום הרשומות הרפואיות המוכתבות על ידי הרופא המטפל לעותק כתוב.


בתחילה העלויות נמוכים ונדרש מימון בסיטואציות בודדים. plug אשר מחשב נייד, תוכנת עיבוד תמלילים, נגן קלטות שמע וחיבור לאינטרנט.

הכישורים והכשרה הדרושים מתוך מטרה להצליח בגדול כמתמלל רפואי מכילים אסמכתת מבית ספר מנוסה, מכללה קהילתית או קורס מקוון. מתמלל רפואי מקצועי, מהאגודה האמריקאית לתמלול רפואי (AAMT) היא בעצם הסמכה מספקת. המתארת את אדם להעסיק בידע יסודי במונחים בריאותיים, באיות ובנהלי אבחון. המתמלל צריך להיות עם כישורי שמיעה הטובים על מנת להיות יוכל להבין ולדעת תלונות מוכתבות. הוא צריך להיות בעל מהירות הקלדה טובה, ואפשרות מדע ושפה.


בתי חולים, רופאים, מעבדות רפואיות ואבחון, משמעותי תחזוקה למעט, מבני משרדים של מרפאות פיזיות, בענף ודיבור, אודיולוגים ויועצים צריכים לשירותיהם על ידי מתמללים רפואיים.

בגלל הצמיחה המתמשכת בקרב טרמינולוגיה חדשה מקבלן ברפואה, כדאי להתעדכן במונחים העדכניים מאד בתעשייה. כדאי לחדש קורס רענון מינימום יותר מידי שלוש זמן וגם לקבל הסמכה ראשונית. אנו צריכים גם להאיץ את מהירות ההקלדה וגם את כישורי הדיוק.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.