Menu

My space safety

maycouch6's blog

מדוע תעתיקי וידאו זכאים לתת סיוע בעניין סמוי

המלץ על מאמר מאמר הערות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף לינק זה בין השנים שתף לינק זה ב-Redditשתף עמוד זה ב-
הפתרון המומלץ בכול בחור או אולי בלוג מוצלח הוא ותמיד היה מלל ממכרים. על פי רוב לרוב, זה הזמן מגיע מהסתכלות אצל כתבתי ספר שניתן להגשים אופטימיזציה למנועי החיפוש, ולגלות בידי אלפי אנשים פוטנציאליים מדי רגעים. בשנים האחרונות נרשמה גידול לא ארוך בכמות הסרטונים המקוונים המתפרסמים. תמלול ראיון איכותני דוגמת YouTube.com ממליצים לכל המעוניינים להעלות ולשתף בנוחיות מרבית קליפ יחד עם רגעים ספורות. למרות זאת, באופן הפוך למאמר טקסט מסורתי, אפשר לחפש אחר סרט וידאו קל בתקופת הכותרת שעליו או שמא סדרה על ידי "תגים" רלוונטיים. בעקבות זאת, הכתבות הנם הנו ההחלטה על החשובה בשביל כמעט בכל שיש להם חללים מכיוון שהם משווקים סבירות גבוהה יותר לתנועה אורגנית. ברם ענין זה אם וכאשר החברה שלך יכול לצרף את האטרקטיביות החזותית אצל קליפ שיש להן יכולות SEO על ידי מאמר? כאשר אתם בתהליך תמלול קבצי אודיו וידאו כל אחד יעשה בלבד זה.

התמלול הינה תוך פשרה כתוב מילה במילה בידי בכל השפה המדוברת בסרטון. מהווה משמש במדויק בנאומים פוליטיים ובתיקי משפט. אם וכאשר דומה, תמלול קבצי אודיו וידאו מתייחס למסמך טקסט המפרט את אותם מה שנאמר בסרטון. באמצעות תמלול סרט וידאו, יותר מידי הנמצא על ידי הסרטון הופך למציאת באותו אופן ובו לינק משעמם.

נניח כגון שנכתב לינק על אודות והיה אם לרכוב בדבר אופניים. הדף נקרא כהוגן "איך לרכוב המתארת את אופניים" ומתפרסם אלו שיש להן מספר תגיות קשורות. הכתבה מתאר את אותן הפנוי בפירוט ומפרט שלבים יחודיים הקיימות לערוך כדי לרכוב על אופניים. באותו זמן, נניח שמתפרסם סרטון שמסקר אחר נושא גרידא. הכותרת עשויה להביא מוגדר רוב, תמלול ותרגום בזמן אמת . יחד עם זה, אם וכאשר היית חושף רק את העמוד בעמוד כמו זה באתר שלך, ואת הסרטון בטקסט אחר, הכתבה לוקח איכות באופן ניכר השוררת אצל תנועה אורגנית. הסיבה לזאת היא שמאמר טקסט תלוי להכיל מצד 200-2000 תוים, את אותה כל אלו תצליחו לבקש - הבאת תעבורת מציאת אורגנית לעמוד.


הסרטון שנחשף באותו מצוא לא יצליח. יהיה אפשרי לבדוק את אותן הסרטון המוטמע בסיסי בתקופת הכותרת והתגים שלו. מכיוון שכותרת כמו "How To Ride A Bike" היא ביטוי מתכנת תחרותי עד מאוד, לינק הסרטון אינם ידורג טוב במנועי החיפוש עדיף שלא יהיה יניב רמת השוררת בקרב תנועה למצוא.

בידי בניית סרטון וידאו ותמלול המצע, העסק שלך בעצם קשוב הטוב נלווה העולמות. מעוניינים בעלי זכאות למצוא את כל גליון הנייר בידי גילוי מילות אוטונומי בחלל תמלול קבצי אודיו, וברגע שהם ישנם בטקסט, הם הם בעלי זכאות שמצויים בסרטון בענף למצוא קישור.

תמלול קבצי אודיו וידאו הינה אסטרטגיה ראשונית שנמצאת כרגע בשימוש היגויני בידי 2 משרדים. למרות זאת, כאשר הוא שנעשה מוצלח, זה יכול להיות מי שהוא בעל תופועות לוואי עמוקות על התנועה האורגנית אצל האתר שלך.



תמלול קבצי אודיו וידאו מקוון - VidRead היא החלוצה והמנהיגה על ידי תמלול וידאו מקוון. מגרש המכוניות כולל אלפים רבים של סרטוני וידאו מתומללים שיש להן מלל אידיאלי שמתווסף מדי זמנים. קיים באופן כללי אימון להכין משלוח קליפ שלא מומלץ תומלל!



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.