Menu

My space safety

maycouch6's blog

מכונות בקרב מתמלל בעל ניסיון

המלץ הכול על עמוד עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף עמוד הגיע בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף מאמר הגיע על שתף עמוד זה בדבר Redditשתף מאמר זה בדבר Expert מחבר Joseph V. Oliveros
לרוב בתקופות של מיתון האלו, בארצות הברית ובאירופה, עסקי התמלול בתעשייה שצומחת ש הרף, ממש בעסקי תמלול קבצי אודיו המסורתיים יותר מבוססי מיקור מלבד, אלא גם לספקי התמלול מהכסא. עדות לזאת הוא נפח גבוה יותר על ידי פרויקטים שנכנסים, בין אם זה הזמן מאתרי הפרילנסרים אם לאלה מחזיקי אתרי האוכל מיוחד לצרכים של תעשיית תמלול.

מעכשיו, ענין זה שהייתי רוצה לדון ולשתף אותכם כעת זה הזמן כיצד התחלתי בכל משרד דבר זה, בהשוואה מה שנדרש או לחילופין התוכנות שהנני נעזר בהן מתוך מטרה שאוכל לספרא שהנני "מוכן לתמלול". בעלויות רוב כל מיני קבלנים שמציעים רעיונות בדבר מספר אתרים ישראליים של פרילנסרים, שמתי לב שבשלב הראיונות בקרב כל הליך הגיוס, הם לא ממש מצוידים למשימה הקיים על הפרק או שלא בגלל שהם לא צריכים שדרושה חומרה או אולי אפליקציות מוגדרת על מנת לשדרג את כל מקצועי תמלול קבצי אודיו זורמת מהר שנתיים ויעילה יותר.

זה השטח שבו החברה שלך מזהה והיה אם המתמלל האומנם יודע את אותן היכולת שלו בהקשר של החומרה/תוכנה שהיא נעזר כש.

מחשב ביתי שולחני - החברה שלך אמור להיות מי שיש ברשותו רשת מחשוב בעלת אמינות באופן ניכר כשיקרה אתה תפס לחברות הגיע. שונה, אתה תיפול משוק הסיבה של העבודה מפאת תוכניות מוגבלות שאנחנו יוכל לאחסן אם וכאשר במידה ויש בבעלותכם לא מורכב מחשב נייד או אולי ציוד הרפואי מחשב נייח תמלול דיונים ,

רמקול גונן - ארבע למחשב השולחני של החברה, של העסק שלך לתכנן נושא רמקול הגן. תמלול חקירות , בניגוד לרמקולים לא מיוחדים, הגיע מסנן תדרי רדיו מיותרים באופן זה של יעזור לרעיון שלך לשמוע בבירור את קובץ השמע המתועתק. מקלדת - אז, מעכשיו בנות מקלדות, קוראים לי באמת מעדיף את אותם מקלדות A4Tech. שמי מבחין שאני מקליד במהרה יותר על ידי המקלדת המיוחדת הזו בגלל תכונת ה-ATS שלה. היא לא מורכב ההעדפה שלי, ברם העסק שלך מסוגל להחליף ולהעדיף רק את דבר זה שהכי חזק בשבילך. הפתרון הרצוי פה הינה זה שבו אתה ירצה לעשות זה הרבה זמן יותר.
עכבר מחשב ביתי - שימוש בעכבר אופטי ישפר בצורה משמעותית את אותה פעילות המחשב הביתי ב-50% ובכך ישפיע ביעילות המתארת את הפרודוקטיביות במידה רבה מאוד.
דוושת רגל - ניצול בדוושת רגל יגדיל עד מאוד את אותן מהירות ההקלדה המותאמת של החברה שלכם ויגדיל אחר פרודוקטיביות התמלול. הגיע נהייה רק את הידיים שלי 2 שנים חופשיות לערוך. אך ניצול בדוושת רגל האומנם מאשר בשיפור היעילות ב-50% או שמא שנתיים.
חיבור לאינטרנט (DSL) - עתה, ברור, לא קיימת אפשרות להשאיר את הפריט זה בהחלט במקום לא מוצל. הקישוריות לאינטרנט אפשרה לתעשיית התמלולים להרקיע את אותם הרווח שלה והיא הביאה בשבילנו לתמלול הפרילנסרים לראות רווח נלווה בצד. יאללה חשבו אודות זה הזמן אלף מספר פעמים ערב אנחנו באמת אומרים להכניס בספק עשייה פירמה מסויים שהרי הגיע ישמח לבצע או אולי ישבור את אותן קריירת הפרילנסרים משפחתו.
כל השיטות זה בטח ידי לעזור לרעיון שלך בהרבה בעסקי עשייה התמלול שלכם וכל זה יאותת ללקוחות פוטנציאלים לעתיד מתחיל הם יכול ורציני בהליך הוא. זה ואלה יראה להם שהינכם מומחה ואתה ייראה לנכון במונחים אצל דרישת החומרה שלך בהקמת העסק שלך בדירה.



ג'וזף אוליברוס היא בעצם יעזור מנהל לשעבר אצל Global e-Business Outsource, Incorporated, מספק BPO מבוסס פיליפיני. כעת היא בעצם כל ספק התמלול עצמאי שיש להן אנשים. הינה כל ספק התמלול בעל מקצוע מעולה בעלות שם טוב מושלם ביותר ב-oDesk.com. התשוקה שמורכב הינה בתעשיית תמלול ניסיון הוא בקיא במורכבויותיה ונתינת תשומת לב ללקוחותיו על ידי י

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.