Menu

My space safety

maycouch6's blog

מפני מה לעצב טל-סמינר בזמן שיא ולהרוויח אינספור ממון

המלץ הכול על עמוד עמוד הערות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף עמוד הגיע בשנת שתף עמוד זה על אודות שתף עמוד הגיע על אודות Expert מחבר מאט באקאק
עבודת סמינרים טלפוניים משלך גם אזורי פשוטות לסגנן חומרי ארגון חדשים, במקביל ל תפקיד בניית ומשאבים חדשניים בעבור קהל הגולשים באתר האינטרנט שלך. סמינרים טלפוניים הם במציאות שיחות שמע המספקות למאזינים של העבודה לקבל חזרה רעיון. החברה שלך יעשה ראיונות אודיו במחיר מבקר, או שמא מתחיל יכול קונבנציונלי להחזיק רק את השיחה בעצמך ולהציע בניית קשור לנושא למאזינים של החברה. תמלול והקלדה מהבית בניית הגיע צריך להיות רעיון מפתה שאינה נוח בנוחיות בשום אזור שונה.


אז והיה אם העסק שלך יוכל לעשות כסף ו/או לקבל שנתיים תעבורה במחיר הקלטות ועידה טלפונית?

הנה 2 הצעות:

1. הקלט את אותן השיחה והצע את אותם ההקלטה כמוצר בתשלום באתר שלך אם לבעלי אתרים אחרים בנישה של העסק שלכם. תן אליהם את הזכויות להציע אחר ההקלטה בעצמם באתר האינטרנט שלהם. בעיקרון, כל אחד מסוגל להעניק לחומרי הדברה אלו זכויות PLR לשיחה על מנת שאנו ידעו לעשות איתה הדבר שאנו מוצאים לנכון.

2. הציעו את אותם השיחות כתוכן נספח באתר. כל אחד יוכל לקבל חזרה את קבצי ה-MP3 באתר האינטרנט שלך איך שניתן ישמש להיפטר אותו בנוחיות מרבית בשביל הקוראים של העסק שלכם להקשיב לאותו אחד לכל עת.

3. מתופעל לתמלל את השיחות ולומר את אותם תיעוד השיחות המתומלל באתר שלך בא עם הקלטת ה-MP3 שלך. זה הזמן אפשרי מוצע ללא תשלום באתר שלך או לחילופין להימכר בהמשך כמוצר.


4. הפוך את אותן המסמכים המתומללים מקובץ האודיו למאמרים. הצב את אותם המאמרים האלו באתר שלך להשגת עוד יותר פעילות ולצבור יותר אמינות. 2 שנים מידע מוביל ליותר פעילות בסיום הכל. זה הזמן יעזור לדירוג האתר שלך ויעזור להמרות שלנו די והיה אם העסק שלך מציע מוצרים משלך או שמא מוצרים שותפים ע"מ לסייע להחמיא לתוכן מאותם מאמרים.

תמלול חינם . העסק שלך עלול לקדם ראיונות נופש בולטים ולקבוע יכולה להאריך מוגדר לשיחת הועידה הטלפונית של העסק שלכם ולגבות תשלום בעבור השיחה. תמלול חקירות משטרה שלך תזכה למאזינים כי יהווה בשבילך מוקד בעל ניסיון שאתם מסביר אל עורך הדין והמאזינים של החברה יהיו להוטים לאתר את הנסיון שניתן על ידי המיומן המאוד פופולרי הזה.

אם וכאשר אתה יוכל לחשוב מהסביבה לקופסה ולהניע את אותן הגלגלים ולקיים הקלטות ועידה טלפונית משלך, כל אחד מסוגל להתפרנס בצורה משמעותית במהירות באינטרנט.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.