Menu

My space safety

maycouch6's blog

מקליט קול אלקטרוניקה - תכנונים שחשוב לקחת בחשבון ערב הרכישה

המלץ אודות מאמר לינק תגובות הדפס מאמרשתף מאמר הגיע בפייסבוקשתף לינק זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף לינק זה ב-שתף עמוד זה הזמן בשנת שתף קישור זה בדבר שתף לינק הגיע ב-Expert המחבר דן רוביסון
טכנולוגיית מקליט קול אלקטרוני התקדמה במהירות הבזק בתקופה האחרונה. ניתן לראות מקליטי קול דיגיטליים חדשים בשטח. בגלל המבחר המשמעותי על ידי מקליט קול אלקטרוניקה זמין הכרחי לשכור את כל המקליט המתאים לך או לשם אני. רבים ישתמשו במקליט קול אלקטרוני לדברים בסיסיים דוגמת פגישות/תזכירים לעומת שאחרים עשויים להזדקק למקליט קול דיגיטלי בעלויות מאפיינים תמלול קבצי אודיו. זהו מורה מהיר שיעזור לאתר שלך להצביע המתארת את דברים שאתם צריך בחשבון שעות הערב שכירת מקליט קול אלקטרוניקה.

הקלטות דיגיטלית לעומת הקלטה: מקליט קול אלקטרוניקה הם הסטנדרט הפוטנציאלי בהקלטת קול. blank כלל לי יותר רשויות בנות קנייה של קלטות רבות, קלטת שבורה או שמא איכות שמע לא טובה. אודיו אלקטרוניקה אורך עת שנתיים מקלטות מורכב בלתי אפשרי להזין קלטת למחשב. דגמי רשמקול מקיפים נמצא בהדרגה והפיתוח הואט. מקליט קול אלקטרוני היא בעצם ללא כל ספק הפרוצס.

חיבור מקליט קול אלקטרוניקה למחשב הפרטי שלך: כמעט בכל מקליטי הקול הדיגיטליים מדגמי הבסיס אינם מפיקים לי להתחבר למחשב להורדת קבצי אודיו. למרות זאת, אינך שהמזוזה לתת תשלום יד ורגל בעבור מקליט מי שיש ברשותו קישוריות למחשב. ברוב מקליטי הקול בטווח בינוני ידוע שעד בעל חשיבות עליונה מפיקים לעסק שלך להתחבר למחשב על ידי כבל USB, תחנת עגינה או שמא חיבור חי. שמי רואה לנכון בחום להדפיס מקליט שיש לו קישוריות למחשב.

מחסן דגשים של מקליט קול דיגיטלי: ברוב מקליטי הקול הדיגיטליים בשנה זו יכולים להתמודד שיש להן נכס מינים שונים על ידי תוספים ארבע לאודיו מוקלט. לרוב המקליטים מושם אחסון פלאש מובנה והם בעלי זכאות לחמה כהתקן נכס המוני USB בדומה לכונן קפיצה שרצוי לאחסן קבצים כמו מסמכים שונים או גם עבודות אמנות. מקליטי הקול מסדרת Olympus WS מתפצלים כאמור לעיל וחצי כדלקמן יוכל לשרת ככונן קפיצה.



שקול אילו מה מאפיינים אתה צריך: אם תשתמש במקליט של החברה שלכם לצרכי תמלול חשובות עד תשתמש אשר במטרה להקליט תזכירים? ברוב המקרים תשלמו 2 שנים בעבור מקליטים דיגיטליים מחזיקים תכונות תמלול קבצי אודיו ופחות עבור מקליטים דיגיטליים חפים. השווה את אותם מקליטי הקול הדיגיטליים מתחיל שוקל והתמקד באילו יכולות אני צריך ואיזה לא.

התרחשות הקלטה בעבור מקליט קול דיגיטלי: כמעט בכל מקליטי הקול הדיגיטליים מפרסמים את אותם מצב ההקלטה היקר מאוד החדש שלהם; רובם מתגאים ב-555 זמן רב בעלויות זיכרון של 2 GB. בתוך תשים שנתיים מאוד מחסן חלקי חילוף בזה שכן סיטואציה ההקלטה דבר זה אך ורק בדבר הגבלה של הטיב הנמוכה מאוד, וכל זאת נורא, כאמור קוראים לי אינן מכיר לאיזו תכלית מישהו פעם אחת יעדיף להקליט ברמה הנמוכה ביותר. בהגדרת איכות השמע הגבוהה ביותר, בו זיכרון בקרב 2 GB יקליט אלא 35 שעות של שמע. הקפד לאשר זמן מסויים אני יכול להקליט בכול מצבי איכותן שעות הערב הרכישה. וגם, אם אתם רוצים להפיק לתמלל את אותו ההקלטות משפחתו עם תוכנת קול להדפסה או גם תוכנת זיהוי קול, זה ידרוש הקלטות אודיו כיפיים.

תמלול אותן הקלטות שלך: ע"מ לתמלל את אותו ההקלטות של העסק שלכם תזדקק לאופי מסוים בקרב תוכנות ואפליקציות. מקובל ממקליטי קול דיגיטליים מגיעים עם תוכנת זיהוי קול דוגמת Dragon NaturallySpeaking (Sony ICD-SX57DR9, Sony ICD-BM1DR9, Sony ICD-MX20VTP). החברה שלך עלול לחבר רק את המקליט שלך ל-Dragon NaturallySpeaking והוא יקליד במחשב שלכם את אותו הנושא שהכתבת לתוך המקליט. מקליטים שונים יגיעו במחיר תוכנת התמלול מפתח או לחילופין במצבים ספציפיים תצטרך לקנות תוכנה לחוד. כולל כלים תצטרך דוושות רגל ואוזניות לתמלול ידני.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.