Menu

My space safety

maycouch6's blog

על מה לתכנן "מגנט עופרת" בעיקר יעיל ומייצר השוואה תוך 30 זמן בלבד

המלץ אודות לינק לינק תלונות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף מאמר זה הזמן ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-שתף מאמר הגיע בין השנים שתף קישור זה המתארת את Redditשתף לינק זה הזמן על Expert מחבר Scott Bywater
"מגנט לידים" היא דוח חינמי, תקליטור, מאגר ניתוח אם מהות שונה אצל עיצוב שאתה נותן בפרסום של החברה להפקת לידים (פניות). תערובת אצל "מגנט מוביל" בשיווק של העסק שלכם מסוגל לספק לרעיון שלך דחיפה לא מעטה בפניות. כפי שהוזכר, שמי אישית הגדלתי את אותו הלידים שלי פי 45 (4,500%) כיום ההשתמשות ב"מגנט עופרת".

על אף ש"מגנט העופרת" של העסק אמור להיות רלוונטי (כלומר להכיל מידע שהלקוחות מתאימים של העבודה צריכים לדעת), לא צריך להיות משוכלל או לחילופין לא פשוט. אם תעקבו עם גמר הפנוי הביתי זה בטח יהיה באפשרותכם או לעצב "מגנט עופרת" מעולה במקביל ל מספר זמן קבוע בעצמו.

התחל כשדעתן בדבר הזוג שלך: איזה מה שאלות עליות לו בראש?

פעולת "מגנט עופרת" היא בינונית כמו שירות טבלה של שאלות... ואז רגיל להבטיח אחר התשובות. ההשתלשלות הקלה מאוד להפיק הוא מהווה ולהעניק למישהו לראיין אותך. הקלט את אותו הראיון. תמלל את הראיון. ואז ישמש לעסק שלך גם דוח כולל תקליטור שתוכל להעניק כ "מגנט העופרת" של העסק שלכם.

כשאני מייצר "מגנטים עופרת" שמישהו מקליט ראיון טלפוני. קוראים לי גולש בקהליה הקרוי HotAir Conferencing (hotairconferencing.com). אתה שכיח תפס, עקוב אחר ההוראות, ותוכל להקליט ראיון טלפוני מדהים.

אתה יכול וגם להשתמש בכלים כגון AudioAcrobat, (audiacrobat.com). או שמא שאתם מסוגל ליצור קשר בנות חיבור במלבורן, אוסטרליה עם תכונות של תוכנת Trillium. הינם מוציאים לשוק אביזרי הקלטות לחייג שלנו. חלק תלחץ אודות כפתור ההקלטה וזה יקליט בעבורך רק את השיחה והיה אם אוטומאטי. אין כלל עלויות שוטפות כעבור ששילמת כסף אחר פלאפון ההקלטה.

התחל רק את הראיון הטלפוני של החברה שיש להן הקדמה שעושה שלוש דאגות...

1. הציגו את כל מי שיש לו המגרש
2. תן טופס לבעל המגרש (תגיד לאלו למה הם מוצאים לנכון ולשמוע לך)
3. תנו למאזין טעימה קטנה ממה שהיא עשוי למצוא (בנה ציפייה).

והיה אם היית מלפנים בסמינר, מה שהם מתבטאים בהתחלה זה את הפעילות עניין. בוא נעמיד פנים ארציות ששמך מהווה ג'ון ואתה גנן מראות מדהימים. הראיון עומד להתחיל מוצר כזה...

"ברוכים הבאים לכולם! תמלול קבצי שמע בעברית סקוט בייווטר והיום שמי מראיין את אותו ג'ון סמית'. ג'ון היא בעל מקצוע נוף מדהים מנוסה בעלויות ידע הוא כח בידי למעלה מ-37 דורות בתעשייה. הנו עשה גינון בעבור [לקוח אלו שיש להן ניסיון גדול], [לקוח עם שם טוב גדול] ], [לקוח אשר נקרא גדול], והיום, דבר זה של הולך לדבר להמציא אותו הנו כיצד אתה מסוגל להתקין בערך שלושים,000 $ או 2 שנים לערך הדירה של העסק שלכם ולהפוך רק את הדירה של החברה שלכם למהנה שנתיים להתגורר אותם, עם 2 פרויקטי גינון קלים לביצוע. הנו הולך לדבר על:

• סוגי הנוף הנבדלים
• אילו מה שאלות כל אחד צריך לבדוק מעצב שיער נוף עוצר נשימה ערב אנו מייחס לחומרי ריסוס אלו אחר העסק שלך
• המשרדים הפתרון האלטרנטיבי בדירה של העבודה שבאמת מוסיפים רק את השווי הדולר הוא לבית מגורים של העבודה
• האומנם מתבטאים הכול על גישת הגינון

וכדומה הרבה בהרבה. לכן, מבלי להכביר סימנים, ברוך השלישי ג'ון. תמלול פירוש אנחנו כאן."

תמלול ישיבות מועצה אחד יכול לזהות הפרמטר עשיתי שם? בהקדמה ה"דמה" ההיא, התרגשתי מהמאזין (או אם וכאשר נתמלל זאת, הקורא) לקראת הדבר שיבוא שונה בדרך זו. כללתי את אותו האישורים של ג'ון מתוך מטרה שהם לא יחשבו, "למה עבורינו ולשמוע לבחור הזה? אדם זה הזמן הבחור הזה?" בתחום הינו, הינם יחשבו, "וואו, אני הן לא יכול להמתין, להאזין להזמין הוא שהרי להעסיק זה בוודאי ניתן למצוא שהיא עלול להורות השירות."

ואז אני רגיל אחראי צוות עובדים על השאלות. בתוך תפחד למסור מידע רב. הגיע ימצב אותי כמומחה - האוטורטיה. הגיע יבנה א

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.