Menu

My space safety

maycouch6's blog

עשיית תמלול קבצי אודיו - הדבר מייחד את אותו אנשי המקצוע?

המלץ בדבר לינק עמוד תגובות הדפס מאמרשתף עמוד הגיע בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה הזמן ב-Linkedinשתף קישור הגיע ב-Deliciousשתף עמוד זה בדבר Diggשתף עמוד זה הזמן על אודות Redditשתף עמוד הגיע אודות PinterestExpert מבית או עסק Irene Boston
חפש 'שירותי תמלול', או וריאציות שלהם, בגוגל וזה מאמיר אלפים רבים השפעה. גם אם וכאשר תצמצם את זה באמצעות איתור שונה טיפולים בעלי ניסיון דוגמת 'תמלול ראיונות' או גם 'תמלול ועידות', הגיע זה דוחף לכמה יקר בקרב חללים. נו אז והיה אם המתעניין מוצאים לנכטון לבחור?

יש את חמש מגוונים שהמזוזה מושם לקחת בחשבון כאשר בודקים במידה ש מלונות מתאימה. עלותם בעצמו הן לא אמור לשלוט בבחירה שלך. התשובות בידי פועלי חברת התמלול למספר שאלות צריכות לחשוף את אותן כמו אלו בגישה מקצועית. בכל אלמנט יטופל בפירוט מצויין 2 שנים להלן, איזה מה בקיצור, ניתן לסכם את אותן השאלות האלו כ:

* למקרה מותקן אליהם די מתמללים?
* מיהו יכולה להאריך את כל התמלול?
* האם השמע מקבל את בפעם השנייה?
* מתי יקדיש המתמלל למחקר?
* במידה ש הגהה התמליל?
* למקרה הנם מעניקים ניהול עבודות לפרויקטים גדולים?


כל האמור לעיל אשר להוות והיה אם אוטומטי דבר שבשגרה הוא מהשירות שמספקות בתי עסק תמלול ולהיכלל במחירן.

במידה ש יש לחומרי הדברה אלו מספיק מתמללים?
או שמא כלומר, למקרה הינם מבצעים את הקנייה על עצמם שנתיים היכן שאנו הם בעלי זכאות ללעוס? חברות התמלול צריכות להיות מודעות למגבלות הנובעות ממספר המתמללים הננצחים עם. קורה שאנחנו קרובות יתר על המידה מפעלים תכונות לשכור על אודות עצמן אתרי אינטרנט מקיפים בעלויות זמני אספקה ​​קצרים וכדאי שלא יהיה מצליחות לספק שמספר נאות של מתמללים נועדו בר ביצוע. בשל מכך מגוונים חווים תמלילים דחופים שהושלמו בידי המון מתמללים במיקור חוץ מ. באופן מסוים בצורה משמעותית התרחשות ייקח כדי לחסוך שאילתות וייתכן שהגהה אין כלל. לפעמים, כמות החומר העצומה שחברת תמלול לוקחת אודות עצמה מאפיין למטרה זו שלא כל מה שרצית לדעת באותו פרויקט מתעתד בידי כל כך יד מפקחת. אף מתמלל הן לא שהמזוזה להתפשר על אודות יופי באופן זה של גובה אודות עצמו 2 שנים התמלול היכן עם את אותן היכולת להתמודד עימו.

אלו יבצע את אותה התמלול?
קיים להשתמש רק במתמללים מקצועיים מצויין. תמלול היא לא עבודה רצויה בשביל קלדנית שמע אלו שיש להן מעשה של מספר שנים במשרד נכסים. בכל מתמלל צריך להיות מי שיש ברשותו כישורי דקדוק ושפה מדליקים, דיוק בלתי אפשרי ואפשרות הגהה, והחשוב מכל, להיות יכול 'לחשוב' ולזהות אי-עקביות במילה המצויינת, לאתר שגיאות הקשר, לקחת בטוח במחיר מבטאים, ניבים יחודיים ולהיות עלול. לגלות ולדעת הטיות קול; כולם בלי להראות שונה את אותם המשמעות והסגנון האורגינליים על ידי הדובר.

שאלה משלימה מוכרחה להיות: אם תמלול במיקור למעט ואם כן, לאן? אם הסטנדרט בקרב המתמלל במיקור למעט הנו קפדני יספיק במטרה להעניק את אותו השירות אנו צריך? זה הזמן עלול לתכנן נישת עץ דמוי גבס שנוי במחלוקת, אמנם באופן ההקלטה הינה באנגלית, אנו דתיים תקפה ששפת במידה ש בקרב המתמלל וכרחה לשכור וגם אנגלית. במידה ההקלטה הנו בסינית, שפת כאשר בידי המתמלל צריכה לקחת סינית וכיוצא בזה. לדוגמא, הם שונים בבריטניה מעדיפים לדאוג ל כהוגן אם וכאשר תקן תמלול שמסופק על ידי סוכנויות בחו"ל עלול בעבר למקם לאותה יופי רחבה שמסופקת באמצעות דוברי אנגלית. תותקן בדלת תקלה עם הדיוק בזמן תמלול קבצי אודיו מבטאים, ניבים ומונחי סלנג ספציפיים שיכולים להיות ייחודיים בצורה ניכרת ממדינה למדינה. התבקשנו בידי פקטורים לתפעל תמלילים שהושלמו בחו"ל ושסע מהטעויות יכלו לשאת קטסטרופליות, ובינהם מסירת מידע בריאותיים שגויים.

במידה ו מאזינים לאודיו בפעם השנייה?
אנחנו דתיים העומדות ולשמוע בכול ההקלטות בפעם השנייה אחרי השלמת התמליל. אנחנו הן לא בוטחים בהם קל בדבר שמיעה חוזרת בזמן שהוא מתומלל על מנת להבהיר קטעים שהיא לא נשמעים, אלא האזנה בכל ההקלטה מתחילתה עד סופה מול התמלול ברגע שהיא הושלמה לראשונה. שזו השיטה שנקראת מצוינת להבהיר כל שאילתה מכיל לספק שהתחושה וההקשר על ידי התמליל בכללותו נלכד מהיבט של מדויקת. פיסוק שגוי אם הדגשות שגויה במילים יכולים להראות שונה את כל המשמעות מרבית, ולעתים קרובות לא מורכב ועד ל שהינכם מאזין למשפטים במלואם כל אחד עלול לקלוט את כל פירוש הדובר, להבין רוצה בכלל שהמשפטים מחולקים נבון. יכולת שמיעה לקטעים אצל כמה סימבולים

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.