Menu

My space safety

maycouch6's blog

אם התינוק לנגן בגיטרה במסגרת האוזן

המלץ על קישור עמוד תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף קישור זה בטוויטר1שתף קישור הגיע ב-Linkedinשתף לינק הגיע ב-שתף לינק הגיע בשנת שתף לינק הגיע ב-Redditשתף לינק זה הזמן ב-
ברוב הגיטריסטים עוברים דרך לנגן שירים על ידי קריאת טבלטורה. אולם מה באופן היית מסוגל להקשיב לשיר ולהצליח להבין את אותו התווים בעצמך? זה הדבר שמישהו שכותב טבלטור יודע לעשות. זה הזמן והן הביקוש שרוב המוזיקאים המוצלחים רוצים ליצור. נגינה לפי אוזן היא בעצם נסיון שלמרות שלוקח סיטואציה לשלוט בתוכה, מהווה שימושית להפליא.

הבסיס


נגינה בגיטרה באוזן היא בעצם לא גדולה כגון להקשיב לשיר להקשיב את אותם התווים/האקורדים. למרות זאת, הגיע משהו שנראה מסועף ומתסכל.

הצעד הראשון עבור נגינה באוזן הוא לשנן את הצלילים על ידי אקורדים ותווים מיוחדים. אלו שמכיר טוב את אותה הכלי שעליו, ויכול לדעת אקורדים אלא על ידי שמיעה לצליל, יהווה קל מאוד לנגן באוזן. גיטריסטים שהן לא לקחו את אותו בשנה זו במטרה לעשות טוב את אותן המוזיקה סביר, עם זאת, יתקשו למצוא אחר האקורדים והתווים האישיים אצל כל כך שיר.

הפוטנציאל להבדיל בהבדל מצד אקורדים מז'וריים למינוריים היא בעצם מחייב מוחלטת. למרבה המזל, זה הזמן פחות או יותר נוח. לאקורדים מז'וריים יש צליל יסודי, "שמח" (בהיר), ואולם לאקורדים מינור קיים צליל רכים יחסית, "עצוב" (כהה).

יש צורך בידע רב שם הלחיצה. הכרת ההבדל בצליל של תו F לתו G תסייע לעסק שלך בצורה משמעותית בהבנת "הכנס שיר כאן".

The Fretboard

יש אפשרות ש אינם למדת את כל תורת המוזיקה ואתה אינן מקווה בתווים בדבר לוח העור. נעבור פה לא מורכב הכול על קצת תורת המוזיקה.

באלפבית המוזיקלי מושם 7 אותיות: A, B, C, D, E, F ו-G. המרחק של מידי תו הוא דבר שלם (שני סריגים). יחד עם זאת, לא קיימת פער צעדים סמיך מצד התווים B ו-C, ו-E ו-F. כתוצאה מזה, מותקן רק חצי שסע (פרט אחד). ניתן להתרעם בדבר זה יותר טוב על ידי הפרמטר שמופיע למטה:

A - A#/Bb - B - C - C#/Db - D - D#/Eb - E - F - F#/Gb - G

הסמל "#" מייצג רק את התווים שהם חדים; ה-"b" מייצג רק את הנ"ל שהם כבר שטוחים. אין כלל סימבולים B#, Cb, E# אם Fb על לוח העור, או שמא במוזיקה, מקום.


אם וכאשר העסק שלך מניח את האצבע של החברה על אודות אבזר ספציפי אודות לוח הלחיצה, אתה מנגן תו ספציפי. לדוגמא, במידה העסק שלך מנגן את אותו הפריט הראשון בידי מיתר ה-e הנמוך או המשמעותי, העסק שלך מנגן תו F. מלבד שמעבר רגש (מעבר אל הרט השני) ישמע צליל F#.


על מיתר B, אם וכאשר החברה שלך מנגן את כל הפריט ההתחלתי, אתה משמיע צליל C. המרת התלה שמעל (לפרט השני) והשמעת התו זה בוודאי מביאה ל-C#. ניגון הלחצן הראשון בידי מיתר D חושבים שזה D#. תנועה למעלה (לפרט השני) נשמעת E. תבנית הנה חוזרת שמעל ולמטה על אודות לוח הלחיצה. סדר התווים מותנה במיתר שאתה מנגן עליהן. הגיע האומנם בכל כרגיל.

אחרי ששיננת את כל לוח הלחיצה מי שהוא בעל לפניכם (וזה עומד להזמין קצת זמן), לא אמורות להיות למוצר שלך כאבים הכרוניים בתמלול שירים.

rung הצלילים

אם וכאשר אני המשתלם אקורד מסוים, ​​או איש מקצוע על הדרכת התווים הבודדים על ידי לוח הלחיצה, דרוש לשנן את אותם הצליל של מידי אקורד או לחילופין תו. אני ישמח לעשות הנה באמצעות נגינת האקורד/תו עיתים ועד ל שהצליל נדבק לראש. הגיע אבל גלוי מסורתי מעכשיו, אבל זה רעיון שכדאי לערוך במידה אני וכרחה לתמלל נעמות.

ליישם רק את מה אנו מזהה לנגן בגיטרה כחלק מ אוזן

קדימה במידה ויש בבעלותכם ידע (אתה מזהה את אותה הצלילים בידי האקורדים והתווים האישיים) מקום הן לא בטוח והיה אם ליישם את הדירה לתמלול המוזיקה שאנחנו מקשיב. נעבור אודות הגיע מיד.

ההשתלשלות הברורה לתמלל מנגינות הנו להקשיב לשיר שברצונך לתמלל ןלתרגל את התווים/האקורדים שמנגנים על ידי הגיטרה. קיים חשש שתצטרך ולשמוע לשיר ברוב הפעמים שעות הערב שתוכל לקחת בחשבון דאגות. זה באמת רעיון שלוקח מצב והרבה תרגול לפני שהיא נהיה לטבע נוסף.

מומלץ להדגיש שלעתים חלקי הגיטרה על ידי שיר מסוים ספציפיים לשמיע

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.