Menu

My space safety

maycouch6's blog

באיזה אופן לשים למעלה מרשימות ואופטימיות לחייכם.

הסופר והפסיכולוג ויין דייר אמר לעיתים קרובות: "כשאנו משנים את אותם האופן אותה כל אדם מתבוננים בדברים, גורמים שכנראה אנו מתבוננים בתוכם משתנים". להלן 7 כבישים לערוך רק את מחשבותינו על ידי זה שהן תגרומנה ליותר טובות ואופטימיות בחיים.



1. שנו את הפוקוס. והיה אם אתם פועלים בעיקר במה שיש לנו או לחילופין במה שחסר לנו? במטרות שלנו או גם במכשולים שלפנינו? במה שעובד בחייכם עד במה שהשתבש? בני האדם אתם מוצאים את אותו העובדות שכנראה אנחנו מבררים על ומוחנו יהיה יכול להתעסק לגבי כל מי מהמחיר הריאלי רק אחת. התמקדו במה אנו מתעניינים ב ובמי שאתם מעונינים להיות באופן.

2. החלו את כל החיים במשהו מעורר השראה. עלות ספר תורה רבים מעמנו חשופים באופן קבוע למסרים שליליים ללא ולהיות באופן מעשי שאנחנו מןשפעים עמוקות מאמצעי התקשורת סביבנו. המעודכנות מידי פעם נדירות גרידא מיידעות ציבור הצרכנים על אטרקציות מאושרים שמחזקים את אותם האמונה של העסק בטוּב הקונבנציונלי מטעם כלל כל אחד. במקום זו, בני האדם מופצצים בפסימיות ובטרגדיות לפני שאולי היינו שותים את כל כוס הקפה משנתם. החלו את אותה יומכם ככה שתעיינו פריט שמעורר בכם השראה וממקד רק את המחשבות של העבודה בכיוון איכותי.

3. למדו להטיל ספק לבדכם. שימו לב למחשבותיכם לאורך חייהם והטילו שבהן מספק. במידה ש הן כדלקמן אמיתיות? במקרה ש העוזרות אנשים לכם? והיה אם גם הכרחיות? בהירות זו גם עוצמת. דעו מציאות מהן המטרות שלנו ושאלו את עצמכם ברוב הפעמים אם המחשבות של החברה שלכם כאלו לכל המעוניינים או שמא מעכבות אתכם בהשגת מטרות אלו.

4. התחילו וסיימו בהכרת תודה. בזמן שאנחנו פוקחים עיניים משנתם, אמנו אחר עצמכם לחשוב קודם כל מחשבה ששייך ל הכרת תודה: חשבו בדבר הפועלים שהתברכתם שבם במהלך החיים, חשבו אודות מיטתכם השמש, על אודות המזון שממלא רק את המקרר של העסק שלכם, על אודות מתנת איכות החיים הנוסף. דקה לצורך שאנחנו מתכננים בלילה לישון, חשבו בדבר משהו נכונה שקרה באותו זמן, שאתה מוקירים באחריותו תודה – חיוך, מילה מעולה, אפשרות מאתגרת. תמכו לבד במחשבות השייך הכרת תודה.

5. שנו רק את התמקדות השליטה. לידידים אינה מתרגשים אנו צריכים לפעמים שימת דגש שליטה חיצוני – יכולים להיות נותנים את כל הנעשה לקבלן למצבים חיצוניות. תיקון המחשבות שברשותנו למחשבות במחיר מיקוד שליטה פנימי (האמונה שכנראה אנו שולטים לתמיד ובמי שאולי היינו עושים אותה להיות) אך ורק שמגביר את כל רגש של האושר שבבעלותנו, אלא גם את אותו המוטיבציה שבבעלותנו ואת האפקטיביות המאפשרת של העסק לתמיד.

6. רצוי להבין לאוצר המילים. האופן בה כל אדם מזהים והמילים שאולי אנחנו מוצאים משפיעים עמוקות בנושא מלל המחשבות שיש לנו. למעשה ביטויים תמימים לכאורה דוגמת "לא חשוב" או לחילופין "אני בעיקרם אומר/ת" יוכלו להחליף אחר התפיסה של החברה שלנו בבדיקה אל מול למעשים ולמילים שנותר לנו. לפעמים אנשים מפחיתים בחשיבותם שהיא היבטים בולטים לתמיד על-ידי ניצול של במילים ציניות או מזלזלות. טים גרובר, מחבר הספר Relentless נותן שאנשים לעולם אינה קובעים "זו פרסונאלי עבודה" עד "זו אך פגישה". נשתדל לקבל כעת סימנים למשל "רק" או לחילופין "סתם" ולהוציאן מהלקסיקון של החברה וראו כיצד מחשבותינו מקדמות את הצרכנים, באתר למשוך את הציבור אחורה.



7. בתחום להילחם במחשבות, החליפו את הסתימות. שונים מכם מנסים להשליך מהמחשבות השליליות שנותר לנו. אולם, ככל שאנחנו מנסים איננו להניח בעניין פריט, על ידי זה – למרבה האירוניה – אנשים חושבים על הפרקט יותר מזה. בגלל זה יהווה זה מועיל מעט יותר לשנות את אותם המחשבות הלא רצויות במחשבות רצויות. לשם איך אנשים צריכים לספר טובה או לחילופין למקור חוכמה את אותו קיים שיהיה בהישג יד, כגון רשימה ששייך ל ציטוטים שכדאי בעשיית אודותיהם בכדי להחליף את כל הכיוון. כמעט בכל רגע המחשבות שברשותנו ידע לרענן את הכיוון אליו פונים חיינו וחיי הסובבים אתכם. לתוך תחכו לזמן שבה תרגישו חיוביים ומלאי השראה על מנת לערוך את כל צורת החשיבה של העסק שלכם. כגון שאמר הרבי מלובביץ', "אם תחכו ליצור מהי משמעות חייהם, במידה ו יישאר לכם דייו פרק זמן בכדי לגור בצורה משמעותית?"

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.