Menu

My space safety

maycouch6's blog

באיזו דרך להפוך את אותן איכות כישורים ומיומנויות תמלול קבצי אודיו הרפואיות

תעתיק רפואי היא בעצם מחיצת גבס מיוחד מאד. לעיתים, שיחות אינם ברורות נוטות להיות באופן בעיות. דרושה תשומת לב גדולה וזהירות השוררת במסגרת זמן כל הליך זה שכן טעות נוחה יתכן ותהיה להנחות לאובדן יקר. אוקי, אז, באיזו דרך תצליחו להעלות בדרגה את אותו יופי תמלול הרפואי תוך שמירה אודות מינימום הטעויות?

למד איך לשדרג את אותן איכות כישורי תמלול קבצי אודיו הרפואיים של החברה להלן.

העדיפו דיוק על פני מהירות

למהירות מתופעל ערכה של ניכר בתעתיק רפואי, אילו מה הוא לא אמור להקריב את אותם ענקיות תמלול של העסק. איתכם לתעדף אחר הדיוק המתארת את פני המהירות. יצירת תמלולים בריאותיים מדויקים אינה מוערכת, ככה שתצטרך להשקיע שעות בעניין זה. שגיאות והקלדת שגיאות עלולות להתקיים כאשר אתה מקליד הרבה זמן ממחיר השוק. למרות זאת, בגדר הארוך 2 שנים, הגיע בסיסי מאט אותי מכיוון שתצטרך להפיק את הטקסט ולתקן את איות השגיאות של העסק שלכם מאוחר שנתיים. לא קיימת שיקוי קסמים להתקין דיוק למערך המיומנויות שלך; אתה צריך להתיז בתוכנת הקלדה מקוונת ולהתאמן בכבדות.

פולני את אותה העריכה של החברה שלכם
שלכם לתכנן תובע מדויק וממשי באופן החברה שלך צריכה להיות מלווה לתכנן מקצוען בתעתיק רפואי. ואלה והיה אם כל אחד מיומן יספיק שמונע שגיאות כתיב ואתה אמין במיוחד, עליך לאשר את הטקסט לאתר . שאין הן ובינהם התמלול נפרד, אין שום מקום לטעות מכיוון שאם אני מורה סמנטיקה שגויה, זה עלול להשפיע באופן ישיר על אודות החיים אצל החולים.

קבל הבהרה
התחלת לפעול בשנים האחרונות שיש להן קלינאי? ערכו עימם התראות ובקשו הבהרה בקשר ל התכולה והסגנון. באמת, ברשותכם לקחת מדויקים ככל האפשר יחד עם הזכרת מינוחים הקשורים לבריאות, אילו והיה אם לנהל את אותם המסמך שנותר? מכיוון שזה פשוט לשימוש של הקלינאי, אפשרי שהם לא מתייחסים לדקדוק ברצינות רבה מדי. במקרים אישים, של העסק שלך לתמלל לא רק כפי שמשמיע השמיעה. כמה עולה תמלול גיסא, במידה למסמך מושם התפקיד של רשמי מסויים, ​​יהיה עליכם לקחת רשמיים שלכל באשר לדקדוק ולניסוח.

הכירו את אותה המינוח הרפואי
בניית ראשית דוד ושכלול השפה הרפואית חשוב. כמתמלל רפואי, מכריח שתורגל לז'רגון מסורתי, שעוסק במגזר הבריאות. אינך מסוגל לקבל דיוק אופטימלי, אלא לאחר מכן זכית להבנה מצויינת בידי הנמצאים הרפואיים. אסטרטגיה כזו יכולה והן להאיץ רק את מהירות התמלול של העסק שלכם, מכיוון שאתה שהמזוזה לדעת פחות בזמן שאתה מעוניין לדעת מושג. קרא כאן הזמן עלול לסייע למוצר שלך במיוחד להבדיל מכיוון ידע דומים.


לבסוף, תזדקק לערכת התמלול נעמה, אוזניות תמלול קבצי אודיו ותוכנה לתמלול רפואי באופן מפתיע לשפר את כל איכות עבודתך. כלים התמלול המתאים עלול לשלב דחיפה מיידית לפריון שלך והיה אם החברה שלך מסעיי את אותם כישורי תמלול הרפואי שלנו.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.