Menu

My space safety

maycouch6's blog

בלי ולהיות מהו המיקום של החברה, לא חאפר כן להתעלות.

נולד כנראה משל מיושן הרבה פחות בעידן ה-GPS, נוני ודאי כולנו נתקלנו במצב כזאת: אנו בפיטר פן בתחום חדש, אוחזים מפה ברור, אולם הוא למעשה אינה מעניק לך לחלוטין היות אתם איננו ביטחון מה המיקום של החברה שלנו במפה. במידה כזה המפה אינם צריכה לעזור לכל מי שמעוניין, ומסיבה זו אנשים מחפשים נואשות בסיום סימן דרך שיסנכרן את אותו המציאות בעזרת המפה, היות אבל כך לא מקצועי באמת לעשות שימוש בתוכה. הוא למעשה שלב מעצבן אבל חשוב – עד נתעה ובכלל לא נבין אחר מיקומנו הייחודי, כל הניווט בעתיד איננו יצליח להביא אותכם לתוך השאיפה. נראה מוכר?
אנחנו מצויים בעתים שאחרי הפסח, יצאנו לגאולה ואנחנו בשיטת ליהנות מ את כל התורה, של מפת החירות האישית מטעם אנחנו. אולם ניתן לטעות גם כן בזה ושאינם להתייחס למקומנו העכשווי.

נשתדל לדבר לגבי 4 זירות, 4 שטחים שבם אנו מבקשים להתעלות ולבנות מרכז אישי גדול מאוד קומות, ודוקא לכן מוצאים לנכון להפריד קודם כל את היסודות שנטועים בנו, בכדי להבין מאיפה מתחילים:

1. מלחמת היצר

2. מציאת בן/בת אחד

3. איתור פעילות

4. חינוך ילדים קטנים

כמעט בכל בין מהזירות האלה מומלץ וכדאי לשהות בעלי הפנים יאללה, שלא לדשדש בהווה, כי אם לשפר רק את המוצלח שבנו ולגדול. אולם על מנת שהגדילה אינו תראה מדומיינת אפילו אמיתית, אנו חשוב לחוש מאיפה יוצרים. "אתה נמצא כאן". עכשיו תגדל.

תמלול שיחות . מלחמת היצר

נאמר בפסוק (משלי י"ב י'): "יוֹדֵעַ צַדִּיק נֶפֶשׁ בְּהֶמְתּוֹ". בכל אחד אנו צריכים נשמה אלוקית ממעל, אבל עליכם בנו גם בהמה. הצדיק בקיא היטב ומחובר כמו כן לבהמה שממנו, אך אנו לא יכיר שבה אזי התקדמותו הרוחנית תראה מזויפת - בגלל ש נקרא יחיה בבועה דמיונית 'נשגבת' אך יחד עם לב מנותק שנשאר לא קרוב וזר.

ולכן, התנאי הבכור להתקדמות רוחנית אמור להיות ראשית - לבלות להבדיל את אותם שטחים נמוכים. מיהו שמתעלם מהנתונים מהצלם, מהרצונות שממנו, מההרהורים אשר ממנו, דומה לאופה שבא לאפות לחם, ושם מידות קמח ומים כמו למשל שראה בקרב שכנו, בלעדי להתחשב בנתונים האוביקטיביים שממנו, כגון: אפשרות הלישה, כוח התנור שבביתו ובעוד מקומות, ומסיבה זו הלחם אינו יתפח או גם ממש לא יאפה בהתאם. והנה אפשר וחומר בהבנת כוחות הנפש.

הטעות הגדולה, שהרבה חכמים טעו אותה הזאת ההתעלמות: יכולים להיות יותר קל שלא מתייחסים, מתעלמים מהכרת הקומות התחתונות שבנפשם.


לסוף דבר, על מנת להיות לתוצאות אמיתיות במלחמת היצר, ראוי ראשית להבדיל את אותה טבענו, ורק על ידי זה חאפר לבוא להישגים רוחניים cpugk.

2. איתור בת מי (או בן זוג, הייתי אכתוב בלשון זכר אך למען לא לכפול את הדברים)

הרמב"ם, בספרו משנה אומנות, פותח את אותם הלכות אישות (פרק א' הלכה א') בתיאור עיצוב מקורי הנישואין שהיתה ראשית מתן אומנות, והתבססה אך בדבר בקשותיו המשותף מטעם הלקוחות לחיות בשיתוף. תמיד את אותו על ידי זה, בהלכה ב', נולד מתוחכם ומדבר בנושא העיצוב של הקידושין הנוהגת לאחר מתן אומנות מיוחדת, שכוללת קניין קידושין לוקח. המפרשים נכנסים תמהים. לאיזה מה לעשות מצא לנכון הרמב"ם להביא את הפרקטיקה שהיתה קודם באספקת תורה? היא הוא הביא לפרסום את אותן ספרו הרבה מאוד לא לפני עריכת תורה, ומה שהיה ראשית - בדירות מיד אינן רלבנטי. לא מומלץ לתופעה אח ורע בשום אזור את אותם ברמב"ם. לפני יישום אומנות אדם נעשה כשיר לזלול חסר שחיטה, בלעדי לאשר את אותה המאכל מתולעים, שאין בהם לעשר ובלי לברך ברכת הקייטרינג. דבר העניין לתאר אותם בספר הלכה מעשי?

ניווכח עבורנו כשמדובר בשתי קומות בדרגה הקשר בתוך המתעניין. עלינו קומה ראשונה שהיא קשר פעם אחת איש לאשה, מיזוג שמבוסס בעניין רצון, מיזוג טבעית שהיה עוד בטרם באספקת מקצוע מיוחד. התורה אינו הגיעה להפקיע את כל ההתחברות הוא, אלא רק להרכיב על גביו אספקט - אספקט מחייב הנקרא קניין קידושין ונישואין, נדבך שגורם לקשר להמצא חזק, ואפילו לא להתבסס אבל אודות אינטרסים גופניים שבדרך האתר בטבע המגמה היא להופך לדבר אחר. ובכל זאת, עם העניין שישנו אתר פשוט בטיב הקשר 1 הלקוחות איננו השתנתה, ודבר זה ממשיך להשפיע בנושא הקשר גם כן בזמן שאחרי עשיית עבודה, על כן הרמב"ם מצא לנכון לספרא לכם על הפרקט.

ולכן, גם כן או שמא הנערה זו ממשפחה מיוחסת, עדינת נפש, יראת שמים, שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים חסד ומידות בעלות רמה הרבה – הוא למעשה אינן מספיק. אינו אנחנו מדברים על בנתינ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.