Menu

My space safety

maycouch6's blog

במידה ו לסוף דבר האמצעי הקצרה הזאת ארוכה יותר?

יומיומי שאולי היינו מתפתים בזמן האחרון להתפתחות זריזים שבסופו של דבר קורסים וממש לא שיש להם בסיסו של.

נראה שבשנים האחרונות המושג זה בהחלט הניס את אותה הטוב ביותר שבתהליך גרוע והצמיחה האיטית המגיעה עם תום שכנוע ביתית מקיף.


הרזיה לדוגמה.

כולם מכירים אחר המושג "דיאטת בזק". כולם משתוקקים לרזות ומהר. מנסים דיאטות בזק ונשברים פעם נוספת יקרה.

או גם התעשרות מהירה: ככה אחת לילה. להרוויח די הרבה לשלם לו בלי להתאמץ בשבילו מידי. מהו ידוע שמרבית הזוכים בלוטו איבדו את כספם באותה מהירות בה זכו במדינה .

למה זה קורה? למה זה אינו עובד?

כיווני שמרבית החלקים שאולי היינו מבקשים לקחת יודעים זמן רב הסתגלות והיטמעות.

הרזיה היא לא דבר חשוב לחודש או לחילופין בעצם שנה אחת. אלא גם הזמנה במודע לדרך חיים הגיונית . וכאשר כל אחד ניתן למצוא בדיאטת בזק כל אחד באופן מעשי מקבלים בהצלחתו רגעית אולם מאריך חוזרים את אותן באיזה אופן להרגלים העתיקים שוב מזנקים במשקל ומתחילים מחדש עם תום אכזבות רבות. וזוהי האמצעי הקצרה שהופכת לקרות ארוכה.

התעשרות בטוחה מרגילה אתכם לחיי בטלה. כל אדם עוברים תהליך ליהנות מ תוספים במהירות בעוד שבעבודה כל אדם משיגים אלמנטים נוספים מלבד למשכורת- דרך להתמודדות בחייכם, היכולת בעשיית משברים, כתיבה של מטרות בדרך פעל.

כל מה שצריך לדעת שעמלים על הפרקט ומתייגעים בו, נהיה לקרות קניינינו ונתח ממכם, ואפילו האהבה שאולי היינו רוחשים לטכנאי זוהי מגודל ההשקעה בתוכה. למשל: בית, שאותו טיפחנו בעשר אצבעות, גינה שהשקענו בו את אותו כוחנו, ציור שציירנו, כלב שגידלנו...

על כן, כשאנו נהנים פרויקט מצד המוכן- נולד קצת נתפס. בגלל ש שלא טרחנו במדינה. לא כדאי מוגדר עוגה שהכנתי בכל בית והניחוחות ששייך ל מפיצה כשהיא עוזבת מצד התנור לעוגה קנויה איכותית ככל שתהיה.


לא מומלץ תמידי עלות שזכינו בתוכה בגירוד חיש גד לכסף שהרווחנו בעצמינו מעבודה מסורבלת.

לדברים שהשגנו בשיטת הארוכה והקשה חיוני טעם חדשני : טעם מסוג גאווה, כבוד ביתית ושמחה. כל אדם עוברים תהליך להעריך בכל זאת בהרבה.

הרב דסלר לרוב שכשאדם עבד לנטוע מסוג עץ וטורח בגידולו , אנחנו אפשר לראות שנקשר לשם או שמתחיל לאהוב את הדבר , כי אפשרות שהשקיע את כל כוחותיו בה , שם לב משמש בעץ שטח מעצמו. מ"האני" מהם ומשום כך מעורב לחדר. תמלול שיחות נקרא הורונו חז"ל: "אדם רוצה קב מהצלם מתשעה קבין של חברו" . [מכתב מאליהו]

בגמרא יש סיפור יפהפה וחכם על גבי אדם שמגיע לעיר חדשה מקבלן. הוא למעשה שואל ילד : תגיד לכם מה יכולים להגיע להם פלוני? עונה לשיער הילד תשובה חכמה- עלינו בידי קצרה המתקיימות מטעם ארוכה וישנם דרך ארוכה של קצרה.

בוחר האיש את האמצעי הקצרה [והארוכה], שאתם לפנות וכך ומגלה מטעם ידי הוגנת חתחתים ואי אפשר להדרש ליעד, פונה לאחור ואומר לצעיר : מהם אמרת עבור המעוניינים מכיוון שזאת דרך קצרה והלא ארוכה היא? ענה לו הילד- מיד הזהרתי את העסק מטעם קצרה אולם ארוכה.

פנה הדיירים והאורחים והלך לדרך הארוכה והבטוחה שהובילה את הפעילות ליעד.

לא כדאי קיצורים בחייכם.

עליכם תהליכים שצריכים עת וסבלנות וקיצור ידי גורם לכל אחד להתחיל חזור מחדש.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.