Menu

My space safety

maycouch6's blog

האתר מסיר מהרשימה בתים להשכרה שנמצאות חיצוניים לגבולות 1967.

Airbnb, מקום שראוי הענק להשכרת נכסי נדל"ן לנופש, הודיע בגלל הוא ייראה לנכון לנגב רק את הדירות הרשומות בהתנחלויות "בגדה המערבית הכבושה" – כלומר, מקומות שישראל כבשה ב- 1967. כל דירות המגורים שהן מבחוץ לגבולות טרום 67' – חלקיו של המדינה שמעמדם הרשמי נתון במשא ומתן רק אחת מדינה עבור הרשות הפלשתינאית – יוסרו מהרשימה.

תמלול הקלטות בעברית סופר, בגלל ש- Airbnb מבוסס על גבי ההבטחה מסוג חופש ומתן תוך כדי לקרובים שיש רק את הצד ה"אמתי" הנקרא מקומות שאנו אנשים עליהם ו"לטעום" מהחיים בשטח על-ידי הימנעות מבתי מלון. הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים נמצא שהם לא סומכים בנושא האנשים שאליהם עצמם.

אירוע השתמשתי בין השנים Airbnb בכדי לבצע רכישה של נכס בירושלים, ואני אינו מיד שאצליח לבדוק את אותה מקום מתאים נפלא כעת. האמת הצרופה זו גם, שהדירה שבה התאכסנתי בעלי משפחתי הינה באמצע ירושלים, ואינני מתוכננת ממה בדיוק השתנ הגבול הגשת תמלול לבית משפט חוק . בירושלים המאוחדת של ימינו, במדינה חופשיים הן ההורים והן הילדים להתהלך, לא קל להבחין. הייתי זוכרת שטיילתי בעיר עם בת דודתי במדינת ישראל, ושמעתי שבו נזכרת בערך כמה מסוכן היה את החפץ מקום העירונית לפני עשור. ירדן שלטה בחצי המזרחי שהיא ירושלים, יחד עם בשכונה העתיקה, ואין זה הרשתה ליהודים לחיות בשטחה או אולי בגדול לקנות בטבע. צלפים היה מקובל לירות מהצד הירדני על גבי העניינים היהודיים הנקרא ירושלים והרגו אזרחים. אני בהחלט המומה כשחברה סיפרה אחת בלבד שאמה הולכת כיתומה: משפחתם גרה בדבר גבול 1967 בירושלים וצלפים ירדנים הרגו את אותם משני הוריה, שהיו אזרחים.


האם Airbnb כן מעוניין לחזור לכך?

כשהתאכסנתי בירושלים בביתו המתקיימות מטעם Airbnb היוו עבור המעוניינים שכנים יהודיים וערבים. היהודים והערבים הלכו באזור בחופשיות, בשעה שלפני 1967 נאסר לגבי היהודים לדרוך בטבע. יכולתי להתקשר מהבית לעיר העתיקה בירושלים, אזור שוקק תיירים מכול רחבי האתר בטבע, שעוסק מקום ליהודים, מוסלמים ונוצרים. אינן איך היה מה שקורה לצורך 1967, כשירדן ממש לא הרשתה ליהודים להתפלל בשטחים קדושים לדוגמא הכותל המערבי, כשיהודים שמשפחותיהם גרו בעיר העתיקה במהלך כמה מאות שנה גורשו, וכאשר בתי כנסת ישראל ובתי הקברות היהודיים חוללו ונהרסו.


מזעזע באופן מיוחד ש- Airbnb נקטו מהלך השייך הסרת דירות הללו מהרשימה, כיוון שהאתר באמת מראה מאות רבות של מקומות מגורים בכלל שהינם תקפים סכסוכים וישנה בעייתיות בעייתי ברחבי בקשר לזכויות אחד.

בשנת תמלול ראיונות , טורקיה פלשה לקפריסין וכבשה אזורים שבהם התגוררו משפחות יווניות לאורך עשרות קיימת. טורקיה ממשיכה להחזיק במגזרים מסוג זה או שמא עצם חייו דבר זה. תמלול משפטי מחיר , והוחלפו בתושבים טורקים. יחד עם זה, כיום מוצגות ב- Airbnb רעיונות כגון "בית יפהפה בן 3 סויטות בעלי בריכה" בקירניה, קפריסין, שטח שמצוי בעת הזו תחלופה ל שלטון טורקי לא חוקי.


בין השנים 1976, מרוקו סיפחה את אותו סהרה המערבית, מקום שממשיך להילחם אודות עצמאותו ואשר ריבונותו הוכרה על-ידי האו"ם. הקלטה ותמלול "ח ערכי 2018 מטעם מחלקת ישראל שהיא ארה"ב תיעד אחר אופן השימוש בעינויים באזורי סהרה המערבית על-ידי כוחותיה השייך מרוקו. מה אינן מנע מ- Airbnb להרכיב נכסים העומדות למכירה בחדר נתון בסכסוך, מורכב "טריפל בונגלו דלוקס" בעיר דאחלה הממוקמת בסהרה המערבית ונתונה באיזור כיבוש מרוקני. עיר יחד עם זאת מוזכרת מפורשות בדו"ח מחלקת ישראל הנקרא ארה"ב כאזור השרוי במתח בטחוני מגוון וכמעט שלא קיים בה התחשבות בזכויות אדם.

החלטתה השייך Airbnb

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.