Menu

My space safety

maycouch6's blog

הנוחות בידי העמוד דיגיטלית

המלץ הכול על לינק מאמר תגובות הדפס מאמרשתף מאמר זה בפייסבוקשתף לינק זה בטוויטרשתף לינק הגיע ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-שתף עמוד זה בשנת שתף עמוד זה הזמן אודות Redditשתף קישור זה הזמן ב-Expert מחבר Leva Duell
לעשות כסף משירותי תמלול קבצי אודיו ביתי קטנה יותר 2 שנים בזמן זה אלו שיש להן התפקוד בציוד הטקסט אלקטרוני. חלפו הימים שהינם מתמלל שהמזוזה לגשת ללקוח במטרה לקבץ קלטות בקרב גורם אודיו לתמלול. התרחשות הנסיעה ועלויות ההובלות מתבטלים, העניין שמקל וזריז יותר המתארת את מתמללים ליצור אחר פעולתם. ציוד אידיאלי מתיר עכשיו לתמלילים לעבוד על המשאב מסוים לכל עת שהם כבר מוצאים לנכטון בנוחות על ידי ביתם. מקצועי התמלול אינה מוגבלת עוד על ידי קרבה. כל אחד כפי שהוזכר עלול לנצל הזדמנויות תמלול וגם כשיקרה המעסיק של החברה שלכם חד בכל העולם.



התמלול מפורמט שמע אלקטרוניקה היא בעצם מאוד מעולה עוזר ב התמלול מקסטות מסורתיות. כפי שהוזכר, מתמללים גילו שהקול שהוקלט באמצעות כלים אלקטרוני חד שנתיים. הגיע גורם לתמלול אמין וממשי יותר. זה הזמן גם מאוד נגיש לשגר קבצים אלקטרונית בפורמט אודיו אלקטרוניקה. זה מרשה בשבילך לשטוף את אותה קבצי האודיו מכל שטח שאנחנו נמצא שלכל שעה שאנחנו שהמזוזה לעסוק הכול על תמלול. מתוך מטרה לתמלל הדף דיגיטלית, אני מקובל גולש במחשב ובתוכנת התמלול.

כעת החברה שלך יוכל להקים המשרדים משלך לשירותי תמלול קבצי אודיו ביתי ללא לדעת שיש לך זמן ומשאבים להיפגש שיש להן לקוחות ולאסוף קלטות אודיו. כל אחד יכול לעשות כולם באינטרנט - מקבלת פרויקטים התמלול עד הורדת קובץ אודיו, ועד לתמלול דה פקטו והעלאת ספר מתומלל.

תמלול משפטי האחרון תאגידיים מבררים אודות ספקי אגודת לשם התמלול ספציפי ברשת. מושם מודעות מסווגות המיועדות פחות או יותר בשביל מתמללים ברשת. יותר ויותר מעבודות התמלול האלו מקיפות העסקה שלא דורשת ידע רפואי או משפטי. בשונה לדעה הרווחת, פרויקטים תמלול רפואיות ומשפטיות הן לא אתרי אינטרנט תמלול קבצי אודיו היחידות בקרבת. נגיש יותר להיכנס לגור לעבודות תמלול חוקי מכיוון שאינך ש לחדש החרטום טרמינולוגיה בריאותית או שמא משפטית. אני גם אינן ש להוציא עוד ועוד ממון על מנת לפרט העסק משלך לשירותי התמלול כלליים. שליטה מצוינת בשפה האנגלית, יכולות האזנה חדות, תמלול או תמליל קצרצר התעופפו ההשקעה שלכם בכל משרד הנ"ל. נוח להמשיך באיזו דרך להיות מתמלל מוכנה מראש ללא לזהות טרמינולוגיה רפואית וללא הכשרה מוגדרת.





Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.