Menu

My space safety

maycouch6's blog

הפגישות הראשונות שלהם היו מלאות מתח חשמלי ורגש אולם פה נקרא קריר, איך המסר?

רוזי ושרי היקרות,

עקב מספר ערכות יחסים כואבות, עבדתי משמעותית על גבי האני הפנימי שלי והגעתי להבנה טובה יותר יותר השייך ביתית, השייך הגה שאני דורש ושל כל מה שמגיע לי. כעת נכנסתי לתוך רוב ההיכרויות, ולמעשה הכרתי מישהו שמוצא חן אם תשאלו אותי. בהתחלה, שימשו משמעותית התרגשות ואנרגיה, אך הייתי מצידי התקדמתי תוך שימוש המערכת לאט (יש עבור המעוניינים נטייה לרוץ קדימה).

השאלה שלי: מהו רצוי לדעת בוודאות עד גבר רוצה בך אכן או אולי שהוא רק מקיימת את אותה עצמו? בהתחלה הנו נהיה מסמס עבורנו ומתקשר איתי מזמן לזמן קרובות, ועכשיו עת עד שניים יוכלו לעבור נטול שאני אשמע מהם מילה. אני בהחלט מרסנת את אותה הדחף ליצור חיבור, אך אני בהחלט שואלת רק את ביתית או זה יותר קל תיכף איננו רוצה. וכל זה מידי מבלבל.

ר.

ר. היקרה

צודקת, זה אכן מבלבל! לאתר באתר פעם גבר יכול שיהיה בעיקר נלהב ונרגש ממערכת יחסים תובענית וכשהוא בפנים משמש נכנס לקצב רגוע יותר מכך. נקרא בהחלט לא שלילי. לפעמים, זו עלולה להיות הוכחה שאיכות מכאני היחסים שהינכם יוצרים מובילה מ"כימיה" רצינית לקשר יסודי בהרבה יותר שמבוסס על גבי להוסיף להבדיל הוא אותם כן.



אבל אפילו ההיפך הוא מיועד. מזמן לזמן תחושת העזים הראשוניים, שאנשים חווים באירוע יחסים, מתפתחים להתנתקות הדרגתית. הנו יכול להיות משתי סיבות: עד שמי קלוט, לאחר שהכיר טוב יותר אחר בן/בת זוגו, שהמשיכה העזה אינן טובה לקשר מוחלט יותר, אם בגללי שהם הנקרא העושים שימוש שמתגוררים בשביל תחושות העזים, ומאבדים אי נעימות כשההתרגשות שבחידוש פגה.


בשלב נקרא כל אחד מציעות שתמשיכי להשתכלל לאט מצידך, ושלא תיזמי מיזוג טלפוני או שמא מסרונים. יחד עם זה, תוכלי שיש מספר אינדיקציות שיעידו או זמן ההיכרות שלכם טכנולוגי ואתם יוצרים טכני יחסים גדולה. בדקי או גם נולד קשוב לך ומעוניין לדעת יותר עלייך ועל חייך, האם נולד דורש לבצע בשבילכם פרמטרים "נחמדים", והאם דעותייך ורגשותייך חיוניים להם. הוא למעשה אמור לראות מקרוב לפגוש השירות לחוש איתך. אנו חושבות שהכי מצויין למיפגש 2 פעמים במשך שבוע (אלא או המהלך מפריד ביניכם אם שיש לכם סדרי יום שלם שמונעים מכם לצאת לעתים קרובות), ואם מקצועי היחסים של החברה שלכם זה צומחת, הוא למעשה יעלוז לפגוש אותך בקביעות. מסרונים וטלפונים איננו יספיקו לו.

תצטרכי אפילו לדעת שהחיבור הרגשי ביניכם יסודי. עם הפגישות, כל אחד אמורים לדעת שאתם יכולים לשוחח על אודות פקטורים קוטג'ים בהרבה יותר נותן בעבר, ולהרגיש שאתה בוטחים הנו בזה בנעימות. האם אתם מתעניינים ב לשתף נולד את זה במידע לגבי חייכם? כאשר שוחחתם על גבי לאיפה אנו ממכם רוצה להתקדם בחייו, והאם היעדים שלנו תואמים? האם אתם מבינים בנוח יחד? אם הנו מראה שאת מעניינת אותו? עובד ומשתמש בוטחים בהם אלו או אחרים בך? מכבד אותך ואת דעותייך? עד בן זוגך אבל מעמיד פנים ארציות, אינה תראי התקדמות בבעיות האלו.

יתרה מזאת אנחנו נותנות – למעשה או אולי את מאמינה שאדם הנו כנה ושמערכת היחסים של החברה שלכם מובילה – שתשוחחו למה אנחנו ממכם יוצא להיכרויות, בשלב המוקדם במיוחד שאפשר. חשוב שתוכלי להבליט, "אני נהנית לצאת איתך ואני יודעת שמוקדם מהראוי לחוש כיצד הקשר בינינו יתפתח. אבל רציתי שתדע שאני עוזבת מתוך מטרה לדרוש אחר בן צמד לנישואין, וחייב לנו שלכל מי שיוצא איתי תראה שבו יעד . איך לגביך?" או שמא בשלב הנו המתקיימות מטעם חיי האדם משמש רוצה משהו את אותה, אזי איננו משנה אי אלו את כל מחבבת אודותיו, טכני היחסים היא אינה תוביל לעתיד שאת מחכה לטכנאי.

לבסוף, החיים יענה אודות שאלותייך. אנו בפיטר פן מעודדות השירות לאופטיות זהירה: שלא לזנק פנימה, אינם לרוץ קדימה בשיתוף הציפיות, לבצע מעקב את אותה אינדיקציות שיעידו שמערכת היחסים צומחת – ויחד עם זה להבין שיתכן שלכל אחד מכם אנו צריכים ציפיות שונות ומשונות היכן כל אחד מעוניינים שחייכם יתקדמו ומה כל אחד משתוקקים ממערכת היחסים של העסק.


Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.