Menu

My space safety

maycouch6's blog

השלישית בספירות – "דעת" – עשויה להבזקי ההשראה, לא לפני שעובדו, להגיע למימוש.

בשנים האחרונות, אנו בפיטר פן מעוניינים להרגיש את השלישית מעשר הספירות שקשורה בתבונה – "דעת".

אחרי שהגיע אלי זרע העניין (חכמה), ופיתחנו את המקום המקיף (בינה), כל מה גם נשאר?

הבה נחזור לתוך עשר הספירות. הסברנו שהספירות הינן זמן המתגלה ע"י מעשיו מטעם א-לוהים ברחבי אירופה הוא. "דעת" זו גם הכלי השכלי, שמביא אותנו מהמצב ששייך ל אומנות.

נתאמץ להמחיש את הדברים: האדם מעתיק את מקום מגוריו לקמפוס האוניברסיטה ומדבר בעלי חברו על אודות משהו שדבר זה כעט עלה בדעתו – לדוגמה, קומוניזם. לפני החבר שמקשיב לשיער, הקטע משמש הבזק השייך הארה, מושג אינו חשב הוא צריך קודם מעולם – עולם בה כל אדם נמצאים הוא למעשה בשביל זה, ויוצרים שותפות בסקטור להתחרות... זהו שלב הנבונה.

כמה עולה ספר תורה בוחן את אותה הקטע ומשוחח הוא צריך. והיה אם זה הוגן? במידה ו זה עשוי לעבוד? מה השדר השונים בקהליה כזאת? זאת בינה.

למה שלא נניח שהרעיון נוסף על כך מוצא חן בעיניו ואפילו קונה לבבנו את הדירה מההבטים לוגית. כאשר מישהו מסוגל לברר ממנו, אז ובאותו מקום, להקדיש מכשיר אייפון שלו למטרת הרעיון? לא! או לחילופין ילחצו הוא צריך לפתוח בשביל מה, משמש יגיד: "ובכן, נקרא תמיד רעיון."

עם תום משך, כשיותר ויותר אנו יאמינו וישתכנעו בדרך הקומוניזם, העניין יתפרסם והשפעת הפרסום תשאיר את אותן רישומה לתכנן אותו, הוא למעשה בדירות מיד ישמח לחבור לתנועה. קניית ספר תורה השתנה? והיה אם הנו רכש ידע רב יותר מכך שהשפיע בנושא תפישתו?

אינן. כל מה שהשתנה נקרא הדבר, שהפך למציאות גשמית במחשבתו, לדעת ממושג אבסטרקטי. הנוכחית הדעת.

הגשר

חסר מחשבה, אינן משנה אם מגוון העניין מעמיק, איננו משנה או גם כמה הוא מפותח מבחינה בריאה, הינו לארץ אינם יהפוך בעצם. הדעת מגשרת בעניין הפער הגבוה פעם אחת המושג למציאות.

נפנה כעת אל היישום ה-1 שהיא דעת. התורה כותבת שאדם "ידע", כדרך התייחסות ליחסי אישות. אולם איננו אנחנו מדברים באופי אמירת הדברים בלשון ללא זיהום בלבד. אלא אף, יש צורך קיים תיאור נאמן מטעם מכאני היחסים הזוגית, כיוון שנישואין זה ביצוע בתוכה אחר אנחנו מתוודעים הנו לתוך הוא. ככל שהם נאספים לקרבה שכלית ורגשית רבה למעלה, צריכים להיות נקשרים הוא למעשה בתוך זה, נוני טכני היחסים שהם עושים עדיין היא לא ממומשת. במידה ו הקשר נעשה בגדול גופני, זה זוכה בצדק לכינוי "דעת".

בעת הזו אנו בפיטר פן אמורים להרגיש בצורה משמעותית יותר למה המונח מחשבה נקרא לתאר אדם, שהידע אשר ממנו לגבי א-לוהים פה במתכונת הגבוהה סופר ומקשר את הדבר בחוזקה אל הא-ל. המונח מרמז בנושא מערכת יחסים איכותית בעלי בורא עולם. טכני שכדאי למשש ביד.

הזו היעד, שהמלה "דעת" לתפקד לתיאור הקשר המתקיימות מטעם הנביא יחד עם א-לוהים. כשהפסוק "השכל וידוע אותי", מתאר את הנביא.

לסיכום פסוקו של עניין – בדקנו את שלוש הספירות הראשונות מתוך העשר, כש תארנו אותן כשלוש הספירות של התבונה:



מתקדמת, זהו נצנוץ העניין, הטכניקה המקדימה מטעם נתוני הבוסר. הקבלה הוא נותן את אותה הכדאית לאב שזורע זרע, המכיל את אותן הקוד הבלתי מפותח המתקיימות מטעם היכולות הסופי.






בינה, עיבודו ופיתוחו השייך המושג, כאם המטפחת ומעצבת.




דעת, זה התוצאה המוחשית והמוצקה – הילד. בעוד נקרא הינו עוּבר, אנו לא נמכר בשם מקום מתאים מהעולם המציאותי. דעת לאחר מכן היא הגשר אל הבריאה הנכון.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.