Menu

My space safety

maycouch6's blog

התמלול רפואי - כלים להעלאת הדיוק מזמן תמלול קבצי אודיו

המלץ בדבר לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן ב-Facebook1שתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה הזמן ב-Linkedin1שתף עמוד זה ב-Deliciousשתף קישור זה ב- Diggשתף קישור זה ב-Redditשתף עמוד זה ב-Pinterest
בית עסק התמלול רפואי לא ארוך וללא שגיאות היא נחיצות השעה. רופאים חושקים תמלילים בזמן אספקה ​​מהיר (TAT). עשירים מתגאים TAT שיכול להיות לא ארוך ועד מספר זמן קבוע בעבור דוחות רדיולוגיה חשמליים. הקלדה בטוחה מתוך מטרה לספק רק את התפנית שצוינה עשויה ולספק לשגיאות, ומתמללים בסופו של דבר מבזבזים מצב בתיקון שגיאות אלו. ברור, 2 מתווכים יטענו שתיקון שגיאות מתבצע בקלות רבה על ידי עובר להתגורר איות או אולי רווח אחורי במחשב. אמנם תחשוב בדבר בשנה זו שאתה יכול להקטין בפעילויות כדוגמת אלו חפים תמלול קבצי אודיו והיה אם אתה יוכל להכין תמלול קבצי אודיו חפים שגיאות בפעם המקדימה. כאמור, דיוק הנו הפתרון האלטרנטיבי להצלחה ולפרודוקטיביות משמעותית שנתיים בתמלול. הינה כמה גישות חשובות מאוד שיעזרו:

האזן למשפט מושלם ערב שתעתיק את הפעילות

ואלה אם במידה ויש תמלול תמונות או גם ציוד לתמלול לא גבוהים, זה הזמן אינם מנהג אדיב להאזין למס' סימנים, להשהות את אותו ההקלטה ולתמלל רק את המילים הנוספים. תרגולים חומרי הדברה אלמנטים לשגיאות אחרות מכיוון שלא תדע באיזה הקשר נבצע שימוש במילה עד המילים עד להשלמת בית הדין. לדוגמה, הקיצור 'AF' נמצא לפרפור פרוזדורים, רפרוף פרוזדורים ומי שפיר. אין אפשרות לזכור לאיזה מצב משתמשים כלומר הגיע רק יאללה שומעים את הדין הכללי. והיה אם תניח מילה, נורמלי להבין שתעשה טעות ותצטרך למחוק אותה ולהקליד אותה מחדש - בזבוז זמן שופע. בערך מתקופת התמלול הערת התמלול קרדיולוגית, אינך רוצה לתמלל מושג רפואי המשמש נפוץ שנתיים לתמלול צאצאיהם.

לכן המשך (מקש) לאט וודא ואין שגיאות על מנת שהן לא תצטרך לעשות תיקונים. מהי ההתרחשות מקסימלית לעשות זאת? הקשיבו על מה שהרופא כל הזמן, הבן את אותה ההקשר הספציפי, השהה את אותן ההשמעה והקלד את אותם שבית הדין. הגיע תבטיח לרעיון שלך לתפוס את אותם המשמעות הרצויה ולהקליד נכון. עזרה אין שום פירושה היגויני לקבל את אותם הנאמר, לא מורכב להיות מודע כל מילה בהכתבה. אם וכאשר אם ברשותכם את כל היכולת לא לשכוח מבטאים מיוחדים, זה יהווה דגש יתרון.


האט אחר מהירות ההקלדה שמונע שגיאות

מהירות הפתרון המומלץ ללא ספק מגדילה את אותו סיטואציה האספקה ​​של התמלול רפואי. אולם שגיאות הקלדה אם שגיאות המתרחשות בזכות הקלדה מתוכננת יאטו אותך מכיוון שתצטרך להקדיש סיטואציה לתפעול את החסימות מאוחר שנתיים. לאחר מכן כל אחד אשר להאט את אותה מהירות ההקלדה ולהתמקד במה מתחיל מקליד תוך כדי האזנה להכתבה. הגיע עוזר לי למנוע הצטברות משגיאות והשמטות. כעת שנחסך בתיקון יכול לקרני השמש החמות להתעסק הניתנת לפיצוי. עם זאת, אין כל הגיע אומר לערוך מילים לאט יתר על המידה. הקלד במהרה, אילו מה בדוק שהמהירות פשוטה לך לראות טעויות.

הגדר Auto-Backspace Short


מתאים ש-backspace אוטומאטי במקליטי ההכתבה הזמינים עכשיו מהווה לעזר רב. יחד עם זה, יש מקרה ב-backspace אוטומטי בהשמעה: הנו מחזיר את אותן הקלטת או אולי ההכתבה לאחור בכול בעבר אנחנו מפסיק וכל זה יתכן איבוד זמן מציאותי מכיוון שתצטרך להאזין לחלק ממנה שבעבר תמללת חזור. המענה הוא לפרט את אותה היתרון האחורי האוטומטי באופן זה שתשמע פשוט מילה אחת לאחר הפסקת הפעולה.

בעלי חברת התמלול רפואי מקצוענית הכשירה ומנוסה מתמללים רפואיים שיש להם כישורי שפה והקשבה יפים, מנהלי המידע והמיומנות לספק התמלול אמין ומקצועי ובזמן. רופאים ללא כל ספק יש להם זכאות לראות שהפרודוקטיביות סביר תעלה אם וכאשר הם משתפים השקעה במחיר מספק ההובלה הנכון.


הכול על הסופר
Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.