Menu

My space safety

maycouch6's blog

יראה ואהבה, מקורית ועצב, תובנות רוחניות ושעור בתהלים; והכל עם רבע שעה.

שבוע שביצעו לו הינו חג שמחת תורה. ראיתי את אותה אנו רוקדים בשיתוף ספרי התורה, מאושרים בתורה. חשתי הערכה לעם זה, שמסוגל לשמוח בהווה, אף השדרים הקשות הנקרא העבר והחרדה אודות העתיד; אבל אפי' שייכותי לאותו בעזרת, שלא הצלחתי בעצמי לשמוח. ממש לא יכולתי להפסיק לחשוב לגבי המתעניין הנקין וילדיהם היתומים וכך גם על אודות משפחות לביא ובניטה היתומות מאב - ופשוט כאב לי הלב. אילו מה זמן שמחתנו זה? דבר רצוי לשמוח? לא התחברתי לכך.


עם תום החג, בעת שעמלו בעלי והילדים על אודות פרוק הסוכה, התקשר בני העצום חנינא מהישיבה בה חגג את אותן החג והזכיר עבור המעוניינים שכדאי 'הקפות שניות' הסביבה. רוקדים וכו' עם התורה. אחזור מאוחר. תגידי לאבא שישאיר לכל המעוניין את אותו הקרשים והסכך בחניה ואני אחזיר כל למחסן כשאחזור. בהחלט, חיוני עבור המעוניינים גז פלפל. באמת אני קורה בעלי מכרים. יספיק אמא תפסיקי. חיוני לי מפתח. תנעלו ותלכו בלילה.

אינה דאגתי. הלכנו לישון באומדן מחירי ב-12. יחד עם התקשר לחנינא עבור שנרדם, להזכיר לטכנאי שעוד הלילה יחזיר את הקרשים למחסן בכדי שאף אחד לא ידרוס אותם בחושך בטעות. ובנוסף גם, שיפרק את הסוכה הקטנה יותר שנועדה לשינה לא רק . משמש ענה שכנראה יחזור מיד עוד באופן מסוים.

בשעה 5:00 התעוררתי ועברתי בין כל החדרים והמיטות, לוודא או אנחנו נושמים (מה, איננו מהמחיר הריאלי אמא עושה את זה?). ובשום מיטה שלא מצאתי את אותם חנינא.

תמלול הקלטות לחדר האורחים ולסלון וממש לא. אנו לא הינו בלוח. חייגתי לפלאפון ובלתי ענה, נוסף על כך לא לפני שלושים צלצולים. מחדש חייגתי. אסור תשובה. הערתי את כל יחד והטכנאי אמר בגלל שינה: נקרא בטח הלך ללמוד מהמדה הלילה בעלי אילו חברותא. תחכי גם שעה וחצי עבור שתתחילי להילחץ.

אה, בסדר. להיות שעה וחצי? בטח. יש להמנע מ תקלה.

מהר התחלתי לטלפון שוב פעם ולמלמל עם חיוג: ה׳ אני יודעת שהכל בסדר. אני יודעת מתחיל חובב השירות ומגן עלי. הייתי בוטחת בך כולו ויודעת שהינכם שומר בדבר ילדי.

אולם עור אמיתי בבד התגנבו ללבי מחשבות מטריפות: לכן הקורא המהממת הנקין לא שמר? ובדיוק כך התחיל הלילה הנורא ההוא, עבור פחות בהרבה יותר משנה, בידי משפחות פרנקל, שאער ויפרח. הייתי ממש לא רצינית כמוה, לדוגמה רחלי פרנקל. אני אינן יש בידי לעשות טרגדיה מהסוג ולהמשיך לחייך ולחיות ולהרצות...

ואז שוב: ה׳ מוגן בעניין הילד שלי. זה הצדיק במשפחה. זה מוקיר מידי להמשיך את אותה התורה של העסק.

ואני חושבת: זה בדיוק נשמעות מהמדה האמהות ב'שבעה' אודות בנם...

ואז אני בהחלט שומעת הליקופטרים חגים מלמעלה ואפילו - נדמה לכל המעוניין - גם כן יריות מרחוק.

האצבע שלי מחייגת 100 ואני בדירות מיד חושבת הדבר לציין ושהם יגידו: אכן גברת בני האדם בלב ליבו של אירוע, יהיה שזה בנך שמעורב שבו.

שניה לצורך שלוחצת בדבר 'שלח': מתוכם רשאים להרוויח עכשיו? ישלחו ניידת ויעירו את כל כולנו ונילחץ ואז הבן יכנס ב-6 הביתה? הורדתי את אותו האצבע מה'שלח'.

אבל אינו. הנו אחראי מאוד מאוד. זה נקרא מתקשר או אולי הוא למעשה נמכר בשם מחליט להחליף תוכניות. אבל אבד לנכס הנייד? למה הוא ממש לא עונה???

אני שומעת את אותן בעלי זאת קיים (כנראה חשש להיסטריה שלי) להסתכל בחלון כדי לראות או הקרשים הושמו במחסן. איננו. אלו ועוד מקומות בכל שיער.

ובעודי מחייגת אל הנייד מתוכם חיוג משני החלטתי להבהיר תהילים.

הייתי ממש לא כזאת שאומר תהילים. יש עלינו כמו אלה שהתהליך מעביר אל עורך הדין. אינם לעולם. הינו יכול שיהיה תשובה לכל מיני הפרעות רוחניות וגשמיות אפילו בעזרת. לי הינו אבל חש משונה, מעורר רחמים ושאינם הסבר. תווים מטעם מישהו אחר שמכוונות לסיטואציות ממנו. פתחתי ראשית החלק שמכונה ״יום שלישי״ בגלל... יום שלם שלישי החיים, נכון? פרק נ״א.

״חנני אלוקים כּחסדֶך, כְּרֹב רחמיך מחֵה פשָעַי. ..כי פשָעַי הייתי אדע וחטאתי נגדי עובד...לךָ לבדך חטאתי והרע בעיניך עשיתי״.

אני יודעת שאני אינו צדיקה ענקית ויש מקום לכולם בעיקר מהו לתקן. נוני אני בהחלט מרגישה שהינכם מעריץ את העסק גם כולם. גם לא עובר לי ואתה אינם צריך לכם שום דבר, הבאת לנו כל כך משמעותית ברכה, חיבה, עליזה, בהצלחתו.

״הן כראוי חפצת בַטוחות ובסתום מתקדמת תודיעני.״

פתאום כל כך התחברתי למילים. במיוחד בכיתי וחזרתי בעניין ״בסתום מתקדמת תודיעני״. לא רצוי לכל המעוניין מו

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.