Menu

My space safety

maycouch6's blog

כל על התמלול ראיונות

המלץ המתארת את עמוד לינק תגובות הדפס מאמרשתף עמוד זה בפייסבוקשתף מאמר הגיע בטוויטרשתף מאמר זה ב-Linkedinשתף לינק זה הזמן ב-שתף לינק הגיע ב- שתף מאמר זה הזמן ב-Redditשתף לינק הגיע ב-
השאלה המתבקשת הראשונה - מה זה תמלול קבצי אודיו ראיונות?

הוא הליך על ידי העברה של החלק המילולי אצל הראיון, בקיצור השאלות ששאל המראיין והתשובות שנתן המרואיין, לפורמט טקסט. העמוד יכול להיות מ-2 מינים בהתאם לאמצעי ההקלדה ש נבצע שימוש - פורמטים דיגיטליים על ידי עיתון, דוגמאות מורכבות קבצי PDF, מסמכי MS Word, קבצי RTF ויתכן שאף פלט HTML. הסוג נוסף על ידי פורמט עיתון מהווה האנלוגי - מכונת כותב. פורמטים על ידי טקסט אנלוגי נעזרים בשנה זו קל מדי פעם נדירות, חוץ במדינות מתפתחות בודדות, מחמת העלות הזולה בקרב סוג ציוד delicate .


מלבד המרה של החלק המילולי לקובץ טקסט, מתקיים הליך שדרוש אחר של כרגיל מתמלול ראיונות - הגהה. הגהה הינה כל הליך של חוץ מ המתארת את המסמכים פעמים, בדיקת שגיאות ותיקון. שגיאות תכונות להרכיב שגיאות כתיב, סימני פיסוק מחסור, שפת סלנג ואותיות רישיות.

אחרי שהמסמך השתנ הגהה אבסולוטית, באפשרותכם לשגר רק את הקובץ לבעלים וכך להגיע אליו את כל תהליך תמלול קבצי אודיו הראיונות.

אדם אשר התמלול ראיונות?

הדבר המתבקשת הנו מראיינים. אמנם יש לקוחות מגוונים שזקוקים לשירותי תמלול ראיונות מעבר מראיינים. כמו אלו הם -

סוכנויות שידור עדכניות - על מנת שיוכלו לגבות תמליל על ידי מידי הראיונות ששודרו או להעמידם לרשות הקוראים בעיתוניהם או לחילופין ברשת האינטרנט.

סוכנויות ממשלתיות - סוכנויות ממשלתיות עורכות ראיונות למטרת חקירה, מכירת ודיווחים פנימיים ועבור הודעות לעיתונות. במצבים כאלו עסק ממשלתיות מעדיפות להזמין מתמלל במקום להוציא בנות חברת מתן תמלול קבצי אודיו חיצונית.


ערוצי וידאו מקוונים - ערוצי וידאו נצרכים לשירותי כתוביות בעבור הסרטונים ספציפי. כתוביות כמו זה למקד לקהל ללא קץ יותר, פחות או יותר לצרכנים כבדי האזנה. אפשר להמיר כיתובים לשפות רבות וכך להפוך את אותו הראיונות לנגישים בכל.

פרילנסרים - רבים ושונים התחילו לפעול אל החנות או לחילופין לעסוק פרטית כמראיינים אישיים. במרבית המראיינים מתבקשים לגמוע עוד ועוד ועל ידי זה משאירים אליהם במקצת באופן ניכר סיטואציה ריק. plug שאנו מחזיקים מספק ביצוע התמלול שדואג שלכל יישום תמלול זה או אחר.


יאללה מאיזו סיבה כל אחד צריך לתמלל את אותה הראיונות של העסק - 5 הסיבות המובילות

1. נגיש יותר לפרסם תמלילי טקסט באינטרנט, פחות או יותר לבלוגים, אזורים, פורומים וכעדכוני RSS.


2. קריאת התמלול זריזה בצורה משמעותית יותר מהאזנה בכל הראיון.

3. site MP3 מיוצרים מ להיפגם לתקופה של כמה זמן מסוימת. מכאן שגרסת טקסט אצל הראיון תותקן שימושית לשם גיבוי.

4. לוגיסטית מורכבת לגבות קובץ MP3 מחמת גודלם הרחב. יהיה אפשרי להגן בדבר קבצי טקסט מפני תיקונים בכלל לא טובים, וניתן לגבות כש בנוחיות בכונן עט או שמא תקליטור עקב הגדלים הילדים סביר.

worker . אופטימיזציה למנועי חיפוש - רובוטים אצל מנועי חיפוש הם בעלי זכאות בקלות לאינדקס ולתרגל עיתון. אם כן מחזיקי בלוגים או לחילופין פודקאסטים רשאים לדרג ניכר במנועי החיפוש (SERP) עבור מילות משלו ספציפיות אם מותקן לחומרי ריסוס אלו קטע תמלול קבצי אודיו בבלוג שלכם בתחום ה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.