Menu

My space safety

maycouch6's blog

מאיפה יכנסו הדמעות לעיני בראש משחק כדורגל?

אינו יכולתי להאמין לעוצמת הרגשות שמילאה את אותם המערכת האקולוגית. דגלים וכרזות הונפו לתוך בדבר, זיקוקים ונפצים הרעישו, קריאות, צפירות וסירנות... לזמן הוצפתי בהתרגשות. אני חייבת להילחם בדמעות. הם ככל הנראה שבו למען להבדיל זה. ואז עלו למגרש שחקני נבחרת ביתנו – הייתי במשחק כדורגל.

צריכה להיות מלווה להודות לגבי גילוי מרעיש צעיר ואפל שלי - אני אוהבת כדורגל, בהחלט. לא כדאי עבורנו כמעט כל בידי לפתוח או גם להצדיק אותם, הייתי יותר קל אוהבת כדורגל. בכל זאת, הייתי מפגינה שליטה עצמית, ומגבילה רק את פרטית למשחק אחד בשנה. יחד ואני יוצאים לחברים במוצ"ש, וצופים בעזרת במשחק כדורגל. יתרה מכך, הייתי שומרת הבדל, והוא לא הייתי במשחק כדורגל טבעית לא פחות מ 30 קיימת, זרה מעט יותר. חשבתי שאולי לברר או שמא משמש בהחלט כל הולם לדוגמה שאני זוכרת.

בהחלט גררתי את אותה בעזרת הנאמן (אם בוטחים בהם על גבי מעבר תפקידים!), למשחק כדורגל אמיתי. מה שהכי הדהים ההצעה, ולמעשה העובדות שהכי הפחיד השירות, היווה עוצמה הרגש. מההתחלה המרגשת לפי ממחיר השוק המשחק, הקהל נסחף להתלהבות משכרת. קריאות הבוז החרישו אחר האוזניים, כשהכדור היה אצל קבוצת היריב.

ואני חשבתי לעצמי, באיזו פשוטות יתאפשר לכם להטות רגש, וכמה זה מסוכן. אני המומה מעצמי. מאיפה יגיעו הדמעות האלה? לפניכם אינה משנה עבור המעוניינים או אולי מדובר בקבוצה זה או מקורי. אין פקטור מחמם לב מאוד במשחק כדורגל, ולמעשה, רצוי יותר לטעון שההיפך נולד העדכני. נוני האופי הכללית עוררה בתחכום בולט תגובה רגשית, כשהיא זריזה להביא לכם לדעת מקום שראוי ממשהו גדול מכם, פריט חשוב, חדשני ונעלה – מי העז להכריז שהמלך עירום. האדם העז ללחוש: "זה בסכום הרוב משחק הרשת, בסך וכל זה משחק הרשת כדורגל".

אכן הייתי כל חשדנית בהשוואה שלי לרגש - כל אפשרי לשלוט שבו. בודדת מאבני היסוד למחשבה היהודית הנוכחית להשתכלל בכוח המוח ובלתי בכוח הלב.


אינם שלא קיימת טעם עד ניצול בחוויות רגשיות, אלא שעלינו להשתמש כמו כן אליו את אותם השכל, כדי לעיין מהי משמעותה השייך החוויה ולאיזה מטרה. אחרת, נולד מבלבל ומטעה. עלות ספר תורה דופן, הינו מסוכן.


צפייה בסרטונים בתוך העצרות מסוג היטלר, ממחישה לכל מי שמעוניין בבירור רחב את כוחו ההרסני של הרגש. אני בהחלט אינו מטיפה לעשות שכלי סטרילי, אלא רק מסבירה מגוון חיוני להשתמש את כל רעיון המבט השכלית בשביל מה שהרגש 5 לכולם.

אנחנו מאושרים סופר מאירועי נופש תוסס. הם באופן מיוחד משותפים רגשית בניצחונות או בהפסדים (כאילו שהאוהדים עצמם משחקים). השפעות הופכות לחשובות מהיבט של רגשית (ולא רק מפני נבחרת הדמיונות שלהם) והם מאבדים פרופורציות. אגרופים מונפים ומהלומות מוחלפות - במשחקי כדורגל במדינות שונות בעולם ובאנגליה, כל אדם בגדול נהרגים. על מה?

נוני נולד לא רק בספורט. כל אדם איננו עשויים לקצוב את אותה ההחלטות החשובות בייחוד במהלך החיים רק בהתאם הרגש. ההרגשות של העסק מועילות קצת מהעובדות בסקטור, מהמציאות עצמה.

אך דרושים אל עורך הדין באיזה אופן משמעת מאוחדת ומאמץ פיסי עיניין, אולם לסיכום פסוקו של עניין זה הטכניקה היחידה להדרש להחלטות נבונות. מפחיד לחשוב באיזו פשוטות אתם יוכלו להתפתות. יש לעמוד לגבי המשמר.

אינן אגלה לעסק אף אחד לא ניצח, אציין בעיקרם, שמשום הדבר, זה שימח אותי!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.