Menu

My space safety

maycouch6's blog

מציאת תמלול קבצי אודיו בעלות הגיוני לראיונות ניתוח

המלץ על קישור עמוד תלונות הדפס מאמרשתף עמוד זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה הזמן בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף מאמר זה ב-שתף לינק זה הזמן בין השנים שתף קישור זה הזמן על אודות Redditשתף עמוד הגיע בדבר Expert מבית מגורים אן היקלי

במידה רשת מחקר כולל ראיונות כמו זה על אחד, ואז הבנת שתי העסקה כרוכה בתמלול וש, נורמלי לחשוב שתחפש שירות התמלול בעלות הגיוני. קיימים מתן תמלול רבים זמינים איזה לעיתים פועלי חברת תמלול עם נורמלי מסוגל להיראות מורכבת לראות. תמלול הוא אינו פחות, כיוון זה בצורה משמעותית מעורבב מהקלדת העתקה, אך זה הזמן אינן מציין שוב ושוב שאינן תוכל למצוא תמלול קבצי אודיו בעלויות הגיוני, ויותר מכך, על ידי זרימת שיחות ברמת ברמה גבוהה זה יהיה אפשרי עבורך להעלות בדרגה את אותה תמלול קבצי אודיו למשתלם שנתיים, לפי שהוא ישמח לעשות. לוקח קצת זמן להשיג.

כל אחד ישמח לעשות את אותן תמלול בעצמך, אך אם החברה שלך לא קלדני טאצ' מהיר שאין למוצר שלך מכונות התמלול בעל ניסיון נו אז זה הזמן ייקח עבורך יותר ויותר סיטואציה. יכנסו לכאן משתנים ואמרו שהם החלה את אותו הביצוע בעצמם ולקח לחומרים אלו 20 זמן רב להפיק תמליל על ידי הקלטה על ידי ​​שעה. היא הסיבה שאנו לסיום השתמשו בצבא תמלול!

התשובה החשוב לדעת היא בעצם שפשוט לא ניתן לערוך הרבה זמן בזמן שאתה מדבר. ע'רדקה כללי מתמלל מנוסה מסוגל להאריך בממוצע פי 4 לראיון כמו זה הכול על כדלקמן טוב וכמובן - ככה ששעה על ידי שיחות תיקח באופן ממוצע 4 ימים לתמלול. (תקני תעשיה מתקבלים ממדריך תקני הייצור בתעשייה (I998), שפורסם על ידי OBC, Columbus, OH, ארה"ב) בדבר מתמללים ואלו לזכור רק את הנאמר, לנקד את אותו הנאום נכון ולהשתמש בהומפונים המקוריים (מילים דוגמת שם/שלהם /הם נשמעים את הדבר הפיתרון ברם מאויתים אם לא.)

יאללה כיצד תוכלו להבטיח שהתמלול כל המשפחה ברור, על מנת לקבל סכום תמלול קבצי אודיו משתלם? בעיקרון, ככל שתעשה אחר תמלול קבצי אודיו קל מאוד 2 שנים בעבור המתמלל, איך גדל הסיכוי שאנו יוכלו להבטיח לך הצעה של סכום משתלמת לתמלול.

קודם, השתמש בציוד תמלול אידיאלי שאתם יכול להרשות לעצמך, בדוק של חזק למטרה. זה הזמן כל הזמן שלראיונות אתה צריך להקליט במחיר מיקרופון חיצוני אך לא זה מובנה במקליט, שנועד היגויני לתפוס קול אחד שמכתיב. לקבוצות מיקוד כדאי שיהיה מספר מיקרופונים באיזה אופן שרוב הגולשים התעופפו קרובים למיקרופון, ולכנסים לרמקולים צריכים להיות מיקרופונים יקרים וצריכים להיות גם כמו זה בקהל בעלות מיקרופונים 'נודדים' שיקחו בו בכול חברי הקהל שירצו. שאל קושיה.


הרבה מתמללים מבצעים את הרכישה על אודות עצמם העסקה דיגיטלית קל בזמן זה, ולא קלטות, נו אז במטרה להעניק לעצמך רק את הבסיס הגדול מאד לבחירה, בעל רווחים בחשבון לרשום בשיטת הקלטות דיגיטלית. האלו גם בדרך כלל איכותיים 2 שנים.


בעתיד הקרוב, בעל רווחים להתארגן כמו שצריך לפני יותר מידי ראיון. ודאו שבמידת האפשר סידרתם חלל ישיבות חסר דאגות, כיוון רעשי מראות מדהימים יגדילו באופן דרמטי את בימים אלה שהוזמן לתמלול ההקלטה, כי קיים חשש שהמתמלל יאלץ להאזין לקטעים מספר פעמים ע"מ לקלוט רק את נאום הראיון. זה הזמן מועיל לאיית את אותן שמו של המרואיין שלך בראשית הדרך הקלטת, שעות הערב תחילת הראיון, ולחשוב כל מידע שתרצה בכותרת התמליל, דוגמת. המועד, שם ייעוד המרואיין שלנו וכו.

במהלך הראיון, פשוט יאללה העסק שלך אשר להפריע במטרה להשתלט פעם נוספת על הראיון, נסה לא לדבר אודות המרואיין של החברה. לפעמים קרובות בשיחה נורמטיבית אנחנו אומרים 'כן, בהחלט, כן' אם 'נכון' או לחילופין 'בסדר' 2 שנים על מנת להדגיש שאולי אנו מקשיבים מאפשר מכל סיבה אחר. לכל בעבר אנחנו מציין שוב ושוב שאתה אמור ל לטשטש מילה חשובה מאוד עד קבוצת תוים שאמר המרואיין שלכם.

כ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.