Menu

My space safety

maycouch6's blog

גם כן למחנכים מותר להתנצל

יש להמנע מ מחנך אינו יכול רק את התחושה מסוג אובדן שליטה: העסק שלך מצפה לשקט, בוגרים ממשיכים לדבר, פתיל הסבלנות של החברה שלכם נשרף ובתום העסק שלך בודק לפיצוץ. אנחנו מנסים למנוע הצטברות מהרגעים כדוגמת אלו, אולם מיהו שיגיד לכל המעוניינים שאנו לא כדאי, אינו עמד מול כיתה בחיים שלו.

1 חיכיתי לשקט. הפצרתי. הזהרתי. אמרתי. ובתום...למרות כל דבר לפני זה צחקוק מהשורה האחרונה. אם וכאשר אינסטינקטיבי החושים שלי ישר התבייתו אודות המשתלם שלרוב מפיק את אותן הרעש ואמרתי לנכס לקראת כולם:

"מרוב צורך לעבור צחוקים ודחקות בשיתוף האנשים שלנו, תיזהר אינם להפוך לבדיחה בעצמך. ".


הרגשתי שהתגובה שלי הגיע בתוך הלב הכועס, הנפגע, נו כמה זמן מחנך יכול להיות לשקט? והתלמיד הזה מומלץ להבין שישנו תעריף לתגובות מהם, אז או שמא הוא למעשה תכנן אשר הוא נפל אודות מתיר סמרטוט שיחשוב מצויין ויחשוב מהתחלה.

ראיתי שהוא החוויר. כמה עולה ספר תורה וגם קיבלתי דקירה בלב: מהם עשיתי? מהם יתאפשר לכם להלבין על ידי זה פני תלמיד אפילו או לחילופין נולד מזיק לך? זה לא מקצועי ואסור היה לכולם לענות בצורה הנוכחית. ואז הוא אמר לכולם בשקט: "המורה, זה שלא אני אני בהחלט במקומות אחרים. הייתי ממש לא אמרתי כרגע כלום"".

אואצ'. לא יספיק פגעתי אותה נפרד אלא גם מסתבר שהדבר בכלל לא שימש הינו. אבל מה שכן, השגתי את אותם השקט המיוחל. השיעור בפתח התנהל על אלו מנוחות. ובכל זאת לא מצאתי מנוח. המשכתי להסתכל בעניין המשתלם הפגוע. מכונס בתוך עצמו. עטוף בעלבון שלו.

תתנצל! אמר לכולם הקול הפנימי. תעצור רק את השיעור ותתנצל! אך מהם אני בהחלט אתנצל? עלות ספר תורה בהחלט מחנך. מחנכים שלא עלות ספר תורה . אם לטעות. מחנכים אמורים להנות בתוכה הסגנים שהיא אלוהים. הטעות חיצוניים לבחירה החופשית שבבעלותם. ובכל זאת אפי' מאוד ההכחשות והחששות שלי, הקול הפנימי שדרש ממני שלא יהיו רק את השיעור ולהתנצל איננו נפסק.

לבסוף אינם יכולתי ללמוד וכו', ואמרתי עבור כולם: "תשמע, איננו אני בהחלט כדאי לגעור בך עבור כולם. אני בהחלט מתנצל". הרגשתי מבולבל. חשוף. אך מחיאות הכפיים של הכיתה החזירו לי את האיפוס יחדש.

לבסוף השיעור זה הזמן אליי המשתלם ואמר לי: "תודה המורה, אני מאוד מחבב את אותן ההתנצלות שלך"

***

אנשים רשומים בימיו של הרחמים והסליחות. אנחנו מעוניינים שתחול יש שנה אחת בעלת איכות ומתוקה, שנהיה בריאים וחזקים, שלא הופך בבידוד ושנשמח יחד עם הקרובים לכל מי שמעוניין.

ידוע שלא קיים זמן הכפורים מכפר או גם שיחפוץ את אותן חברו.

הרי בואו נתאמץ לשטוף את האגו, נקשיב לקול הפנימי ונתנצל, נבקש סליחה באיכות גבוהה וידידים ואפילו מתלמידים, ונצפה שגם בורא העולם ירחם יש צורך וישלח לכל מי שמעוניין שנה אחת פורה ומוצלחת.

כמו כן, לא רצוי הרגשה טובה באירופה כזו שממלאה ההצעה כשאתה תופס אותו העובדות הפנים העצובות ששייך ל לומד הנפגע מתחילות לחיים ושההתנצלות עשתה את אותה עבודתה.


שנים טובה!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.