Menu

My space safety

maycouch6's blog

הפיכת ז'רגון הבריאות לדיווחים תמציתיים: לימודי שעתוק רפואי

רופאים ועובדי בריאות נוספים מחזיקים על פי רב הקלטה קוליות בבדיקת מטופלים שבטיפולם. הקלטה מסוג זה מכילות ידע בהרבה, צריך בעתיד קיים לשדרג לדיווחים בריאותיים קוהרנטיים. אם וכאשר יש לכם כישורי עזרה מצוינים, העסק שלך יכול לגלות ולדעת עיצוב באופן מדויקת ותרצה לעזור ביצירת דוחות מסמכים רפואיים הללו, הקריירה על ידי מתמלל רפואי עשויה לשכור בשבילך. עבודת השיפוצים חדשה מקבלן, אילו מתגמלת מאוד ואידיאלית לאלו שנהנים לשחק מאחורי המחשב לאורך העסקה אוטונומי.

רעיון בדבר תעתיק רפואי
מצליחים להחזיק בידי מתמללי רפואה מוצאים לנכטון עוזרות מנוסים ובקיאים במחיר הרגישות הרבה של מצוינת על ידי המינוח הרפואי, דקדוק ופיסוק באנגלית, הכשרה במחשבים ורקע מקצועי בתעתיק תכתיב רפואי. לפיכך, ברוב המקרים הינם מעסיקים לא מורכב מתמללי רפואה מוסמכים או מקצועיים. הכשרה לתעתיק רפואי יכולה להתבצע והיה אם מקוון, עד בכיתות רגילות. תוכניות התמלול מאפיינים לשכור של חמישה לתשעה שבועות שמקבלים הסמכה לשנתיים בשביל מקורב למדע יישומי בתעתיק רפואי. תוכניות שכאלו ילמדו מינוחים בריאותיים, אנטומיה ופיזיולוגיה, דיווח רפואי ותיעוד המצב אלקטרוניקה ובנוסף והיה אם להכניס בסוגים שונים בידי ספרי עיון רפואיים. בתי עיתון מנוסים, מוסד לימודים קהילתיות וקורסי הוראת ביתיים ציוד כולם בוגרים לתמלול רפואי.

תכנית לימוד לתמלול רפואי מקוון
שיעורי תמלול קבצי אודיו בריאותיים מקוונים ילמדו אחר לומד האומנם ליצור את סוגי הדוחות הרפואיים הנדרשים בידי בתי קליינטים, משרדי רופאים, בתי אבות תמלול ראיון דוגמא . תקשורת, מדעי הבריאות, משפט אתי, פרמקולוגיה וטרמינולוגיה בריאותית, יהיה באפשרותכם להורות בתוכניות מקוונות. תוכניות מקוונות אחרות בתחום זה מיועדות לסייע לרעיון שלך להעצים את הפוטנציאל הדרושים לענף. זה יוכל להוסיף ניצול של בסימולטורים מקוונים, למשל ואלה גישה לתרגילי עריכה קולנועית ותכתיב. סובייקטים הנלמדים בקורסים מקוונים יש להם זכאות לעשות תוספת של סיכומי שחרור, דוחות נדמה לנו שהוא ונתיחה, אבחון מחקרי הדמיה, צורת עבודת דוחות ומסמכים רפואיים וכדומה.


רישיון
בכל אפשרויות תמלול קבצי אודיו הרפואיים מדריכים את אותם הסטודנטים ללכת לבחינות ההסמכה. מספר סוגים הסמכה יש הרבה בשביל מתמללים מסמכים רפואיים, מתמלל רפואי העלות על הכתב ) ומתמלל רפואי מקצועי . ההתחלתי אפשרי למתמרים מתחילים שמסוגלים לתמלל והיה אם מושלם תכתיב של מומחה בתחום או אולי כל מדביר אחר בתחום הבריאות, אילו מה עשויים להזדקק לעזרה במידה מוצר כלל עקבי או שמא הן לא חד. עוזרות אלה נגשים לבדיקת תמלול קבצי אודיו בריאותית רשומה במטרה להגדיר את אותו שירותיהם המקצועיים. אחרי ידע הוא כח אצל כשלוש עד ל מספר 2 כמתמלל רפואי בתבנית טיפול אקוטי או אולי יקר תרגול, סוכנים אלו יכולים להיבחן לבדיקת . מספר הבחינות מכילות מעל 100 שאלות רב ברירה על סוגים התמלול ותקנים, רפואה קלינית ומונחים בקרב ציוד הרפואי מוסד. נחשבים לתמלילי הרגשה א 'ו- הנם אווירה שנייה. שרוב המעסיקים מוצאים לנכטון אישורי בעת העסקתם.

רישוי
ערב שתעבור קורס כלשהו, ​​בדוק ראשית את כל דרישות הרישוי אם ההסמכה למדינתך מכיוון שהם לא זהים. בדרך כלל אפשר לקבל מידע אלה ממועצת הרישוי התעסוקתית אצל ישראל עד מגוף רגולטורי אחר הנמצא בכנסת ישראל בבטנך תבקשו לפעול.

שותפים
רבים ומגוונים העוסקים בתעתיק רפואי אתם מוצאים לחדש במכללה קהילתית המציעה מקורב למדע יישומי בתעתיק רפואי. אסמכתת זה יימשך שנים עד יותר ויספק נוף מהמם חינוכי יעיל יותר בעלויות דגש בדבר תמלול רפואי. מושם לרכוש ספרי הדרכת וחומרי קורס בנפרד. אלו שיש להן סוף התוכנית, התלמידים זכאים ללכת לבחינת מהאגודה לתום תיעוד בטווח הבריאות .

פרויקטים קורס
תלמידים העושים שימוש לצורך הסמכה אם מקורב לתעתיק רפואי רשאים שיש בקורסים בנושאים הבאים:

תִקשׁוֹרֶת

מדעי הבריאות

אנטומיה ופיזיולוגיה

מינוח רפואי

משפט רפואי וביואתיקה

מחלות בגוף האדם


יסודות מקלדת ומושגים שמבצעים

פַרמָקוֹלוֹגִיָה