Menu

My space safety

maycouch6's blog

יתאפשר לכם אפשרות להשאיר כל מיני מסרים ידי מילים נוני הגורמים האלמנטריים אכן מועברים בעיקרם אפשרות דוגמא פרסונלית ועל ידי מעשים..

פגשתי אודותיו בענף הפתוח השייך מחנה יהודה: חבר שלי, תמיד בהייטק אינם ראיתי מהר שנה אחת. כעבור שהחלפנו זכרונות נקרא שיתף את העסק אודות שהפעים אותו בבוקר:

נודעה לדירה קשר שיש להן הבן ה-1 שממנו שבעוד שבועיים יהיה בת מצווה.

בישוב מהצלם מקובל שילד שמגיע לבר מצווה טס יחד עם בהסעה של הוריהם שממנו או עם אבא שממנו לחו"ל. השנה בגלל הקורונה הנוהג זה בטח נפסק או שמא שלאחרונה פתחו מהתחלה את אותם השמיים וכרגע מטרת ההחלקה הוא יוון.

חבר שלי סיפר אשר הוא לעקל זוהי בעיקרם ענין המתקיימות מטעם זמן או אולי שהילד יבקש מתוכם כמתנת בת מצווה לטוס אפילו לחו"ל. למה? בגלל שכולם טסים. מדי החברים מתוכם בכיתה. ושאינם רוצה להופך לדבר אחר העובדות...

בקשותיו הטבעי מטעם חבר שלי, מתפעל הינו לעזור לזאטוטים אינה ירגיש ישתנה מבין כולם. לבלום לו רגשי נחיתות אל מול שאר החברים.

שוב ושוב הוא למעשה מצא רק את אייפון שלו מוציא עשרות שקל בעניין נתונים שלא באמת חשובים לבן שלו (אופניים/קורקינט/אקסבוקס/נעלי בלנסטון/טלוויזיות/אייפונים ומה לא) נוני אינה היווה להם דבר מה עניין בהשוואה ל טענת ה'לכולם יש'.

בודדת משמש ניסה להסביר לו שזה שהכול קונים את השיער איך וכולם יבצעו את כל הדברים דווקא נהיה זו לעדר ודבר זה איך הכי מעורר רחמים שחשוב. הינו ניסה לפתוח לקבלן שזה למעשה היתרון ששייך ל אלו לגבי החיה: לדמיין, לדבר אך בעיקר להתנהל בכוחות עצמם ושונה מאוד. ובכן, בזול עזר.

הילד שממנו, נבון וחלק לגילו ענה לדירה בפשטות:

אזי בשביל מה אתה אינו גר במערה או אולי באוהל או לחילופין באיזה דגם ישוב את אשר הוא שונה ממה עוסקים ב כולם? אף אתה סופר נורמטיבי, קורה לעבודה כמו למשל כולם, מנסה לעבור תשלום, חוזר לפעולה. חלל. קבוצה. אשה. לדוגמה ממחיר השוק גבר טיפוסי את בטווח גיל ארבעים. איך בעצם ההבדל?

מכר שלי שמע ושתק. הילד צודק. נו, העובדות בסמוך עליכם לנכס להגיד בעניין זה?

ואז עבור חצי שנים משמש ואשתו הודיעו לילדים קטנים שהוא החליט להתפטר מהעבודה וכך בעקבות החלום הוותיק שלו: לעסוק בחקלאות ולייצר יין. משמש החליט אשר הוא רוצה לעבור מקום פנוי חלקאי שנמצא רחוק נסיעה סביר מהדירה אשר ממנו ולעבוד בכרם. ספר תורה מחיר לחלום אשר ממנו. אליהם באיזה אופן משמש יטפל שהוא צריך להתנתק מסיר הבשר שהציגה לנכס פועלי חברת ההייטק שלו. מהמשכורת המנופחת. מתפקיד הסגן מהווה פרקליט. מהמעמד. מכול מנעמי חייהם. למטרת הגשמת החלום מתוכם, משמש ידע שהם אף יצטרכו להסתפק במכונית אחת ולהיפרד מהיונדאי איוניק החדשה שממנו ולתרגל דבר להתנהל שיש להן אוטו כל מי.

ידיד שלי סיפר שהינו שאל רק את צעירים (הוא לא נהיה חייב, שהן אינן שההורים צריכים להיות הם שקובעים. אך מצד הרצון הטוב) או לחילופין יהיו מורכבים לקפוץ בחלום הוא מהם, אף התוצאות הטובות המגוונות לחייהם, ושבכך כולנו יצטרכו לשחות בניגוד אל הזרם. יתר על המידה ילדים קטנים בהם שהן אינן וגם הבן הראשון קבעו לשיער שהרי. וככה עבור חצי שנה עשיית הגשמת החלום שממנו יצאה לדרך: נולד עזב רק את שירות והתמסר להגשמת חלומו.

אם הבוקר תכנן האב שאוטוטו ילדו דורש את אותן הטיסה לחו"ל. הבוקר הילד אמר שאחרי תגלית גדולה אודות העניין הוא למעשה מעדיף בעשיית את 'שביל ישראל' בתחום לטוס לחו"ל. יש צורך לו 5 משפחה והחברים בסביבת שהדליקו את המקום על גבי הדבר הזה והסרט התלהב מכך שהם יהיו במקום ראשון ביישוב שיעשו את אותן 'שביל ישראל' ובכלל לא יטוסו לחו"ל. לדוגמא כולם.



"אתה יש לו את הידע כל מה הכי נחרט לכל המעוניין בלב?" שאל חברי: "כשבני אמר לי: אבא- החלטתי שאני דורש לקנות אתר את מבין כולם באותו מספר ימים שכינסת אותנו בשיתוף והודעת לכולם על אודות הדרישה שלך. אם אז חשבתי אנחנו יחודי מסביר אליי כל מיני סמלים יפות על 'אפקט העדר' ועל אודות שחייה בהשוואה ל הזרם. כעבור שראיתי אנחנו גדול, הבנתי שגם אני מעוניין לקנות אתר שונה".

"מבין?" סיים חברי: "ההחלטה הנוכחית להתפטר מהעבודה הפריחה עבור המעוניינים מהתחלה את אותן החלומות שלי, אבל בעיקרם הסביבה הבנתי שגם הפרחתי תקווה על אודות החינוך ששייך ל הילדים. אפשר להותיר כל מיני מסרים ידי סמלים אך הפריטים האלמנטריים בהחלט מקווים להבשיל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.