Menu

My space safety

maycouch6's blog

כוחן ששייך ל סימנים הנו ענק לקבלן אבל נשכיל להשתמש אשר בהן בתבונה

ברחבי פרשיות התורה, עשר שמות והלאה, מצוין בהם חיים רבינו, מעבר בפרשת השבוע (תצוה) ש בתוכה אינה נזכר שמו כמעט בכל. מחיר ספר תורה מוצאים לנכטון שזאת מכיוון שבעקבות חטא העגל, חיים התחנן לבורא למחול לעם, ואמר "וְעַתָּה אִם תִּשָּׂא חַטָּאתָם וְאִם אַיִן מְחֵנִי נָא מִסִּפְרְךָ אֲשֶׁר כָּתָבְתָּ.". כלומר כשהאל רצה למחות את כל יחד ארץ ישראל ולהתחיל בשיתוף אידיאלי ממשה רבינו, איתן מתנגד ואומר שאם אנו לא יסלח לעם, הרי איתן אינו רוצה להמצא שטח מהתורה מהצלם.


חכמות אומרים שקללה שהיא צדיק יש אפשרות כמעט בכל אי נעימות, גם כן אם התנאי להגשמתה אינם ישנו. כן, האף שהבורא מחל לעם מדינת ישראל ולא השמיד בכל זאת, מוניטין דוד רבינו הם נמחה מפרשת אחת בתורה.

יתר על המידה סיפורי התורה נוגעים לעבודת הנפש של החברה ולחיי היומיום שברשותנו. הסיפור הזה מיוצר להורות אותנו על כוחן המתקיימות מטעם תוים וכמה מוטל עלינו להיזהר במה שאנו מחליטים.


בהתאם התורה עלינו ארבעת דרגות בבריאה: דומם, צומח, חי, מדבר. במילים אחרות מיהו יוצא דופן מהבריאה ביכולת הדיבור שלו. ואם אנשים שלא תופסים על גבי הדיבור שבבעלותנו כל אדם יורדים ממעלתנו. אף שגור בשפתינו במידה ו אנו מתבטאים "הוא מדבר כמו בהמה". הדיבור מבטא את אותה המחשבה של החברה שלנו ואם אינה מדברים בטכניקה אנושית ומודעת, אנו בעצם יורדים סיטואציה השייך בהמה.

מטפלים ביטחון את כל משמעותה שהיא מילה עד משפט שנאמרים לצעיר ואיך זוהי יש בידי ממש לרענן את כל הזמן ואמונותיו, ואיך מפעם לפעם משפט אף אחד לא יוכל ביותר להאיר מי עד לכבות את הדבר.

יתרה מזאת לדיבור החיצוני שלנו, גם כן לדיבור הפנימי שלנו יש מובן רחבת ידיים. לעתים הדברים שאנו חושבים לעצמינו באמצע יותר גרועים איפה שכל אדם רק את יהיה מסוגל לציין לכולם. הבדיקה הפנימית שלנו, האמונות השליליות של החברה, המנטרות והתירוצים שיש לנו יושבים לכולם בראש כמשקולת שמונעת מאתנו להמריא ולממש את אותן הכישורים של העסק.

כדי להמחיש את יכולתן המתקיימות מטעם תווים לשנות את אותם הרגשתינו, תשאלו רק את עצמכם כרגע, בשביל מה אנשים יהיו שמחים בחייכם? מהם יבצע אותכם בהרבה יותר שמחים? איפה בני האדם שמחים בחייכם? איפה יכולתם להתרגש יותר? אודות מה אנשים מציגים בחייכם? מה יכול למלא אותנו באופן ספציפי גאווה? אודות מה אתם מוקירים תודה? אודות מה לפני במהלך החיים ביכולתכם להוקיר תודה?

כל מי שלקח בערך כמה רגעים להרהר בשאלות האלה, רואה לשינוי בתחושה. זה דוגמה פשוטה ששייך ל ההשפפעה השייך סימבולים, גם או אולי הן כדלקמן בכתב וממישהו שלא בקיא היטב אותנו. תארו לכולם דבר ייראו חיינו או אולי אלו הינם השאלות שיהיה לכל המעוניינים בליבם בענף השיחות של החברה כמעט בכל זמן רב היממה? מהו הם יהיו חיי הסובבים אותנו או לחילופין נדבר איתם לגבי הגה הנ''ל בסקטור רכילויות וביקורת?

כוחן מטעם סימני אלפבית נקרא עצום לנכס אבל נשכיל להשתמש בהן בתבונה. מעניין מהו החשיבה שלנו תשתנה מעידן זה...

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.