Menu

My space safety

maycouch6's blog

כיצד להעלות בדרגה את אותם נוי כישורים ומיומנויות תמלול הרפואיות

תעתיק רפואי הנו מחיה יוקרתי עד מאוד. לעיתים, הקלטות אינן ברורות נוטות לשהות בעיות. נחוצה משקלה של השוררת וזהירות לא מעטה בזמן תהליך זה הזמן כיוון טעות נוחה יתכן ותהיה להביא לאובדן מצויין. לאחר מכן, באיזו דרך תצליחו להעצים את אותה יופי התמלול הרפואי עם אבטחה בדבר מינימום הטעויות?

למד והיה אם להעלות בדרגה אחר איכות כישורי תמלול קבצי אודיו הרפואיים של העסק להלן.


העדיפו דיוק הכול על פני מהירות

למהירות מותקן משמעות גבוה יותר בתעתיק רפואי, אילו מה איננו מטרתו להקריב את אותו שלמות התמלול שלנו. איתכם לתעדף את אותם הדיוק אודות פני המהירות. יצירת תמלולים רפואיים מדויקים אינה מוערכת, על ידי זה שתצטרך להשקיע עת בענף של הגיע. שגיאות והקלדת שגיאות עלולות להיגמר האם החברה שלך מקליד מהר יתר על המידה. עם זאת, בתחום הארוך יותר, זה לא מורכב מאט אותי מכיוון שתצטרך לעשות רק את הטקסט ולתקן את כל איות השגיאות של החברה מאוחר יותר. לא קיימת שיקוי קסמים לצעד דיוק למערך המיומנויות שלך; החברה שלך ש להשתמש בתוכנת הקלדה מקוונת ולהתאמן בכבדות.

פולני את אותן העריכה שלנו
של החברה שלך לבחור דורש אמין ומהיר אם אני חייבת לקחת מקצוען בתעתיק רפואי. וגם באופן אני מנוסה מספיק כדי למנוע שגיאות כתיב ואתה אמין ומקצועי פחות או יותר, רק שלך לבדוק את אותן הטקסט ביסודיות ולוודא שהדקדוק נקודתי. שלא דוגמת התמלול שונה, אין שום אזור לטעות מכיוון שאם החברה שלך מוכיח סמנטיקה לא נכונה, זה הזמן יוכל להשפיע ממש על החיים של החולים.

קבל הבהרה
התחלת לעבוד בתקופה האחרונה בעלויות קלינאי? ערכו עימם התראות ובקשו הבהרה בנוגע ל התכולה והסגנון. כן, בידיכם לקחת מדויקים ככל האפשר יחד עם הזכרת מינוחים הקשורים לבריאות, איזה מה האם לרכוש את אותם המסמך שנותר? מכיוון שזה אלא לשימוש בידי הקלינאי, יתכן שהם לא מתייחסים לדקדוק בסכומים רבה ממחיר השוק. במצבים כאלה, שלך לתמלל לא רק כמו שמשמיע השמיעה. מנגד, במידה למסמך מתופעל תפקיד רשמי ספציפי, ​​יהיה בידיכם להביא רשמיים לכל בנוגע לדקדוק ולניסוח.

הכירו את אותה המינוח הרפואי
התקנה של בסיס דוד ושכלול השפה הרפואית חיוני. כמתמלל רפואי, חובה שתורגל לז'רגון רגיל, שעובד למחייתו במגזר הבריאות. אינך עלול לכבוש דיוק אופטימלי, פשוט לאחר מכן זכית להבנה מעמיקה של הטמונים הרפואיים. אסטרטגיה מהסוג יכולה גם לזרז אחר מהירות תמלול של החברה שלכם, מכיוון שאתה צריך לידע לא ממש בזמן שאתה מעוניין למצוא מושג. הגיע עלול לעזור לעסק שלך די להפריד מצד ידע דומים.

חברת תמלול טלפון של דבר, תזדקק לערכת תמלול קבצי אודיו איכותית, אוזניות תמלול ותוכנה לתמלול רפואי בכדי להעצים את אותה יופי עבודתך. מכונות התמלול המוצלח עלול לשלב דחיפה בטוחה לפריון של העסק שלכם במידה ש העסק שלך מסעיי אחר כישורי התמלול הרפואי שלנו.



Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.