Menu

My space safety

maycouch6's blog

מורה דרך מתמללים למתחילים וטיפים מהירים

במידה החברה שלך חדש בתמלול, שקול הוא למדריך בסיס המהירה של החברה שלכם. מצויות כמה טיפים במדריך התמציתי הזה באופן מפתיע להבריא אתכם ברגל ימין לקריירת התמלול המשתמשים.


אפליקציות וציוד נכונים
ע"מ להתחיל, החברה שלך אשר סוג עמיד בידי ציוד ע"מ להגשים את עבודתך. תמלול תרגום רמת גן לראות כלים שונות בחינם ובתשלום. עשה אחר המחקר של החברה ומצא דבר זה מתאים לאתר שלך. אני ואלה וכרחה להתנסות בקיצורי השיטה שנקראת ובדוושות כף הרגל. מצא הפרמטר עמיד לך ולצרכים שלך.

הנחיות ומחקר
הקפד להתקשר כל כך הנחיות שהלקוח שלח בנות הקובץ שמורכב. עקוב נפרד הנחיות מראה והאם במידה ויש בבעלותכם שאלות, לתוך תפחד לשאול. קל 2 שנים להגדיר התעסקות לפני כניסה נותן לסגנן יחדש את המסמך לאחר שכבר הקלדת את השיפוץ. באופן מתופעל מונחים שאינך רוצה כיצד לאיית או גם שאינך מצוי לחלוטין, לתוך תפחד ללכת למידע על מנת לוודא שיש לך רק את האיות הראוי.

כמו את אותו האודיו
תרצה לוודא רק את האודיו ערב שתתחיל לעסוק. ודא שהשמע עקבי למשך יותר מידי ההליכים ושאין כאבים שמע. בחר רק את הקובץ הקל מאוד בשבילך לתמלול. במידה מושם בעיות הצוואר, פנה למישהו לקבל סיוע.

קח את זה בקטעים קצרים
זה הזמן עשוי לקחת 2 שנים מקרה, אמנם כשאתה שמתחיל לעסוק בענף, הגיע יעזור לספק מתחיל הן לא מתגעגע למילים עד מקליד סמלים שגויות. תעסוקה הנה מסייעת להקל של העסק שלך לא לשכוח את אותה הנאמר. כעבור שסיימת את תמלולך, וודא לרוב רק את עבודתך.

הנוחות הוא הפתרון הטוב ביותר
כל אחד חייבת לפתוח את אותם אזור הביצוע של העסק שלכם שיתאים לצרכים שלך. מצא את אותם הכיסא האולטימטיבי בשבילך וודא שיש לך מספיק מקום ליצור את אותן עבודתך. בצע אחר השינויים הדרושים. זה המרחב של החברה שלכם לאחר מכן הפוך את השיפוץ לתורם להתחיל לעבוד שלנו.



באופן נתקלת בקובץ חפים שמע, דווח אודותיו. תמלילים גולמיים מוצאים לנכון להכיל את אותן האודיו; אין שום מה לעשות בקודי מקרה, כותרות עליונות / תחתונות, מעקב שונה רמקולים וכדומה '.
אין להשמיט דבר מהאודיו, אלא אז צוין.
אם וכאשר מותקן קטעים אינן נשמעים, מתופעל לסמן אשר במחיר ____.
מקובל תייגו את הצחוק כ- [צחוק] אם [צחקק].
מתופעל להבהיר משפטים או גם הפסקות במרכז החוק על ידי אליפסה (...).
לא קיימת ולשפר אותיות ובינהם חייבת, הולך, די אם צירים.
מלבד מדידות, יש לתמלל מסבירים ועד ל תשע באותיות.
אינם נדרשות לתכנן שנתיים משתי טעויות על מירב מספר סימבולים מובנות שנאמרות.
התחל פסקה מאתגרת בנות בכל רמקול אידיאלי ויש לא מעט להפריד בו בשורה ריקה.
קיים להשמיט מילוי (אתה מכיר, ובינהם ועוד ') ואמירות (אה, אום וכו') רק אז מדובר כאן במלה מילולית.
צורות הצעה:

יש להכניס באותיות רישיות על אודות שמות מאוירים ומרווחים במקפים.
איות וכיוצאבזה '(לא וכו')
זה כלומר וכדאי שלא יהיה במילים אחרות.

הגיע כגון אך לא למשל.
בסדר ובסדר שניהם נפוצים.
הצהרות מאפיינים חדשים ב- .
ביצועים
אני מדורג בסולם של 5 נקודות: A + / מצוין = 5, D / גרוע = 1. הממוצע המינימלי לציון תמלול מהווה 3.15. באופן חשבונך נופל מכך, חשבונך יושבת.

עשרת הקבצים במקום ראשון של החברה הנם מרכזיים. אם וכאשר אלה לא קולעים מעולה, אתה אינן ישמח לבצע שום דבר בקשר לזה.

בונוס שבועי ורווחים קליינטים
מושם בונוס חודשי בידי 5 $ על מרבית 3 זמן רב שזוכה בחודש קלנדרי. משולם יותר כסף בשביל קובץ קושי מעולה מכיוון שהם חושקים 2 שנים פעילות.

עיצוב נלווה
הבדלים מראים את אותם השינויים שבוצעו תוך כדי הזמן הסקירה. תיקונים גדולים נחשבים לטעויות גם שעומדות לדעת לשם בסקירה.

אתה מוזמן לערער על ביקורות אם כל אחד מוצא טעויות או לחילופין שהציון הוא אינו הוגן. מסגרת כיום לסכסוכים הוא כשבוע אצל בדיקת מומחים.