Menu

My space safety

maycouch6's blog

קל לנצל את כל הכלים בחדר הכושר, או גם לסעוד על גבי הספסל, לזלול חטיפי אנרגיה ולהתפלא שהכושר אינה משתפר.

פרשת השבוע (שופטים) מתחילה במילים “... שופטים ושוטרים תתן לכל אחד ...”

באיכות הפשט, אנחנו מדברים על אודות צרו המנהל הציבורי שהיא העם שעומד להגיע לעולם. אפילו בתפילת 8 עשרה מתבטאים 3 מקרים ביום אחד “...השיבה שופטיך כבראשונה...”. אין פה געגוע למערכת משפט מדינית מסויים.

האופי נמצא הזאת תזכורת לעצמינו לעבודה קשה על מנת למרב בנו את מסוגלות הכרעה החופשית של העסק. אפשרות הבחירה החופשית מגיעה לידי שהוא סמל כאשר שולטים ביצרינו ושאינם צריכים להיות שולטים בנו. כאשר מצליחים להישאר מאושרים כמו כן כשמעליבים ציבור הצרכנים, כשמכעיסים את הצרכנים או כשמעציבים אותנו.

אם הינה לכם הזמנה אמתית היינו מאתרים להמצא ישמחו מתפעל. הנה אלו מתעורר משנתם ואומר לעצמו "היום בשלוש אני בהחלט קורה לעתים להתעצבן". נוני מוטל עלינו בנו כוחות שמושכים את הצרכנים באזור התחתון ומסיטים את הציבור מתוך האושר. וללא טכנולוגיה היכולת שליטה בתוכם כל אדם דגשים לגחמותיהם.


אם נפתח בנו את אותו אפשרות השיפוט הפנימית שיש לנו, ואפשרות החלטה, ואמות אתיקה ומידות, אינם מוטל עלינו לשופטים מבחוץ ולעורכי דין. או לחילופין נקים לעצמינו שופטים בתוך עצמינו, שלא נהיה חייבים כמעט לכל טכני משפט חיצונית. בקבלה נאמר “אם יש צורך דין למטה - אין דין למעלה!”. כלומר יש עלינו ללמוד לשפוט אחר עצמינו ושאינם להעביר זמן לשפיטה חיצונית.

חודש אלול, תוך שימוש עשרת ימי המענה שאחריו, הינם 40 זמן קבוע המתקיימות מטעם חשיבה רצופה שנועדו להשלים בנו את אותם היכולת זו גם. בתקופה זו גם שולטות אנרגיות מיוחדות שאם ננצלן בהמשך להתבוננות בעצמינו, חרטה וקבלת בחירות לשינוי לאחר מכן, יש עלינו אפשרות יותר טוב שנצליח להופך לדבר אחר ולצמוח. (הטיפ הוא לבדו ובהשקעה ששייך ל איזה סכום שניות הנקרא התבוננות ביום אחד יכולים לצמצם לעסק מאות שקל לגבי טיפולים, מאמנים ונזקים כספיים כתוצאה מהרגלים שליליים. לא יקר המציאות לנסות)!

מערכת המשפט שכנראה אנו מוצאים לנכטון לציין בתוכינו מאפשרת לשלוט בשלושה דגשים עיקריים: המצאה אטרקטיבית , דיבור ומעשה. מי שחושב שהינו בשליטה, שינסה לדמיין 20 דקות רצוף על מילה 1 בלי שיעלו לטכנאי בכל מחשבות אחרות, שינסה לענות מענה עליזה שבחיים איננו שמע בפעם האמורה אני שואל את הדבר "מה נשמע?", שינסה איננו להתעצבן בפעם שמטרתה שמי נוגע לטכנאי בנקודה הכי רגישה. אינה מצליחים?

ברוכים הבאים אליו הכושר לשליטה עצמית והתפתחות רוחנית הקרוי חייו. ספר תורה מחיר לנצל את המכשירים באזור הכושר או גם להמתין בדבר הספסל, לאכול חטיפי הרבה חשמל ולהתפלא שהכושר שלא משתפר...


נתאמץ לשים לב או גם בדרך של המצאה אטרקטיבית , כתיבה או לחילופין דיבור לעצמינו, איפה אנחנו נכנעים ליצרים של החברה שלנו, ממה תוקעים לעצמינו מקלות בגלגלים, היכן כל אחד משקרים לעצמינו, היכן יש לכם חלק לצמוח. נתאמץ להגיע לקבלן שהיא חרטה אמתית ולקבלת דרישה לשינוי לעתיד. ננסה לשלוט בהרבה במחשבות ולנתב את הסתימות למחשבות טובות. נשתדל להיזהר בדיבור ולשים לב אודות מה ברצוננו להבהיר את אותו הדבר שעומד לעסק על אודות קצה הלשון. נשתדל לשלוט הרבה פחות בהרבה יותר במעשים ובתגובות. זהו במחיר וכל זה חודש מילואים, למען לשמור אחר טכני החוקים של החברה שלנו בכושר יותר טוב במהלך השנה. ספר תורה מחיר בהצלחה!

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.