Menu

My space safety

maycouch6's blog

תמלול כתבי יד על ידי תמלל את אותם בנתם

תמלול בנתם עובר את היתכנות מיקור החוץ המתקיימות מטעם עזרת תמלול כתב הזרוע לחברי האנשים. שירותי הספרייה מטעם מחזיקי שישים,000 פוליו מטעם כתבי יד הנקרא הפילוסוף והמשפט ג'רמי בנתם. תמלל את בנתם יספר את אותה 12,500 עמודי הנטה של ​​דיגיטל, ובאמצעות ממשק מבוסס ויקי תשמור על למתמרים מתנדבים ליהנות מ בעלות זמנית על אודות צילומים ערך יד וליצור טקסט תעתיק מקודד ל- לאישור סופי השייך אישי תמלילים יהיו שמחים יאוחסנו וישמרו, בעלי צילומים ערך העור שלנו, במאגר הציבורים הדיגיטלי הנקרא העבודה עוסקת תועלת חדשני בחומר הספרייה המסורתי. הוא למעשה יעורר את כל המעורבות הציבורית באוספי הארכיון המלומד שהיא ואתגרי הפליאוגרפיה ותעתיק ערך היד; הינו יסוכם את פרופיל היצירה והמחשבה של ג'רמי בנת'ם; והינה תקים מכשירים דיגיטליים דנדשים לשימוש אפשרי בדרך של חוקרים ותיקים. לצורך סיום הביצוע, חומרי התמלול יועמד לרשות פעילות ושירותים נוספים. לינק הוא למעשה מבוסס על מצגת שהעביר הכותב החשוב בכנס הכללי יום יומי של -39 מסוג ליבר באורהוס, דנמרק,

המלאכה עוסקת עשיית שימוש יקר בכלי הספרייה המסורתי. זה יעורר את אותם עניין הציבורית באוספי הארכיון המלומד הנקרא ואתגרי הפליאוגרפיה ותעתיק ערך היד; משמש יגדל את כל פרופיל היצירה והמחשבה מטעם ג'רמי בנת'ם; ומהווה תעשה כלים דיגיטליים חדשניים לשימוש אפשרי בדרך של חוקרים ותיקים. לצורך סוף המלאכה, החומרים המשמשים התמלול יועמד לרשות עבודה ושירותים אחרים.

לינק משמש מבוסס בנושא מצגת שהעביר הכותב הראשי בכנס המלא חודשי של -39 ששייך ל ליבר באורהוס, דנמרק,

מראה הכללים של
נקרא פריט משתתף המבוסס בנושא (אוניברסיטת קולג 'בלונדון). אמור זו להתחיל לעסוק בציבור בתמלול מקוון מסוג מאמרי כתבי יד טבעיים ושאינם נחקרים המתקיימות מטעם הפילוסוף והמשפט ג'רמי בנתם תמלול בנת'ם מוביל שיטה פריט המרכז העולמי ללימודי בנתם. הוקמה על קרקע ב- המטרה שלה החשובה זו גם אירגון מהדורה מלומדת תמה הנקרא יצירותיו שנאספו השייך בנת'ם. התפוקה מטעם בנת'ם במהלך חיי האדם הארוכים הינה פורה, ואוספי ספיישל עזרת הספרייה המתקיימות מטעם שיש ברשותם 60,000 פוליו של בנתם. צריכים להיות מקוטלגים במלואם; כשליש תועתקו אי פעם, או גם בגלל לרמות אלו ואחרות בדרגה ובפורמטים שונים; אבל חלק מהם איננו מתורגמים ובלתי מתקיימים.

תמלול בנת'ם מטרתו לרתום את כל כוחו ששייך ל הדפסה של המונים להשלמת תמלולם מסוג 12,500 מכתבי העור שלנו מסוג ג'רמי בנת'ם. הגדרה קצרה למיקור המונים בגלל ויקיפדיה היא: 'לקיחת מאמצים המבוצעות והיה אם מובהק דרך פועל או שמא קבלן, ומיקור למעט ששייכות להן לקבוצת אנו בפיטר פן או קהילה, אפשרות "שיחה פתוחה" לקבוצה ענקית ששייך ל כל אדם (קהל) המבקשת תרומות. ברור, ויקיפדיה עצמה תלויה לרוב במקרה ממש גדולה בתוכן שמקורו באופן משמעותי. (ואכן, הקטע ששייך ל השתתפות מרצון המונית בעשייה מלומדת מתוארך לא פחות לפני בשנים המעצבות מסוג מילון אוקספורד באנגלית במחצית השנייה השייך המאה התשע עשרה.) רוז הולי , במאמר לה : באיזה אופן ולאיזה מטרה ספריות זקוקו לבצע זאת? ', מספק סקירה בעלת חשיבות על ההגדרה ומטרתה ששייך ל התכשירים של ההמונים והרלוונטיות בשבילה לספריות, ובוחן איזה סכום עבודת השתתפותיים ענקיים בקנה כמות גדול לאחרונהלזהות נספחים משותפים להצלחה. עיסוקו המתקיימות מטעם הולי מסייעת לבדוק שמקורות המונים הם ככל הנראה ידי פופולרית הרבה לאיסוף טקסטים. בזמן אכן, תמלל את בנתם הינו המאמץ ה-1 להנות לעניין ציבור תמלול מהבית דרושים תעתיק מסוג ערך עורינו או גם כה.


עבודת השיפוצים אורך שנה אחת עד מאי זה ממומן תוך כדי מועצת המחקר לאמנויות ומדעי הרוח בבריטניה, בהובלת פרויקט שיש להן שירותי רשת המחלקה ללימודי מידע המתקיימות מטעם נולד מקום פנוי מהעבודה המתקיימות מטעם מוקד למדעי הרוח הדיגיטליים הפוטנציאלי. מערכות אינטרנט הפיתוח הטכני מבוצעות באמצעות מקור המחשוב שהיא אוניברסיטת לונדון.

מכוון
בעיקר, המטרות המתקיימות מטעם תמלול בנתם הן כדלקמן אלה:

להגיד 12,500 כתבי יד המתקיימות מטעם בנתם פעם לא נקראו

לממש ממשק תמלול ציבורי, שיש להן משאבי שיעור נועדו, המחברים תעתיק מקודד

לקידום שבו אנו עובדים לקהילות ייעודיות המתקיימות מטעם מתמללים מתנדבים

להמיר תמלילים שנוצרו אירוע לפורמט

לסגור 'בנק רעיונות' מבוסס אינט

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.