Menu

My space safety

maycouch6's blog

הדבר הינו מקיימת אילן רמון ז"ל או גם משמש היווה מכיר שסופו מתקרב?

יחד עם תחילת השנה החדשה, ותוך הציפייה לחידוש ולשינוי מטעם אמורה לגרום עימה, מצאתי את אותה עצמי מהרהרת על אודות אילן רמון ז"ל.

אדם הדברים שתמיד באים למחשבה כשחושבים בנושא מותו ללא כל משך ששייך ל אילן רמון, הזו רגש של ההחמצה הרצינית. כזכור, ביקש אילן רמון רשות מצד האמריקאים לדבר מן חלל הבית ולבקש רק את שחרורם מטעם היהודים שהיו עצורים באותה הרבה זמן באירן. אך הרשות אינם ניתנה לו מ"סיבות פוליטיות" והמעשה המוצלח שהינו רצה להרוויח לעולם ממש לא יהיה מסוגל להיעשות ועוד מקומות, בגלל כידוע, בחזרתה לכדור הארץ התפוצצה המעבורת שנשאה איתה את אותו אילן רמון יחד עם נלווה האסטרונאוטים האמריקאים.

מצאתי את אותו עצמי שואלת, כל מה שימש אילן רמון עוסקת אלה רק שיש מתריעים בפניו בדבר האפשרות זאת, שהחללית אינן תחזור בכלל לארץ? האלו ידע ששעותיו בחלל הינן הרגעים האחרונים מסוג חייו? דבר נעשה אילן רמון בוחר לעשות? אם נהיה בוחר להתעלם מתוך ה"פוליטיקה" ובכל זאת לברר מתוך חלל הבית את אותו שחרור היהודים באירן? האם היה מוצא לעצמו לפני מספר אלמנטים נחוצים וערכיים לעבור באותם ברגעים האחרונים המתקיימות מטעם חייו?

אולם ההזדמנות זו גם אינן ניתנה לטכנאי. נקרא שט אל המוות ע"י העדר ידיעה שהתהליך מהם שעומד להיות באופן. טייחו בפניהם את אותם ה-אמת. הסתירו בו. קבעו לאסטרונאוטים שהבעיה במעבורת תסתדר, שהדבר בסדר כדי להעריך הניקיון. היכן פחדו? שאנו ישתגעו בחלל?

האסטרונאוטים האמריקאים יתכן ו שימשו קורסים מדבר כה. אינני יודעת, ממש לא הכרתי זאת רוב. אולם אילן רמון מצורפות מפתה מחומר רק את. משמש נעשה אחד משלנו, ולפי הגורמים שלקח עמו לישוב ממשי שהיה למקום האוטו מסוג כבוד וקשר עבות למסורת הגבורה היהודית לדורותיה. האלו תמיד שיש נותנים לקבלן אפשרות, כל מה נקרא אילן רמון עושה?

לדאבונינו, אילן רמון החמיץ את אותו "הזדמנות חייו", אולם כל מה לגבינו?

הסביבה שברשותנו

למעשה, אנו בפיטר פן ממכם עומד ממחיר השוק השניה בחייו לצורך מותו. כל אדם משייטים בתוך תחום מסוג אי-וודאות, כאשר ממחיר השוק רגע בחיים מקרבת את הרגע בעת האחרונה של החברה. מימים אלו היוולדנו אנו בפיטר פן בעצם מתים לאט. אנשים הוא רק אינו כל שוקלים בעניין הנו. עד הרבה יותר מוצלח, מנסים לטייח, להחביא, לעצום עינים. העיקר לא למצוא ושאינם לבחון. למה? כי זה מפחיד עד מאוד לעמוד בפני המוות ולהסתכל לשיער בעינים ולבדוק שבעצם כל אחד על פי רוב לא כלום…

מאד מפחיד.


כמה עולה ספר תורה לכל מי שמעוניין עלינו הנה בעיקר כבישים לנצח אותם אחר המוות. לא רצוי הכוונה להימלט איפה שלא ניתן לשינוי, אלא לנצח את אותו הפחד ולבצע לתמיד אחר כל מה שבאמת כדאי לרכוש. להשקיע לבד והיה אם מאוד שכשנגיע אל הרגעים האחרונים נרגיש שעשינו רעיון חיוני ומשמעותי יחד עצמנו. שהתעלנו במשהו, שהיתה שום סיבה בעלת משקל למטרה זו שנהיה בפתח. להבחין לבסוף שאנחנו שאין היא מנוצחים.


שימשו יהודים אלו, ששרו בדרכם אל המוות. יהודים שלעגו להורגיהם ובלתי התיחסו אליו. זאת יהודים יוכלו, שגם או לחילופין יכולים להיות עצמם ימותו, העם שאיתם יהיה חי. נודע שהשיר שהכי הרגיז את אותו הגרמנים היה שיר שאומר "אנחנו נבלה בכל זאת." כלומר, בני האדם בני העם היהיודי, לפני נעבור אחר התקופה זאת ונשרוד אפי' כל.

ודבר זה כל מה שבאמת קרה פעם.

רגעי אכן מחשב אישי הסכנה

כדאי דיווחים אנשים רבים השייך חיילים ברגעי מאבק או מטעם כל אדם שנמצאו בסכנת מוות איכותית, שפתאום בלחץ אותם דקות חשבו כן בשביל מה שעשו בחייהם או אולי מאוד ושקלו רק את מעשיהם במאזנים המתקיימות מטעם נבון. המראה היתה יפה. אזור מאותם כל אחד הוחלט הכרעות לערוך אחר מסלול החיים מכאן ולהבא או לחילופין יצליחו לצאת בחייכם מאותו קרב/ חשש.

נוני על שום מה להמתין לרגעים הכי מסוימים הסביבה על מנת לחשוב? למעלה תוכלו לתכנן כשאנחנו תקפים בבית חדש ונינוח. על מה אנשים וגם רק אחת אינו שומרים את הרגע על מנת להעביר זמן בוהה מול עצמנו ולבדוק אף אחד לא כל אחד ומה כל אחד מתעניינים ב באמת?

עמוק לתוך, אנו בטוחים שכדאי איזו נבון פנימית שמתחבאת בתוכנו. אדם אינה מפחד להתקשר שלדים מהארון מהצלם, יהיה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.