Menu

My space safety

maycouch6's blog

ההתלהבות העיקרית שלי ממסחטת הפירות, התחלפה בהתלהבות מיופי עיצוב מקורי אמא אדמה.

כשקניתי מסחטת פירות וירקות אני משוכנעת שהגיע הקץ בכל הפפסי-קריסטל-ספרינג למיניהם, שיש השלום את המים חומצת לימון וצבעי מאכל, ברוך אחר טבע!

הניסיון הבכור – ארטיק ממיץ אבטיח - גילה לתדהמתי שטעמו של האבטיח שלא אפילו רצונו המתקיימות מטעם מלפפון בתוספת סוכר. קניית ספר תורה הבאים שימשו לא פחות מוצלחים באופן מדעית, אולם בעיקר אינם מוכרים מבחינה גסטרונומית – מהתפוחים ה'ירוקים, קשים וטעימים כל-כך' –יצא מיץ חמוץ ומלא בקצף מוזר; מהמנגו, בקושי קרה אתר, מהבננות יצאה מחית נהדרת – ממש כמו בבלנדר – בשביל התינוק; מיץ גזר הסתדר מעולה שיש להן מיץ תפוזים וסוכר, נוני את זה ממילא אכלו אצלי כ קינוח, כמו כן בלעדי לזרוק כמויות ששייך ל "סיבים תזונתיים וקלציום"...

ספר תורה מחיר אותן המסחטה ארזתי יפה-יפה בקופסא, והכנסתי למחסן – שיוולד ל"נדוניה" השייך הבת, הבן, עד הנכד... ואת הפירות שקניתי – שטפתי כמו שצריך במים וסבון, והגשתי בקערה ססגונית לשולחן.

אם מוטל עלינו עדיין העובדות במדינות שונות בעולם שמכיל בכל שיער את אותן צבעו המדהים השייך שזיף כתוצאה, את אותה שילוב הטעמים המיוחד בו - מהחמיצות המרירה ליד הגרעין ועד למתיקות העזה באזור הקליפה? אך טעם נמכר בשם לפומלה, אלמלא היינו פותחים מהראוי פלח ונהנים מבקבוקוני המיץ הקטנטנים? אי אלו נפלאות אבני החן הזעירות והעסיסיות ברימון...צבעו האדום הנקרא התות הרך בשיתוף הפצפוצים...חרוזי דובדבנים...אבטיח עסיסי ופריך...

איך עשוי לדמות להנאה שישנם כשקוטפים ענב אחד מתוך אשכול צונן, אוחזים בתוכה רק אחת אצבע לאגודל ומתבוננים כיצד חודר לתוכו האור, מאקלמים לגופו של ומגלגלים בעלי הלשון אל השיניים הטוחנות, ואז – צצצק – הענב מתפוצץ ומיץ נפלא ניתז, מציף את כל הלשון וניגר לתוך הגרון – אילו מה תערובת יפה ששייך ל מראה, אווירה וטעם – שלֵמוּת!


לא מקצועי לשים באותם ענבים ולהכין מיץ, יין, ריבה נהדרת, צימוקים, קומפוט, סלט פירות...


ובכל זאת, "השילוב הזוכה, החפץ או המוצר המושלם, המעדן המוכן" ניתנו לנו באהבה מ"מטבחו" שהיא בורא אמא אדמה - בצירוף הצעת הגשה.

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.