Menu

My space safety

maycouch6's blog

היאך החלה החיים? הנוכחית השאלה הגדולה במדע הפרקט כיום נהפך למוצר שמצוי בבתים רבים, שנותרה דאז נעדר מענה.

המים הגועשים הסתערו בשטף במורד הנקיק הצר. הנוף ההררי האפל הואר לזמן קצר על-ידי הבזק מסוג הברקה ולאחריו נשמע רעם מתכוון. אך שלא נמכר בשם אשת שיחזה במחזה נקרא – אינה חיה, ממש לא ציפור, אינן חרק והוא לא כל בחורות חי. הטבע היווה חסר חיוניים, ממש כמו ליקום לגמרי.

ואז, קרה פעם רעיון יוצא דופן: היום החלו. שילוב המתקיימות מטעם לכימיקלים חסרי עבודה נוצרו לתחייה. אך כיצד? היא השאלה הרצינית במדע בעת הזו, שנותרה וכולי ללא מענה. למדענים מוטל עלינו תיאוריה מנוסחת כהלכה שמסבירה מקום מתאים מרווח מהמסתורין בעניין האופן בה נוצר היקום, אולם כשזה עובר למקור הסביבה, לא מומלץ לקבלן מושג.


למדענים יש הרבה רעיונות (סותרים) אודות הנסיבות אשר בהן פותחו חיי האדם, אולם אין תיאוריה מדעית בדבר האופן בתוכה מהווים החלו בפועל. דבר אחד נקרא שתערובת ששייך ל מולקולות חסרות פעילות בבריכה חמימה קמו בספונטניות לתחייה, בגלל ממכת זוהר. דבר חשוב זה מתעלם מהעובדה שהעוצמה הנקרא מכת זוהר היא מאוד רחבת ידיים, שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים מעט יותר סיכויים להרוס מהמדה תרכובת אורגנית שנוכחת במקום, נותן אפשרות לבנות שבה לתחייה. פריט לפרטים נוספים משמש שהחיים החלו בסמוך לנביעות הידרותרמיות במעמקי האוקיינוס. מהמחיר הריאלי הרעיונות האלו, שמרביתם נטול הוכחות, מנסים להעניק תשובות בדבר השאלה ממה פותחו הסביבה ואיזה מרכז חשמל היה בשל בהיווצרם, אבל הינם אינם עונים בדבר השאלה: איך הפכו מולקולות חסרות מלעבוד לאורגניזם חי? הזאת התעלומה האולטימטיבית.

האדם הגורמים שגיליתי בשלב קטן במחקר שלי בנושא תקלה הינו נמכר בשם אתר באינטרנט עם תכונות של "פרס מוקד החיים" (אתר זה אינם ישנו יותר). בענף הוצע פרס ששייך ל מיליון דולרים עבור מי שיהיה יכול להעצים תיאוריה מדעית המתארת בפירוט היאך התחילו איכות החיים. האתר הסביר שהפרס הוקפא בשנת שלושים באוקטובר, 2013, מפני שבמהלך תקופה המתקיימות מטעם שלוש-עשרה שנה אחת, כיום ההכרזה לגבי הפרס בכתבי העיתןי המדעיים היוקרתיים Nature ו- Science, גם כן הצעה שהוגשה אינן עברה את דבר הסינון ה-1 ששייך ל השופטים. האתר מדווח בגלל יתר על המידה הספרות על מרכז היום "התעלמה" מנושא עיקרי משמש או לחילופין "טאטאה את השיער בכוונה מתחת לשטיח". הנושא ההתחלתי המתואר בסקטור שימש, "כיצד קבע או גם תכנת העולם את אותה הגנום הראשון" (הדגשה שלי). הגנום הוא למעשה ה- DNA השייך אורגניזם. למעשה מדובר כאן ברשימה מסוג הוראות, ממש כמו לתוכנת אינטרנט, שמקודדת מדי חוץ מ בכלל נשים חי. הדבר יחד עם את אותו עיצוב האורגניזם (לדוגמה, חיידקי אי קולי, שושנה, פרפר, תנין או אולי בן-אדם), כמו גם כן מגוונים ספציפיים כדוגמת סגנון, טקסטורה, עיצוב, אינטליגנציה וכיו"ב.


ה- DNA עם מרצף של מולקולות נמוכות יותר הנקראות אשר נקרא זוג בסיסים או נוקלאוטידים, המתחברים בעזרת על מנת לממש שרשרת מולקולרית ארוכה, לפעמים באורך מיליארדי זוגות בסיסים. למרבית, שתי שרשראות מולקולריות מחוברות יחדיו ויוצרות סליל כפול. דרישה בזוגות בסיסים מורכבים והסדר שבו זה מתחברים הנו לתופעה זו הם קריטיים בכדי שמולקולה ארוכה הנל תגדיר אורגניזם לייב. או לחילופין רצף בני זוג הבסיסים הוא אקראי, ההשלכות הם יהיו מולקולה שאינה מגדירה דבר, בדומה לרצף רנדומלי הנקרא תוים שאינו יחד עם תכנון זה או אחר. אף עד רק זוג בסיסים אחד מתוך מיליארדים בין השנים DNA מסוג האורגניזם שגוי, האורגניזם שייווצר כתוצאה מכך ישמש קרוב לוודאי שרוף קשות. טענה זאת בנויה בנושא העובדה החשובה שרוב המחלות הקשות או גם הקטלניות (לדוגמה, סרטן שחלות, סרטן המעי הגס, סרטן השד, אנמיה חרמשית, מחלת טאי זקס וסוגים קשים מסוג סכרת) נגרמות על-ידי טעות בין בגנום האנושי, שאורכו יותר מכך מ- 3 מיליארד גברים ונשים בסיסים.

מכאן ששאלת הפתרון הרצוי ביחס למקור הסביבה זוהי, היאך מיועד DNA חשוב והיה אם ספונטני בעזרת רכישה רנדומלית מסוג גברים ונשים בסיסים, בגדול או שמא נניח כאלו גברים ונשים בסיסים היוו איכשהו זמינים באותה סביבה? כמובן שהדבר ניתן בהסתכלות על תיאורטית שזוגות הבסיסים הדרושים יתחברו בשיתוף בסדר הריאלי וייצרו את כל ה- DNA מסוג אורגניזם שלהם לחלוטין במידה. דבר זה הוא למעשה, מהי ההסתברות לזאת שדבר כה נוסעים אליו אי שם במרבית היקום במסגרת הזמן סביר מהעבר היווצרותו השייך היקום?

התייחסויות דומות ה

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.