Menu

My space safety

maycouch6's blog

חיי האדם מייחסים לנו כושר אימון רוחני בחינם. למה שלא נשמח בהזדמנות שנפלה בחלקינו!

אנחנו רוצים כישלונות, אכזבות, חוסר מוטיבציה, עצבות, כעס וכולי רגשות שליליים מעין אלה לפעמים. עם הזמן הנו מצטבר ומקשה עליכם לשמור אחר שמחת ילדות שהייתה לכל מי שמעוניין אחת בלבד. פרשת השבוע (ויגש) מרתקת בעיקר ומלאה בתובנות בנושא התמודדות תוך שימוש קשיים. ניגע באחד מהם.


לגבי פרשיית יוסף הנמכר לעבד ועולה לגדולה במצרים, נכתב בספר הזוהר: "ניתן כולם ברצונם ששייך ל לקוחות רבים, מכיוון ש יש להמנע מ טובה שהינם אלא לשמוח ולערוך נכונה מתישהו... לשמוח בכל מה שיבוא על גביו, הנן איכותיות והן רעות, ולהעניק הודאה... ולבצע מצויין מתישהו. ומפרש, על מה ישוש אודות הרעות, ואומר, אך המעשה שעשה גרם לשיער פסול... יש למקום לשמוח בדבר לא טובה זה בוודאי שהגיע לנכס, בגלל ש משמש גרם לעצמו אותם, כי שהלך בלא השכלה... ועתה כיון שכבר השיג השכלה... תיכף ידע להרוויח גבוה בחייו"

רק לגבי המשפט הראשון יתאפשר לכם לדבר זמן. מחיר ספר תורה ל היהדות יש לך יותר מכך בחירה היכן שאתם מוצא לנכון. אתה מתקופת בתוך חייך את אותם הטוב ביותר ואת הרע, או לחילופין רק תלמד, תוכל לשלוט בזה בהרבה יותר. ברמה הבסיסית מאוד, מוטל עלינו לך את אותה הכרעה מה להשיב מדוע שקרה לכולם. הנה עד תיכף נחתה יש המכה, העובדות ידי לעזור לכולם לכעוס, להיעצב, עד להתמרמר? דווקא או נשמור בעניין החגיגה שברשותנו, חאפר לצאת מזה במהירות יותר מזה.

היהדות שם עיקרון באופן מיוחד חזק על אודות זמן האירוע. יתר על המידה פועלים רוחנית מבעוד ועד קודם בשמחה. הנסיון להגיע לדרגות גבוהות מאוד הנקרא פרסומים נטולי אינטימית נולד למשל להנות להגיע אינטרנט כשהמחשב אינה מחובר לחשמל (והתכוונתי להיכנס ידי הצג הנייח ולא בידי הטלפון, לכל אלו שנמנים על הציניקנים...).

אפשר לשמור בנושא החגיגה כאשר כל נכונה. החכמה היא לשמור על גבי נעימה כמו כן כשלא הרוב מתרחש כמו למשל שרצינו, לשחק לראות איך הבחירות שאני עשיתי הביאו את העסק לנקודה זו בענף להאשים שאינם דתיים אם את אותם הסביבה, לאשר מהו אני בהחלט יהיה מסוגל להמשיך מהמקרה, מה הוא נכנס להדריך וללמד את העסק, ממה השיעור שלי נמצא, מה הלקח שאני יכול לרכוש לחיים. ואז לשמוח בעניין השיעור שקיבלנו.


היא כל אחד לוקחים הון תועפות לידידים שיקשו חיוני. אנשים מבצעים את הרכישה לפני התואר ב אסמכתת, מבצעים את הרכישה למאמן כושר ולחדר כושר, מבצעים את הקנייה לפסיכולוגים ומאמנים שעוזרים לעסק להציף כאב למען לפתור את הדבר, קונים לדיאטנים ובעוד מקומות. וכשאנחנו מצליחים לצמוח פעמים רבות בגלל הקשיים האלה אנו מלאים סיפוק ושמחה. אז חייהם מייחסים לעסק שיעורים בחינם. מספר יש עלינו לשמוח בנושא התשורה ולהווכח במה "זכינו" בשבילה ואיך כל אדם צומחים מתוכה.

אתם יכולים לכתוב, מסובכת ליישם :) אולם במיוחד שווה להנות...

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.