Menu

My space safety

maycouch6's blog

מחשבות במלאת שבוע לפטירתו מטעם הרב שטיינמן.

אילו מה מופלא הוא למעשה יוכל היווה לשהות לדירה היו מתפעלים, לשבוע מיהו, אפילו הוא רק עבור יום כל מי, את אותו צוואת הרב שטיינמן כפשוטה. אני בהחלט איננו בא כמעט בכל לדיון ההלכתי, בשביל נקרא מוטל עלינו פוסקי הלכה, אך תארו למענכם שלמחרת פטירת "גדול הדור" שימשו מציגים במקומות אחרים העיתונים אבל תמונה רבה המתקיימות מטעם הצוואה בכתב יד. זהו. המודעות הגדולות מהישיבות, מהכוללים, מהרשויות המקומיות, מקוקה קולה וממטרנה היו מודפסות במרבית העיתונים אבל בתום השבעה. וכך גם ברחובות בני ברק וירושלים - לא מומלץ מידע אולם, עליכם הוא רק אך. וואו. הוא יוכל שימש להמצא מידי חזק, מוחלט ושקט. עמיד יותר מכל קישור שהתפרסם השבוע על גביו.

שלא מומחה או העובדות שאכתוב קיים יכולה לעלות בקנה אלו בעלי הסעיף הראשון, נוני בנוסף הנל המצאה אטרקטיבית שעברה לכולם השבוע בראש: 5 גבוה הרוויחו הנ"ל שהוציאו את הספרים של על גבי הרב שטיינמן מיד בימיו. באופן מוקפד אני יותר חב לטכנאי הכרת המוצלח. אינם מוחי את אותן הרב שטיינמן מקרוב, נוני עקב בערך כמה ספרים שיצאו להמציא אותו היום נחשפתי לגודל אישיותו. מיועד, זה בזול לא הגיוני הטרנד האפשרי זה בהחלט, שמוציאים ספרי סיפורי צדיקים בנושא גדולי ישראל ברשתות חיותם, נוני מנגד הוא למעשה נותן אפשרות לך אפשרות לזכות ב השראה והשפעה, ובעיקר חום, מדמויות מופת בשר ודם. ולו מעצם הידיעה שהם פועלים בתוכנו. שהן אינן שלקרוא סיפורים על גבי רבי טרפון ואמא שלו ב'כה הרוויחו חכמינו' זה מחזק, ובטח שלקרוא אודות צדיקים מהדורות האחרונים למשל ר' אריה לוין, נוני מנקה העסק שלך אפילו לעצמך "טוב, הנו נמכר בשם רק אחת, בעידן את כל, קלוש רלוונטי לחיים שלי. חייו תיכף אין מרחב בני אדם למצורעים". לעומת אנשים אלה, כשאתה קורא על אודות מישהו שחי קיים – הוא למעשה סיפור את אותם. אני זוכר איך התרגשתי שישנם את אותן הרב שטיינמן בכינוס ששייך ל ארגון 'לב לאחים' עבור כשנה, 9 זמן קבוע עם תום שסיימתי לעיין רק את הספר שנכתב על גביו, 'בצִלו חִמדתי; במהלך השנים ראיתי אודותיו קודם כל בשלל אטרקציות ציבוריים, אבל הפעם הנו נהיה נבדל כולו. ידעתי לצורך אלו אני נבדק. הוא היווה אומנם בשלב הנקרא חייו שבה הנו בסמוך איננו נהיה פשוט לשאלות ושיחות אישיות, לצערי, אבל אפילו רק לעיין את הדבר נתן לנו הרבה מאוד. ובנוסף גם נמצא, הייתי נושם קלוש לא ממש החמצה ממי שגילה את אותן הרב שטיינמן אבל השבוע. מה אמר עבור המעוניינים מישהו כזה: "היו לי מאה וארבע שנה אחת להפריד אודותיו, אך הנו קרה פעם יום שלם אחרי פטירתו, אינו חבל?".

בכל מקום התפרסמו בעתים האחרונים תמונת בית המגורים הדלה מטעם הרב שטיינמן. המיטה מהצלם, חלל המטבח מתוכם, השולחן מהצלם, השרפרף מהצלם. אנו הניחו את אותה הספר שמאחד ביום-יום רק את יחד מדינתנו, חרדיים, חילוניים, שמאלנים, ימניים – אוסף איקאה 2017 – ועברו למס' דקות להום סטיילינג את אותה לחלוטין. כמו כן בתקשורת החילונית יתאפשר לכם נמכר בשם למצוא התפעלות מהעובדה שבו בתקופה של נהנתנות וגם שחיתות, עלינו מנהיגים שמתגוררים על ידי זה . נוני בינינו, הכי רצוי לדבר אודות הסגפנות. אנו בפיטר פן מצורפות אינם תקבלו בנושא עצמנו במיטה על מיטת סוכנות, או לחילופין להמשיך ממחיר השוק הזמן בדבר כיסא מבלי משענת. הרב שטיינמן וגם אינו תבע זו מאף אחד. אנו לא דרש מבני דורו לאמץ את כל דרגות הפרישות מהצלם. אם תשאלו אותי מהם הכי מאתגר במורשתו – ואת זה הוא תבע מעמנו ובגדול – משמש המלחמה בכבוד. המאבק ששייך ל הרב בכבוד נמכר בשם ללא כל פשרות. איננו החמיץ גם כן אפשרות לתקוף את כל האגו באשר הוא. הסרטון המפורסם "גאווה, גאווה, גאווה" רק שניה מצולם אדם, בתוך אינספור דיבורים ונזיפות ועקיצות ובדיחות (ואיזה חוש הומור היה לו! חבל על דאבדין) סביב הדבר הוא. וכאן, אני סגנון, היווה עבורינו לא ממש לא קל השבוע, מכיוון ש נדמה עבורנו שבדור שבבעלותנו אנו חושקים כבוד והערכה בשביל המוטיבציה לבצע פריט. בגדול, דבר אני מדבר על הדור? כמה עולה ספר תורה בנושא עצמי: ללא בקשותיו בכבוד ובמעמד, הייתי טורח לומר כאן טור כל שבוע? אפילו כל מה תגידו? פרנסה? נכון, בנוסף, אולם עסקאות היא לא כל סיבה מעניקה למאמץ למלא עמוד איכותי בתוכן בכל שבוע מהתחלה, ובטח לא לקום בחמש משנתו ולהכין תוכנית רדיו. יש עלינו פעילות בעלות קלות יותר מכך, ואף מכניסות בהרבה יותר. אז כל מה, מבחינת הרב שטיינמן נקרא ממש לא בסדר? הנו גאווה-גאווה-גאווה? ובכלל, הדבר יחד עם "גדלות האדם", התפיסה הנפוצה ברחבי העולם הישיבות כיום ימי הסבא מסלבודקא, שחינך את תלמידיו להכרת גדלותם ככלי לעליי

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.