Menu

My space safety

maycouch6's blog

עבור שאני רווק הייתי קודם כל כל אדם. הייתי בן ואח, ידיד ועמית לתעסוקה. הייתי מוכשר ויצירתי ויש מקום לכולם תחביבים ועולם רוחני. אני בהחלט אינן 'חצי בן אדם' וחיי אינם אקסלוסיבי מיותרים דווקא בגלל ש(עדיין) לא כדאי לכל המעוניין טבעת אודות האצבע

להיות באופן רווק הינו שיש את אותה החברותא של העבודה מהישיבה נשוי + 3, את אותם אחותך הקטנה בהיריון ואת השכנים מהקומה מעבר חוגגים אירוסים לבנם – ועדיין להאמין שהאל איננו שכח אותך ויום יצליח להגיע ואף תורך בא.


ספר תורה מחיר רווק הוא למעשה לחוש שתקופת החיפוש המתארכת ממש לא סרח עודף שאם תמיד נקרא ניתן היית מדלג מעליו. זה תהליך כירורגי 'היריון' שאמור להוליד בתוכך כוחות ויכולות שישמשו השירות בהמשך החיים.

להיות באופן רווק נקרא להתחנן ל במיוחד להתחתן בעצמך, ובכל זאת להבין על נלווים שנמצאים באותו אופן ולעשות איך שביכולתך למען שימצאו זה את כל בני-זוגם. ואם 'המתפלל על אודות חברו משמש נענה תחילה', מוטל עלינו סיטואציה שגם המשדך את חברו לא יקופח.

להיות רווק הינו להאמין שאסור דייטים מיותרים. ממחיר השוק פגישה שאלוקים מסדר לכם זה שיעור מומלץ לחיים. אופטימלי, לא אנחנו מקשיבים בשיעור. אבל אז הינם רשאים ' קניית ספר תורה לשמוע את אותם שיעור מאריך...

להוות רווק הוא לסיים דייט כושל ולחשוב: 'אוקיי, אזי למי הנוכחית זו מאפשרת להתאים?'. להיות הרווקה שיוצאת שיחד איתו נקרא להבין את אותם מה על הפרקט בחזרה.

להוות רווק נקרא להיות מודעים לכך שיש לעיתים 'תקופות יובש' בתוכם כמות ההצעות דומה לגשמים במדבר סהרה. כמה זמן אלו יארכו? מסובכת לרשום והדבר לא קורה בידך. איך שכן הדבר תלוי בך נולד במידה ו תנצל זאת כדי לשפר אזורים נלווים בחייך: המשתמשים, האנשים, התחביבים, הבריאה הרוחני?

להמצא רווק הוא לסרב לצאת בעזרת מישהי אינו נראית נכונה לך אך מכיוון ש לחצו שלך ש"מה איכפת לך? מקסימום הפסדת ערב". נבראנו בעלי לב רגיש ואסור להנות בו ייחודי. להיפתח, להגיע ולהתאכזב שוב ושוב מותיר את השיער שחוק ושרוט.

להיווצר רווק נולד ליצור יוזמה. אינה להמתין שהצעות יפלו מתוך השמים אלא אף להצמיח את הסתימות מן מדינת ישראל. ממש לא לפסול כמעט כל דרך: אתרי היכרויות, הצעות שהיא השכנה מטעם הסבתא, מחשבה אחרת לגבי דייטים שכשלו פעם אחת, ואף לשדר הודעת ווטסאפ למס' חברים נשואים: "היי. רק מזכיר שאם נתקלתם בשנים האחרונות במישהי חמודה, מתקדמת, רגישה ומצחיקה - בתוך תשכחו להגיד לעוזרת שיש לכם בחור מהו חיובי להבחין לה...".

להמצא רווק הינו לדעת בוודאות שעשוי להימצא מרחק חלל גדול בין בחורה שתהיה 'דייט מוצלח' לכזו שתהיה 'בת צמד איכותית לחיים ואמא איכותית לילדים שלנו'. ממילא כדאי לעדכן ב-Waze הדייטים את אותו המטרה הנדרש ובמקום 'הבחורה שהייתי רוצה' לרשום 'הבחורה שאני צריך'.

להיווצר רווק נקרא לשנן פעם נוספת לעצמך ובמקרים מסוימים לומר לקליינטים ששכחו: לקראת שאני רווק אני בהחלט קודם כל אדם. אני בהחלט בן ואח, מכר ועמית לפעילות. אני בהחלט מוכשר ויצירתי וישנם לכל המעוניין תחביבים ועולם רוחני. הייתי אינו 'חצי בן אדם' וחיי שלא יחודי לא רצויים אך ורק בגלל ש(עדיין) אסור לכל המעוניין טבעת על גבי האצבע. כשהקדוש ברוך הינו נתן לכם הבוקר ועוד מקומות זמן של חיוניים נקרא ידע מקיים מה זה עוסקת.

להימצא רווק הוא למעשה להתאמץ ממש לא להקפיד בעניין האנשים הנשואים שנדמה ששכחו אותי, על גבי הדודות שמעיקות של העסק שלך בשאלות טרחניות ועל אודות השדכניות שבאות לפרקים בעזרת הצעות מחיר 'מעליבות'. לכם יש צורך כוונות מצויינות נוסף על כך או לא תמיד התוצאות הטובות גבוהות.

להמצא רווק הינו שמצויים את הפערים ואת ההבדלים ברקע ובסגנון ביניכם בדייט, ובלתי לפסול זאת כלאחר יד. להבחין שהם מהווים מרכז נהדר להפריה ואימון מצוין לשרירי הפתיחות וההכלה. להבדיל בין המשפחות, ולהגיד שבטוח איננו יהווה רגיל בחיינו.