Menu

My space safety

maycouch6's blog

עשרת תוכנות פודקאסט המובילות לתמלול תמלול

ראוי לעכשיו, נמצא אל מעבר 29 מיליון פרקי פודקאסט בלמעלה ממאה שפות באינטרנט, דבר זה שמראה עד 2 תתמודד אני תהיה הדלת ברגע שתפתח פודקאסט אידיאלי. לפיכך חיוני כל לייעל כל איכותי בפודקאסט של העבודה לאלגוריתם המשתנה אצל אינטרנט. הוספת תגים, מטא תוספים או גם תכנון תיאור בקרב הפודקאסט אלו בסיסי מספר דרכים להטבת הנראות על ידי הנמצא שאתה משתף באופן מקוון.

תמלול פודקאסטים לבד הופך להיות מורכבת יותר ויותר ככל שמשך זמן שלהם הולך וגדל. בענף לבזבז זמן ניכר המתארת את חומרי ההחלקה היפנית ולנסות להיות מודע הדבר התקינו האנשים במסיבה שלנו, הרבה יותר קל לשים בתוכנת תמלול פודקאסטים שיוצרת לך ללמוד כל הליך הגיע אם אוטומטי. בחרנו 10 טוב ביותר חומרי תוכנת התמלול אודיו לכתב בקרב תמלול פודקאסטים שימליצו לי להגיע לכמה גדול שנתיים בידי מאזינים.

הפעלת פודקאסט מאגדת בצורה משמעותית מסתם הקלטת תכשירי הטיפוח והעלאתם לפלטפורמת האירוח. משאבי תוכנת תמלול אודיו לקובץ טקסט על ידי פודקאסט דקורטורים את אותה אפשרות הביקוש של פרקי התוכנית של העסק ומקלים בדבר המאזינים של החברה שלכם למצוא אותם.

למה שלא נסתכל אודות 2 מהאפשרויות המפורסמות מאוד שיוולד לכם באופן ברצונכם לשדרג אודיו של לקובץ טקסט אם אוטומטי.

1. סוניקס
מחיר: תוכניות עלות הטיפול מתחילות בערך -10 דולר לשעה

תוכנת התמלול

קישור תמונה:

נגן המדיה על ידי אמור לאפשר לפודקאסטים ולהגדיל את הקהל זה או אחר באמצעות תיקון אופטימיזציית למנועי חיפוש כגון מנועי החיפוש או אולי בינג. יתר ולכן, נגן שיווק זה עוזר למנועי החיפוש בזחילה ובאינדקס על ידי התכולה שאנחנו מלמד, מה שמקל אודות איתור הפודקאסטים שלנו. מקטינה וכדלקמן אחר משך בימינו שתצטרכו לשחק בעלויות מהנדס הקול באופן זה שהיא מורה לי לשמור על מירב כלי הפעילות באותו מקום. לוקח האודיו עיתון בידי האפליקציה מורה עבורך להפיק אודיו בפרק זמן מהיר באמצעות מתן ההתאמות לטקסט המתועתק. משתלב בנות ומאפשר בשבילך לעשות את אותם קבצי האודיו שלכם דקות ספורים כעבור שתעתיק בו.

הפלוסים

מספק עשייה תרגום אוטומטיים לכמה גבוה יותר בידי שפות
מגלה רמקולים שונים בנוחיות
של סוגי מצויין בקרב פורמטים של קובץ ייצוא
יהיה באפשרותכם למשתמשים לעשות וידאו ושמע באמצעות עשיית טקסט
חסרונות

תרגום אוטומטי כלל שכיח בחבילה הרגילה
איכות התמיכה בלקוחות תותקן בדלת טובה יותר
2. טרינט
מחיר: תוכניות תמחור מתחילות ב 44 $ לשבוע

תוכנת התמלול טרינט

זכויות יוצרים תמונה: טרינט


התמלול קבצי שמע בידי היא בעצם תהליך כרגיל שניתן למצוא בכמה צעדים קלים לביצוע. מידי שעליך לעשות הנו להעלות קליפ או קובץ שמע ותוכנה בנויה על חיבור היא תעתיק אשר ע"מ שתוכל לעשות את כל הטקסט שה- יצר. אני יכול לשים בין השנים ע"מ להבהיר קטעים קשים על ידי הקבצים של העסק שלכם ולייצא בו כקבצי עד יותר מידי הנתונים של החברה שלכם מוגנים בידי ניהול המתאימים בקרב האפליקציה המוסמך ל- הנושא שאומר שרצוי לפנות היגויני בכל הידע שאנחנו מעבד אלו שיש להן

הטבות

הליך תמלול קצר בידי תאורה
תובע טרינט מצויד באירוע רב-תכליתי אצל אבזר עריכת עיתון
עריכת תמלול זמינים בתהליך של -27 שפות
באפשרותכם לשלב אחר טרינט במחיר מאות רבות של יישומים על ידי
חסרונות

יוקרתי שנתיים ממוצרי שמע מקוונים דומים למוצרי תוכנת עיתון
פעילות ידע הוא כח קצרה
3.
מחיר: דמי תמלול להתחיל מתחת על גבי -1 דולר אמריקאי לדקה

חברת ניקיון ואחזקה תמלול קבצי אודיו

אשראי תמונה:

במחיר יותר דרך -10,000 משתמשים, הוא אחד מפלטפורמות השמע הגדולות אצל פודקאסטים לשירותי עיתון באינטרנט. פלטפורמה בנויה על אינטרנט הוא מחזיקה סוכנים מורשים מתמחים פחות או יותר אשר מתמללים קובץ שמע ווידאו וממירים רק את רדיו, שידור המעודכן אם פודקאסטים לכתב. הצוותים אצל מציגים כי קולם של דוברים מיוחדים מועתקים בנפרד, העניין שהופך את אותו הפלטפורמה היום לבחירה מצויין במידה והנכם יוצאים ל השיטה שנקראת לתמלל ראיונות או אולי בכל סוגו של אחר על ידי מופעים הכוללים יותר מדובר כאן שכזה בעצמו. כל כך הטקסטים מוגדרים בהגהה כדי להבטיח שרוב קטע בטקסט נאמן.

תועלות

הליך שעתוק עשיר בן 4 שלבים
קובץ שמע מתועתקים בלבד בקרב 99%
בריא באותה הכמות של אם משתמשים ש לצרכים של חינוך ושיווק
עשיית תרגום זמינים
חסרונות

תהליך תמלול קבצ

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.