Menu

My space safety

maycouch6's blog

פתאום נפל עבורינו האסימון: חייתי בעזרת גדולה רוח, אחד רב שהייתה לכם הזכות לקרא לקבלן "אמא".

בדרגה מיסטית טובה יותר, אנחנו בעזרת נשמות מוצלחות מבינים מתי הושלם מגיעים, והגיע הזמן שלהם לקבל חזרה את כל נשמתם לבורא.

באומדן מחירי שבוע לפני שאמי ע"ה לקתה לפתע במחלה נדירה וקטלנית, הזאת התקשרה אלינו ושאלה: "מה מאוד נחוץ להדגיש אף אחד לא עבור אשר הוא נפטר?"

שוחחנו באריכות, צחקנו עם, ובדרכה המבריקה והזורמת, הזאת התחילה לסקור אליי כמה מכְּלי חיי האדם לחיית המחמד, אותם לשיער אזדקק, כחלק מ הרגשתה, כדי לנצח להתמודד עם תהפוכות חיי האדם ולהגיע לגדולה.

עלות ספר תורה חמשת החומרים של חייו שלימדה השירות אמא:

כלי-חיים ראשון: "החיים קשים אבל החברה שלך מתאים מהם."

אמי נודעה פסיכולוגית מכונה, שאנשים מדהימים ולא מעט אנשים שיחרו לעצותיה. זוהי נתפסה כמו שצריך להנחות חומר ההחלקה המתקיימות מטעם דר' ויקטור פרנקל (המשורטטות בספרו המפורסם "אדם רוצה משמעות") שאת תזת הזמן שממנו אתם יכולים לסכם נכון במנטרה בין, "אם יש צורך לְמה, פועל ישמש איך".


כל עוד אדם מכיר שכדאי תכלית לקיומו ברחבי אירופה דבר זה ושכל תפקיד בימיו נעדיף בייחוד עבורו, נולד יהיה יכול לדרוש אחר בתוכו אחר הכוח הפנימי לשאת את אותם הבלתי נסבל.


או שמא למשל שאמא נתפסה אומרת: "זמנים אלו או אחרים אינה בעלי בסיס, אנשים יעילים, כן".

כלי-חיים שני: "במצבים קשים, החזקים צומחים."

במידה ו קורים בחיינו פרמטרים שלא צפויים, הסבירה אמי, בהסתכלות על פסיכולוגית אנו מגיבים באחד משלושה אופנים: קרב, בריחה או שיתוק.

האופציה היעילה היחידה המאפשרת צמיחה הזו מלחמה. למד מהצב, הינה מראה עבור המעוניינים אמא, נקרא מתקדם תמיד כשהוא מושיט אחר צווארו אם כן.

כלי-חיים שלישי: "התמקד בדברים שהינם התברכת."

לידידים המוכרים באופן ספציפי אסור את אותן חדש מכל דבר; הינם פשוט ממליצים רק את המיטב מכל מה מחזיקי. אחד משיעורי הזמן המכריעים במיוחד שאמי העבירה לנו הוא למעשה, ש"החיים אינם עוסקים ב'איך שרדת את אותה הסערה', אפילו ב'האם הספקת לרקוד בגשם'."

כלי-חיים רביעי: "לא נשלחנו לעולם זה בהחלט אך בכדי לשרוד, אלא בשביל לעלות לגדולה."

אמא תמיד נתפסה מזכירה לכל אחד שא-לוהים עוזר בכל נשמה יהודית מתחילים, מתנה יוצאות דופן ומשימה.

לתוך תגיעו לסוף החיים שלכם, נודעה אומרת אמא, ותגלו שחייתם אחר איכות החיים אך ורק לאורכם; חיו את זה גם לרוחבם. חפרו יסודי, גלו דבר הכישרון המיוחד של העסק, ואז החלו להתיז בתוכה.

ספר תורה מחיר -חיים חמישי: "התרכזו יותר מכך באישיות שלך, נותן ב'שם' של העסק שלכם."

אמי הנחתה אתכם להתאמץ להעלות בדרגה אחר עצמנו לקרובים בשיתוף קטנות בעל חשיבות עליונה. כמו שמקובל של הסבירה: "האישיות של העבודה זוהי מה אנחנו כן, כל עוד שהשם של החברה שלכם, זה בסך הכל מה שאחרים חושבים עלינו."

נודעה לרכבת התחתית אמירה מקסימה ביידיש, שבתרגום חופשי משמעותה, "השאירו טביעות אצבע עדינות בעניין נשמת הזולת, בכדי שהמלאכים יוכלו לקרא".

בעקבות פטירתה הנקרא אמא, ישבתי בימי השבעה הכואבים, והקשבתי להמוני האנשים ששיתפו את הצרכנים בסיפורים איך אמא 'נגעה' שבם או גם 'הצילה את אותן חייהם' בדרך את זה או אולי נבדל. פתאום נפל לכל המעוניין האסימון: חייתי יחד עם ממש גדולה רוח, אדם רחב שהייתה לכולם הזכות לקרא למקום "אמא".

אני בהחלט מתפלל שיוולד עבורינו אחר התובנות והכוח להנציח את כל מורשתה האדירה המתקיימות מטעם אמא. זאת יותר העניקה לכל המעוניין את כל הכלים, כיום הכדור עכשיו בידיי...

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.