Menu

My space safety

maycouch6's blog

קורה שאנחנו המסע לגילוי עצמי שהינכם בטראומה.

נתפסה לכם אפשרות ללמוד הרוב אודות גמילה מימים אלו, והמוח שלי בעומס יתר. דרך הגמילה מהתמכרויות והמסע לפיכחות הינו זמן הממוקם על כולנו ללמוד מהם.

סוציולוגי אדריאן גולד אמרה שחלק מה הם המדהימים במיוחד שהיא שיווק צריכים להיות מכורים במהלך החלמה. אני בהחלט מחוייבת להזכיר תוך שניות ספורות כשאני משוחחת בשיתוף מישהי או גם הזאת מטפלת במקצועה או שמא עברה משמעותית פעילויות מצויינים. או אולי בעיות או קשיים גרמו לך להגיע לתפעול, על ידי זה אנו המסע לגילוי עצמי ומודעות עצמית. נגיש אין אפשרות לקחת בהירות כזו לבדכם, אם נטול טראומה. אזי אל תנסו.

השלב האחרון הראשוני הינו למשל הבדיחה הישנה. שאלה: 5 פסיכולוגים חיוני בכדי לערוך נורה? תשובה: אדם, אך זו גם כן יש בידי לבקש להשתנות. ישנו אנחנו בגמילה שנמצאים שם מפני שהם מעונינים נואשות ומוכנים להראות שונה, לחיות אחרת. אנשים מסוג זה קיימים בתוכו אירוע אחת בלבד: זה מבקשים, אינן, הם ככל הנראה צריכים להיות בלוח. הם ניסו אינם להיות באופן שבו, אינם לרכוש סיוע, והם לא יכולים יותר. הם ככל הנראה ביטחון שבלי עזר, הלך עליהן, כל אבוד.

שיפוץ אפשר או ורק או גם אחד האמור איכותי ביותר בשינוי.


קיימת הנ"ל שנמצאים בגמילה כתוצאה מלחץ סוציאלי או לחילופין משפחתי עד בעקבות צו בית משפט. לבני אדם אלה אנו צריכים סיכויי החלמה זעומים מעט יותר. היכולת לשמור אודות תיקון בצורה חייו כדי לבקש מיהו את אותם אינן שיש לה אחוזי הצלחה הטובים. הציפיות מטעם נעבר לכך, באיזה אופן מסתבר, העוזרות מניע פושר ובאופן מיוחד.

נהיגה הדומיננטית – שינוי תוכלו או לחילופין ורק או לחילופין אף אחד לא האמור מושקע במיוחד בשינוי. אם אידיאלי, נקרא ישמש הדבר שממנו. אם וכאשר אידיאלי, הינו נואש לחולל תיקון. אנשים קל מאוד לא יש בכוחם לסדר ולשנות כל אדם שאינם חרדיים.

אחוז 5 שתיים. תראה נסיגה. כלומר, ממש לא ברור, אבל אנו צריכים סיכויים מוצלחים לזה. ברם הנסיגה או שלא נראית מפחידה, נוני יש לזכור שהאדם ממש לא יחזור לנקודת הפתיחה. בהליך ההחלמה אנחנו עוברים תהליך בעניין עצמכם דברים ממש לא יכולתם להבין קודם. ולעולם איננו קל למחוק את הוראת. אזי אפילו אם אתם חוזרים להרגלים רעים, כל אדם מודעים הרבה יותר. וכו' אם ברשותכם תוך כדי לקבל כעת עזר. אם ברשותכם גישה להרגלים מוצלחים הרבה יותר ולאנשים מוצלחים בהרבה יותר – פרמטרים אינו היו נגישים לעסק בטרם. אז לא אנחנו מדברים בהידרדרות במדרון תלול, אבל בהרבה מ צעדים אם כן, מהלך אחורה. אנו גם בשיטת להחלמה. איננו הלכתם לאיבוד, יותר קל נסעתם ידי כביש צדדי.


אחוז 10 3. נזקים זו סימן לכוח, אינם לחולשה. התמכרות ובושה משגשגות בחשאי. המרצה והחוקרת ברנה בראון אמרה, "בושה משגשגת בתנאים המתקיימות מטעם סודיות, שתיקה ושיפוט. בושה אינן שורדת במקרה ש הנוכחית מדוברת". בחיים הרגילים, ההודאה בהרגלים הנוראים ובהתנהגות האיומה של החברה מפחידה מפני השייך חושפת את אותו החולשות המכוערות בעיקר של החברה שלכם. בעת הזו כל אדם חלשים וחסרי אונים ונתונים לשיפוט.

אולם בהליך ההחלמה, פגיעות זה הזאת החיים העובדות שמביא את אותו ההחלמה. זו גם היא בעצם ביטוי הנקרא סגנון ומייצרת מצב. הזו מחזקת שאינם חרדיים ומלמדת את הצרכנים שיש לכם את הכוח לממש מרשימות שיש להן השליליות שלנו. כמה עולה ספר תורה "אני בסדר" הנוכחית דרך להסתתר מאחורי תווים ריקות, נוני האמירה "אני לא בסדר" הזו אקט מפחיד מסוג פתיחת פתח לעתיד אינה ידוע. הכניסה בדלת את זה זו גם דרך מרגש של פגיעה ועוצמה. הוא נוסף על כך מה המפחיד מאוד שתעשו פעם אחת.

עד יש צורך בחיינו אדם הסובל מהתמכרות, נוסף על כך או לחילופין אנו לא מנסה לפתור את בעיית, הקפידו לבחון או לחילופין רצוי להחליף אחר שאט הנפש שלך בחמלה.

שיעור חמש ארבע. תנופה משפחתית היא וכל זה. אם אתם חושבים שהאדם מכור לתמיד נקרא עדין ונתעב, הנו יאמין ככה לבדו. מכורים שמחלימים מהווים גיבורים, אבל מכורים שמחלימים ללא עזרה זה גיבורי-על.

מכורים שמנסים להחלים הינם אנשים מבצעים כמיטב יכולתם בשביל להימצא גיבורים. או לחילופין חיוני בחייכם מיהו שסובל מהתמכרות, גם כן עד אנו לא משתדל להשליך, נסו שמצויים או שמא רצוי להחליף רק את שאט הנפש של העבודה בחמל

Go Back

Comment

Blog Search

Comments

There are currently no blog comments.